Snel ge-quickload'??quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb al een keer 12000 bounty gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Hallo, welkom in het jaar 2006.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
wil hem vandaag voor me xbox360 hebben, maar om voor jan lul naar Eindhoven of Den Bosch te gaan, zoek ik niet
Dus iemand die uit 1 van de 2 stadjes komt, laat ff weten
http://www.telefoongids.nl/quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
wil hem vandaag voor me xbox360 hebben, maar om voor jan lul naar Eindhoven of Den Bosch te gaan, zoek ik niet
Dus iemand die uit 1 van de 2 stadjes komt, laat ff weten
en jij hebt hem waar vandaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ga er zometeen om!!!!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hallo, welkom in het jaar 2006.
Een jaar van digitale en analoge technieken zoals email en TELEFOON.
Bel de winkel ja, niemand gaat speciaal voor jou kijken of toevallig de game er is of zo. En er zijn verdomd weinig mensen die het sowieso weten. Winkel bellen kost je 1 minuut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
ja grappig, maar denk je echt dat ik iedereen afbel?
dit is net zo makkelijk
En mailen?, lol dan krijg je na 2 dagen een reactie terug
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:09 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb net de CE gehaald bij Dixons, niks geen pre-orderWas de laatste!
* Mr.Happ-E blij is!
Dankje!quote:
Ik heb 2 dagen voor de boeg zonder iets te doen. Ik ga losquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:10 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Dankje!Alleen jammer dat ik het weekend niet echt tijd heb om te spelen
Ik ga het boekje over Tamriel wel lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen voor de boeg zonder iets te doen. Ik ga los
lol, als er toch mensen in de bosch komen, omdat koopdonderdag is..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bel de winkel ja, niemand gaat speciaal voor jou kijken of toevallig de game er is of zo. En er zijn verdomd weinig mensen die het sowieso weten. Winkel bellen kost je 1 minuut.
Hun ook Nederlandsche taal boek verkopen doen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb net reactie gehad van waar ik hem @ pre-order had :
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen!
Ja, uhm, je weet dat het op koopavond 's avonds pas druk wordt in Den Bosch he? Ik heb een jaar in de binnenstad gewerkt, er is geen fuck te doen rond 12-13 uur. De drukte komt pas rond 14-15 uur een beetje opzetten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, als er toch mensen in de bosch komen, omdat koopdonderdag is..
maar goed, jij ze zin,
heb net reactie gehad van waar ik hem @ pre-order had :
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen!
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hun ook Nederlandsche taal boek verkopen doen?
Het gebruik van onderwerp en lijdend voorwerp is nu niet bepaald toppiequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb net binnen gaat dus vandaag de deur uit, jij morgen binnen
Ik heb net binnen.
Gaat dus vandaag de deur uit
Jij morgen binnen.
alleen de laatste zin is dus niet misschien correct nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |