je bedoelt dus een controller ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Sjotime het volgende:
PROESTNee dankje idd..... sowiezo ga ik voor 360 maar als ik PC zou gamen dan wil ik toch echt iets in mijn hand hebben.... en dan niet mijn lul !
Ik speel hem op m'n PC, het bevalt prima opzich, maar ik denk dat als je PC niet minimaal in de upper midrange zit (zoals die van mij) dat je dan beter de 360 versie kunt spelenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik krijg hem vrijdag voor de 360
alleen, misschien bevalt dat niet, de mensen die hier boven hebben gereageerd, zeggen niet of ze hem @ pc spelen of @ 360..
Anders wacht ik wel af tot Sjotime hem speelt, hij heeft me gehyped
naja als je het zo bekijkt heb je dan gewoon voor een iso 50 euro betaald terwijl het geen 1 gram meerwaarde heeft als de warez versiequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd, geen boekje, geen hoesje..
volgens mij download je gewoon de warez versie daar
Je ondersteund de makers van het spel zodat ze een keer mischien een deel 5 kunnen afmakenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef JanaX het volgende:
[..]
naja als je het zo bekijkt heb je dan gewoon voor een iso 50 euro betaald terwijl het geen 1 gram meerwaarde heeft als de warez versie
Janex zegt daar toch niks over..quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je ondersteund de makers van het spel zodat ze een keer mischien een deel 5 kunnen afmakenDat lijkt mij toch meerwaarde. Iemand alleen maar laten werken zonder dat hij iets verdient is ook niet echt sociaal.
Ik ben hem ook nog niet tegengekomen, maar op tweakers staat ie ook nog niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Iemand een link naar die Forceware voor Oblivion van Nvidia ? Op nvidia.com zie ik zo niks staan
http://www.hardocp.com/news.html?news=MTc2OTcsLCxobmV3cywsLDEquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Iemand een link naar die Forceware voor Oblivion van Nvidia ? Op nvidia.com zie ik zo niks staan
uh? ik heb een 9800pro 128mb, 2,8ghz p4 en 1024MB ram PC3200quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar wel met de instellingen op low.
Hier in Alphen aan den Rijn ook, had hem in mijn handen! Maar wacht het toch nog ff afquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef inkie1010 het volgende:
Net bij de Dixons zag ik Oblivion ook al te koop liggen, voor PC en 360 zowel de collectors edition als de gewone
Ik lees eigenlijk alleen maar positieve dingen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
Heb al veel slechte verhalen gehoord over de GUI, vooral voor PC gamers die de flexibele GUI van morrowind gewend zijn zullen even moeten slikken. In Oblivion is het een joekel van een GUI die niet te customizen is, je schakelt door middel van tabs tussen bijvoorbeeld, wapens, kaart en magicka. Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
Complain all you want, ik heb nergens last van. UI is misschien niet de beste ooit, maar slecht is ook een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef franske19 het volgende:
Heb al veel slechte verhalen gehoord over de GUI, vooral voor PC gamers die de flexibele GUI van morrowind gewend zijn zullen even moeten slikken. In Oblivion is het een joekel van een GUI die niet te customizen is, je schakelt door middel van tabs tussen bijvoorbeeld, wapens, kaart en magicka. Ook kan je savegames niet zelf een naam geven. Het lijkt erop dat dit het volgende PC spel is dat slachtoffer van de console versie wordt.
9800 pro is niet meer van de beste videokaarten, en oblivion is nu eenmaal next gen dus hoe zwakker(ouder) je kaart hoe exponentieel slechter oblivion gaat draaienquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:06 schreef Woutey het volgende:
[..]
uh? ik heb een 9800pro 128mb, 2,8ghz p4 en 1024MB ram PC3200
kan ik dan ook alleen maar low draaien? kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |