Uhm, ook gedaan hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef MMaRsu het volgende:
Dudes ga anders ff naar DIG toe, dit gaat speciaal over het spel zelf.
En mensen gebruik svp de [spoiler] [./spoiler] tags
Hij vraagt iets, ik geef simpel en normaal antwoordquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef P-Style het volgende:
Laten we er niet teveel een videokaarten-topic van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Assasin-Thief remix is onderhand al wel weer lvl 6
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft er niet heenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:52 schreef Beach het volgende:
Ik vind het jammer dat je meteen terecht komt in de grote stad na de tutorial![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuk spel. Al zitten er nog wel wat bugs in. Zo kwam ik in een "Inn" en barman tegen die vast zat in de bar? Hij stond er midden in en kon geen kant meer op
Verder had ik een keer dat ik iemand sloeg met mijn zwaard en dan hij plotseling 50 meter weg vloog en daar dood neer viel
@fliepke hierboven
wtf is dat voor resolutie? 640x480 met géén detail?ugly
dan kun je volgens mij nog beter morrowind gaan spelen![]()
Ik wil je ervaring lezen Gijs.. WAT heb je meegemaakt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:56 schreef Sjotime het volgende:
.............. mensen wat een spel... wat een ervaring. Erg uitgebreidt maar wel snel op te pakken. Moest wennen in het begin,... kreeg vaak klappen en kon niet snel genoeg iets switchen of equippen.... met de uren door lukt het steeds beter.
Grafisch gezien ga ik er niet op in........... ziek mooiGameplay is heerlijk... voelt Condemned achtig aan, en het gevoel van ontdekken en verkennen van de wereld is uniek.... wat een spel. Ga zo weer verder.... heb avonddienst dus ik kan nog wel even gamen.
Eerste indrukken zijn echt fantastisch
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:48 schreef insaniac_2oo1 het volgende:800x600, en ik ben er vrij zeker van dat die shot niet van Fliepke's hand isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superleuk spel. Al zitten er nog wel wat bugs in. Zo kwam ik in een "Inn" en barman tegen die vast zat in de bar? Hij stond er midden in en kon geen kant meer op
Verder had ik een keer dat ik iemand sloeg met mijn zwaard en dan hij plotseling 50 meter weg vloog en daar dood neer viel
@fliepke hierboven
wtf is dat voor resolutie? 640x480 met géén detail?ugly
dan kun je volgens mij nog beter morrowind gaan spelen![]()
Ik geef niet voor niks een linkje erbijquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
800x600, en ik ben er vrij zeker van dat die shot niet van Fliepke's hand is
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef HomerJ het volgende:
Hoe gooi je items uit je bag weg?
Ik weet genoegquote:Op donderdag 23 maart 2006 07:56 schreef Sjotime het volgende:
.............. mensen wat een spel... wat een ervaring. Erg uitgebreidt maar wel snel op te pakken. Moest wennen in het begin,... kreeg vaak klappen en kon niet snel genoeg iets switchen of equippen.... met de uren door lukt het steeds beter.
Grafisch gezien ga ik er niet op in........... ziek mooiGameplay is heerlijk... voelt Condemned achtig aan, en het gevoel van ontdekken en verkennen van de wereld is uniek.... wat een spel. Ga zo weer verder.... heb avonddienst dus ik kan nog wel even gamen.
Eerste indrukken zijn echt fantastisch
Van tweakers af gehaald, en het helpt inderdaad. Ik haal nu de zelfde snelheid met 4x AA als dat ik eerst met 2X AA had.quote:Voor mensen met een nVidia kaart, installeer Coolbits (Als je het nog niet had gedaan), en zet Max frames to render ahead op 0. Schijnt soms zo maar 10-15 fps winst te geven
The same setting can be found in "rivatuner" in Direct Draw / direct3d settings under "vsync "
Snel ge-quickload'??quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb al een keer 12000 bounty gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Hallo, welkom in het jaar 2006.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
wil hem vandaag voor me xbox360 hebben, maar om voor jan lul naar Eindhoven of Den Bosch te gaan, zoek ik niet
Dus iemand die uit 1 van de 2 stadjes komt, laat ff weten
http://www.telefoongids.nl/quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
wil hem vandaag voor me xbox360 hebben, maar om voor jan lul naar Eindhoven of Den Bosch te gaan, zoek ik niet
Dus iemand die uit 1 van de 2 stadjes komt, laat ff weten
en jij hebt hem waar vandaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ga er zometeen om!!!!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo, welkom in het jaar 2006.
Een jaar van digitale en analoge technieken zoals email en TELEFOON.
Bel de winkel ja, niemand gaat speciaal voor jou kijken of toevallig de game er is of zo. En er zijn verdomd weinig mensen die het sowieso weten. Winkel bellen kost je 1 minuut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
ja grappig, maar denk je echt dat ik iedereen afbel?
dit is net zo makkelijk
En mailen?, lol dan krijg je na 2 dagen een reactie terug
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb net de CE gehaald bij Dixons, niks geen pre-orderWas de laatste!
* Mr.Happ-E blij is!
Dankje!quote:
Ik heb 2 dagen voor de boeg zonder iets te doen. Ik ga losquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Dankje!Alleen jammer dat ik het weekend niet echt tijd heb om te spelen
Ik ga het boekje over Tamriel wel lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen voor de boeg zonder iets te doen. Ik ga los
lol, als er toch mensen in de bosch komen, omdat koopdonderdag is..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bel de winkel ja, niemand gaat speciaal voor jou kijken of toevallig de game er is of zo. En er zijn verdomd weinig mensen die het sowieso weten. Winkel bellen kost je 1 minuut.
Hun ook Nederlandsche taal boek verkopen doen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb net reactie gehad van waar ik hem @ pre-order had :
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen!
Ja, uhm, je weet dat het op koopavond 's avonds pas druk wordt in Den Bosch he? Ik heb een jaar in de binnenstad gewerkt, er is geen fuck te doen rond 12-13 uur. De drukte komt pas rond 14-15 uur een beetje opzetten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, als er toch mensen in de bosch komen, omdat koopdonderdag is..
maar goed, jij ze zin,
heb net reactie gehad van waar ik hem @ pre-order had :
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen!
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hun ook Nederlandsche taal boek verkopen doen?
Het gebruik van onderwerp en lijdend voorwerp is nu niet bepaald toppiequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen
Ik heb net binnen.
Gaat dus vandaag de deur uit
Jij morgen binnen.
alleen de laatste zin is dus niet misschien correct nederlands
True, ging mij ook meer om iemand te bereiken, die of in den bosch woont, of er werkt..quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, uhm, je weet dat het op koopavond 's avonds pas druk wordt in Den Bosch he? Ik heb een jaar in de binnenstad gewerkt, er is geen fuck te doen rond 12-13 uur. De drukte komt pas rond 14-15 uur een beetje opzetten.
haha, waar maken jullie je druk om , om 13:33quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het gebruik van onderwerp en lijdend voorwerp is nu niet bepaald toppie
ff iets om te mierenneukenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha, waar maken jullie je druk om , om 13:33
Dacht ik al, mja ga denk zo toch maar ff naar de bart smitquote:
Als je de CE 2 keer hebt raak je de 2de zeker weten kwijtquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht ik al, mja ga denk zo toch maar ff naar de bart smit
misschien hebben ze hem wel.. heb ik hem morgen wel dubbel, maar boeien
Heb hem net bij de FRS gekochtquote:
Had ik beter toch maar ff naartoe kunnen gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb hem net bij de FRS gekochtDoor mn Free-ID kaartje was ik 'maar' 44,95 kwijt
Ik kreeg vanmiddag een mailtje dat hij verzonden is, mss is hij dus al gisteren verzonden, maar ik schat die kans op mss 1%quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef Orealo het volgende:
Die van mij staat nog op 'wordt verwerkt'![]()
Dus dat zal wel overmorgen worden
Mjah duurt toch nog zo'n 2 maanden voordat ik een pc heb goed genoeg om de recommended te halen
Dat is echt dom om te zeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als iemand hem nieuw wilt kopen, bij me voor 45 euro of 50inclusief verzenden
KUTWINKEL!quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
IK HEB HEM OOOOOOOOOK
*verhaaltje doet*
Loop bart smit binne, kijk ff rond..
zie geen Oblivion, denk jammer, wacht wel tot morgen..
Pak dus Death Or Alive 4, en wil betalen,
zie ik ineens een bord, met datums, ik zeg tegen dat mevrouwtje,
Oblivion krijgen jullie dus morgen?
Zegt ze : als het daar staat , dan krijgen we morgen,
(ik dacht in me eigen, grrr lekker kinderachtig)
Ik zeg oke, dan weet ik dat.
Zegt ze ineens, heb je die liever dan?
Ik : Natuurlijk !
zij weer : Mja ik heb hem wel binnen..(vinger voor de mond) ssst
dus kan hem pakken voor je.
Ik weer : Ja als dat kan, graag.
Hup betalen, en wegwezen.
Mag nog wel ruilen, morgen heb ik hem dubbel.
![]()
Als iemand hem nieuw wilt kopen, bij me voor 45 euro of 50inclusief verzenden
ik zeg toch geen 75 euro?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat is echt dom om te zeggen
Op marktplaats heb je ook wel eens van die aapjes: "Ik wil er 30 tot 75 euro voor hebben"
Welke aap gaat er dan 75 voor betalen
Nu gaan, ze hebben achter in het magezijn liggen,quote:
64 kost ie nieuw in dure winkelsquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
64 kost ie nieuw, als ik dan zeg 50 euro inclusief, vind ik het nog geen geld.. maar ben spelen
51,50 nieuw bij gcshopquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
64 kost ie nieuw in dure winkels55 als je even zoekt.
Ik koop spellen gewoon in de eerste winkel waar ze hem hebben. Dat verschil boeit me gewoon niet. Op internet zitten mensen toch vaak een dag langer te wachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:52 schreef disjfa het volgende:
64 kost ie nieuw in dure winkels55 als je even zoekt.
Tja, de consolemaker wil ook centjes zien. PC gamen is wat games betreft altijd al goedkoper geweest, dat is niks nieuws. 10-15 euro verschil zit er eigenlijk altijd wel tussen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef speknek het volgende:
Wel weer vreemd trouwens dat precies hetzelfde spel op het ene platform zoveel goedkoper is dan op de ander. Scheelt soms 20 euro.
WHOEHAHAHAHAquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef RonnieDarko het volgende:
Stompzinnige DimPlus heeft me de PC-versie gestuurd in plaats van de XBox360 versie. Zegt die kerel van DimPlus "Op de bon staat Xbox360. O, dan hebben ze verkeerd geraapt". WTF "geraapt" ? Eieren raap je, geen computergames. Moet ik nog een dag wachten.![]()
![]()
![]()
het is wel bijna pasenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef RonnieDarko het volgende:
Stompzinnige DimPlus heeft me de PC-versie gestuurd in plaats van de XBox360 versie. Zegt die kerel van DimPlus "Op de bon staat Xbox360. O, dan hebben ze verkeerd geraapt". WTF "geraapt" ? Eieren raap je, geen computergames. Moet ik nog een dag wachten.![]()
![]()
![]()
Ze zijn inderdaad erg leuk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
Leuke top 10 rpg cliche's op ign naar aanleiding van de launch van oblivion.
Ik ben benieuwd hoeveel deze toepasbaar zijn op oblivion.
http://xbox360.ign.com/articles/697/697501p1.html
The errand boyquote:
quote:The fat innkeeper, for example, knows where the Dark Lord is hiding but he won't give up the info until I agree to kill the rats that are infesting his cellar.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
Leuke top 10 rpg cliche's op ign naar aanleiding van de launch van oblivion.
Ik ben benieuwd hoeveel deze toepasbaar zijn op oblivion.
http://xbox360.ign.com/articles/697/697501p1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens nu ook de CE.
Die munt is wel erg zinloos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
heb je daar geen restore intelligence potions/scrolls voor?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef -skippybal- het volgende:
Vet naar de klote. Ik bij een quest een spell uitspreken gaat m'n luck van 61 naar 21![]()
Nu moet ik heel lang weer wachten totdat die kutzooi weer een beetje normaal is![]()
Als straf heb ik die boerentrien die me die quest aansmeerde maar even in d'r slaap in vuur en vlam gezet![]()
M'n infamy word trouwens steeds hogerFear me!!!!!
![]()
Zal best wel, maar het ging na een tijdje weer terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef JanaX het volgende:
[..]
heb je daar geen restore intelligence potions/scrolls voor?
had dat ook met mn carry weight, was opeens na een gevecht van 275 naar 225quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zal best wel, maar het ging na een tijdje weer terug![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:01 schreef Beach het volgende:
Wat ik erg flauw vindmja ik dacht ook kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb de meeste wapens wel behouden, wou ze alleen verkopen
btw die stad waar je heen moet voor mainquest, is die over het water heen ? was er omheen gelopen.
want als je dat deel van de mainquest deed, krijg je toch paardje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ja klote is dat hé!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:36 schreef JanaX het volgende:
[..]
had dat ook met mn carry weight, was opeens na een gevecht van 275 naar 225![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je weg springen voor een vuurbal, blijf je lekker op de grond staan.![]()
Ik moest net van het noorden naar zowat het uiterste zuid-oosten. Dat was echt een flinke tour, zelfs met paard.LastFM
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja klote is dat hé!waarom doe je dan geen quick travel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je weg springen voor een vuurbal, blijf je lekker op de grond staan.![]()
Ik moest net van het noorden naar zowat het uiterste zuid-oosten. Dat was echt een flinke tour, zelfs met paard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |