Da's nie bij te houden joh!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga altijd tellen hoe vaak hij fuck zegt. Dat houdt je wel bezig.
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef static het volgende:
Vanaf aanstaande zondag om 20:00 op SBS6.
Liever niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Zal maar niet zeggen wie er gewonnen heeft, hè![]()
Nee, klotetijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
20.00 op SBS6 op zondag, dat is toch geen tijd?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
Overigens klopt de TT niet want het is dus niet op RTL5, maar op SBS6.
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi hoe hij tegen die klant tekeer ging die kwam zeuren over z'n pompoen
Ik vond dat echt wel een beetje tè. Misschien heb ik het niet helemaal begrepen (begin gemist) maar die klant betaald toch voor zijn eten? Als ik een gerecht met pompoen bestel en er zit geen pompoen in, zou ik toch ook wel daar iets van zeggen. En dan wil ik niet uitgescholden worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi hoe hij tegen die klant tekeer ging die kwam zeuren over z'n pompoen
De uitzending van gisteravond was nog onderdeel van hetgeen wij zondagavond zagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
Was de uitzending van gisteravond nou een herhaling van zondag of was het ander beeldmateriaal.
Zodra je in hells kitchen gaat zitten weet je dat de keuken zomaar kan gaan sluiten etc...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vond dat echt wel een beetje tè. Misschien heb ik het niet helemaal begrepen (begin gemist) maar die klant betaald toch voor zijn eten? Als ik een gerecht met pompoen bestel en er zit geen pompoen in, zou ik toch ook wel daar iets van zeggen. En dan wil ik niet uitgescholden worden.
dit klopt niet, gordon ramsay heeft een rechtzaak nog gewonnen tegen een krant die ook beweerde dat alles in scene was gezet...quote:Klopt Hells Kitchen staat ook op een studio-complex en de gasten zijn geselecteerd en moeten
een rol spelen als 'gewone' klant. Dus al die tirades en 'gezeur' is vooraf gescript.
Opzet is gewoon dat Ramsey veel f*k kan zeggen en de kijkcijfers navenant stijgen.
Video bekeken en ja, het format werkt nog steeds.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef static het volgende:
Het is steeds weer veel van hetzelfde.
Eensquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:40 schreef static het volgende:
Het is steeds weer veel van hetzelfde.
Heb je hem gezien? En waar gaat het dan over, weet je dat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef static het volgende:
Op maandagavond is er een soort van extra aflevering; ik dacht eerst een herhaling maar dat is dus niet zo.
heb gisteren gekeken, het is gewoon extra beeldmateriaal van het hele kookgebeuren, wat door tijdgebrek uit de normale standaard uitzending moet worden geknipt, maar wat ze toch willen uitzenden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je hem gezien? En waar gaat het dan over, weet je dat?
Een stukje; het is eigenlijk gwoon he het in de keuken er aan toe gaat; zonder voice-over, maar wel met veel gescheld uiteraard.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je hem gezien? En waar gaat het dan over, weet je dat?
Helemaal vergeten.quote:
Iedereen scheldt op elkaar.Messen naar strotten, gegooi met etenswaren. Mensen op de grond. Etc.quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef static het volgende:
Shit, dat voorstukje heb ik gemist.
Hoe gaat het ongeveer?
Wordt dus een heftige aflevering.quote:
Die overmatig zwetende zelfingenomen eikel? Yes please.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef fratsman het volgende:
Ik hoop dat Gordon die kneus met z'n bandana op z'n bek rost. Wat een irritante eikel zeg.
Ik had een sappige vechtpartij verwacht.quote:Op zondag 12 november 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik spoel gelijk terug om te kijken.
Viel het tegen ?
Ik zit te genieten.quote:Op zondag 12 november 2006 21:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik had een sappige vechtpartij verwacht.
Kunnen koken lijkt mij toch ook wel een pré.quote:
Die zal dan wel winnen, heb je altijd met die onzichtbaren figuren.quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die Maribel is trouwens ook onzichtbaar. Op een gegeven moment had ik zoiets van o ja die doet ook nog mee.
Hij is deze week ook te gast bij Jensen.quote:Gordon Ramsay opent restaurant in Amsterdam.
De Britse topkok Gordon Ramsay opent in 2007 een restaurant in Amsterdam. Hij vertelde dat maandag tijdens een kort bezoek aan de stad.
"Binnen een tot drie weken hoop ik alle contracten en vergunningen rond te hebben, maar het gaat zeker door", aldus Ramsey. Waar het restaurant precies komt, wilde Ramsay nog niet zeggen. "Ik ben er anderhalf jaar mee bezig. Het is een bestaand gebouw dat opnieuw wordt ingericht, met een geweldig terras. "
Ramsay hoopt zijn restaurant volgend jaar oktober of november te openen. Hij heeft nu al een aantal restaurants in Groot-Brittannië en daarbuiten.
Weet je ook wanneer?quote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef static het volgende:
Hij is deze week ook te gast bij Jensen.
Je kunt straks nog een gedeelte zien. 23:40 SBS6.quote:
Is niet leuk.Alleen maar gescheld.quote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt straks nog een gedeelte zien. 23:40 SBS6.
Nee hoor, die maandagse uitzending is stukken rustiger en gaat meer over het echte koken en laat zien dat Ramsay ze wel degelijk dingen leert i.p.v. alleen maar te schelden.quote:
De maandag is juist leuker!quote:Op maandag 13 november 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is niet leuk.Alleen maar gescheld.
dan stap ik voor een keer van mijn principes af.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:20 schreef static het volgende:
Vanavond is hij te gast bij Jensen.
Let op, vanaf vandaag om 19:30.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef static het volgende:
Vanaf aanstaande zondag om 20:00 op SBS6.
Ook geprogrammeerdquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:24 schreef tong80 het volgende:
Dat gaat meer over het koken zelf dacht ik.Minder de competitie er omheen.
In de VARA-gids staat gewoon 20:00 uurquote:
Dat dacht ik ook ja.quote:
En nu weer om 20:00.quote:
Was erg leuk.Ik vind Jensen meestal niks aan maar dit was mooie tv.quote:Op zondag 26 november 2006 18:59 schreef ABBAfan het volgende:
Ik zag 'm laatst nog bij Jensen. Echt een hele andere kerel dan hij in z'n programma doet voorkomen.
Ja, ook gezien. Helaas begon Jensen weer eens erg vervelendquote:Op zondag 26 november 2006 18:59 schreef ABBAfan het volgende:
Ik zag 'm laatst nog bij Jensen. Echt een hele andere kerel dan hij in z'n programma doet voorkomen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
Ik blijf de late maandagavond-uitzending toch leuker vinden omdaat die meer inhoudelijk over koken gaat en je dan Ramsay niet alleen ziet schelden, maar ook ziet dat ie ze echt wat wil leren op dat vlak.
Video staat weer klaar.quote:Op zondag 3 december 2006 18:06 schreef static het volgende:
Vanavond weer om 19:30.
Ik wilde net reagerenquote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef static het volgende:
Gaat trouwens leuk worden met die kwade klant straks.
Dit was wel heel triest zegquote:Op zondag 3 december 2006 19:53 schreef Ole het volgende:
Matennaaier!
Waar hebben we dat eerder gehoord?
K vind het wel sexyquote:Op zondag 3 december 2006 20:15 schreef static het volgende:
Hij wordt met de uitzending driftiger zeg.
Ik vond dat zo gemaakt , volgens mij is dat in scene gezet, want Ramsey mag dan wel zijnpersoneel kleineren., hij mag een gast niet zo behandelen.quote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef static het volgende:
Is gewoon om 19:30 begonnen op SBS6, jij kijkt naar Net5.
Gaat trouwens leuk worden met die kwade klant straks.
Een gast die met eten gaat gooien wel hoor!quote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dat zo gemaakt , volgens mij is dat in scene gezet, want Ramsey mag dan wel zijnpersoneel kleineren., hij mag een gast niet zo behandelen.
Tuurlijk was dat in scene gezet. Zorgt alleen maar voor meer kijkersquote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dat zo gemaakt , volgens mij is dat in scene gezet, want Ramsey mag dan wel zijnpersoneel kleineren., hij mag een gast niet zo behandelen.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:14 schreef Bep het volgende:
Zou hij zn maatje eruit sturen? Ben bang van wel
En wat voor maatje... 'als je niet doet wat ik wil doe ik je wat'quote:Op zondag 3 december 2006 20:21 schreef Ole het volgende:
Gaat ie nou voor de tweede keer zijn maatje naaien?
Hij staat hem straks opwachtenquote:Op zondag 3 december 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat voor maatje... 'als je niet doet wat ik wil doe ik je wat'
Goed dat-ie m weggeflikkerd heeft!quote:Op zondag 3 december 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat voor maatje... 'als je niet doet wat ik wil doe ik je wat'
Neuh, dat doet hij in zijn eigen restaurants ook, hij heeft zelfs eens Joan Collins de deur uitgezet.quote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
Vind ik ook, rauwe kip he, als ie dat in zijn eigen restaurantje doet heeft ie een dikke vette claimquote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed dat-ie m weggeflikkerd heeft!
Dat van vanavond was gespeeld zo stuntelig.quote:Op zondag 3 december 2006 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, dat doet hij in zijn eigen restaurants ook, hij heeft zelfs eens Joan Collins de deur uitgezet.
Met die typische open mondjes van de koksquote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dat van vanavond was gespeeld zo stuntelig.
Ik vond het nog duidelijker bij die Belgische kelner.quote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dat van vanavond was gespeeld zo stuntelig.
Nou je het zegt, dat was idd veeel erger!quote:Op zondag 3 december 2006 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vond het nog duidelijker bij die Belgische kelner.
J.P.quote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou je het zegt, dat was idd veeel erger!
Nu je het zegt! Met die walkietalkies!quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Ole het volgende:
Gordon had laatst juist commentaar bij zijn andere programma (weet ff naam niet) op een kok die je in het restaurant kon horen!
Die ja! En die zoemers de hele tijdquote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Met die walkietalkies!
Ja, er zit idd overal glas dacht ik. Behalve bij de uitgifte natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef veldmuis het volgende:
Snap het sowieso niet, gasten kunnen toch niet bij de keuken komen? Ze hebben het wel eens laten zien, en toen zat er een glazen wand tussen.
Deze: Gordon Ramsay: Oorlog in de Keuken.quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Ole het volgende:
Gordon had laatst juist commentaar bij zijn andere programma (weet ff naam niet) op een kok die je in het restaurant kon horen!
Toevallig, die dag ben ik peetvader geworden.quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef Ole het volgende:
waarom heb jij mijn verjaardag in je omdertitel staan?
Ik hou mijzelf dus nog maar even vreselijk tegen, want ik vind het absoluut niet leuk om dat te weten.quote:Op maandag 4 december 2006 00:59 schreef static het volgende:
Doe maar niet Googelen, want de winnaar/winnares staat meteen pontificaal in beeld.
Idd wat een klotetrut en zeker niet de beste kokquote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Keith en Heather zijn gewoon het beste koks, waarbij ik hoop dat Heather het wint, want communicatief is Keith de minste van die 2.
Volgende week vliegt hopelijk die bitch van een Sara eruit.
Shit, vergeten te kijken vanavond.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:38 schreef static het volgende:
Ik vind hem tijdens de extra uitzending (nu) een stuk groffer.
Was toch nep joh. Alllemaal bedoeld om druk op de koks in spe te leggen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef vencodark het volgende:
Lekkere vloek en tierserie.
Wel boeiend om te volgen, zou niet graag in de schoenen staan van die lui in de keuken. Wel leuk zoals Gordon tegen die klant tekeer over haar borsten die eruit bungelden. Kon ze niet echt hebben.
![]()
quote:Zondag 10 december wordt 'Gordon Ramsay: Gedonder in de keuken' van 19.00 tot 20.30 uur uitgezonden. Een dubbele aflevering, dus langer 'genieten' van de kookkunsten van de kandidaten en het gevloek van de tirannieke topkok Gordon Ramsay!
Lang leve de videorecorder.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef maril het volgende:
Geweldig onder spoed al zappend naar de wedstrijden, dus.
zonder zijn geschreeuw.quote:Op zondag 10 december 2006 16:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kheb zn boek gekocht van de week...
staan wel relaxte recepten in en perfect uitgelegd hoe je t moet doen
[afbeelding]
Thanks.quote:
goeie finale dus.quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zonde.
Ze zitten nu met z'n 3en, toch?
Yep.quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zonde.
Ze zitten nu met z'n 3en, toch?
Ja, maar zoals ik al eerder in dit topic schreef, vind ik zijn communicatieve vaardigheden ondermaats om leiding te geven aan een keuken.quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef static het volgende:
Hoewel Keith ook goed is.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef veldmuis het volgende:
Keith is toch die lange halfkale? En die andere die er nog zit, die miss piggy zegmaar?
heeft geen zinquote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ach joh tis toch allemaal voor de show zo gedaan.. in t echt zal t heus wel anders gaan anders kan hij geen personeel houden... topkok of niet als iemand zo tegen mij zou doen zou ik em neerprikken met de eerste beste vleesvork die ik tegen kom
zoals het is kan ik nog ff contacten met je voor oud en nieuw??
Zo gaat het dus wél in het echt.quote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
in t echt zal t heus wel anders gaan anders kan hij geen personeel houden...
Jammer dat ze er nu niks meer aan heeft. Ze verneukt het echt té dikquote:Op zondag 10 december 2006 19:21 schreef N.icka het volgende:
Flirten met die bouwvakkers was erg ok , slimme meid![]()
nahhh ben zelf kok geweest dus weet er wel wat van...quote:
Heb jij bij Gordon gekookt dan?quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nahhh ben zelf kok geweest dus weet er wel wat van...
in de keuken gaat t er soms hard aan toe maar dit is echt show schelden
geloof me maar anders houd niemand t vol
Not.quote:
Onzin, ken zat koks die in keukens gewerkt hebben waar het er precies zo aan toe gaat.quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nahhh ben zelf kok geweest dus weet er wel wat van...
in de keuken gaat t er soms hard aan toe maar dit is echt show schelden
geloof me maar anders houd niemand t vol
Je hebt in een paar keukens gewerkt en je kent ze gelijk allemaalquote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
echt niet hoor
dit is echt wel tikkeltje aangedikt... maar goed jij kent mensen...
ik heb zelf gekookt dus ach wie zal t weten...
Ach, sorry ja, die kok die ik ken die kookte niet zelf, die schilderde het restaurant, dus wat weet hij ervan...quote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
echt niet hoor
dit is echt wel tikkeltje aangedikt... maar goed jij kent mensen...
ik heb zelf gekookt dus ach wie zal t weten...
pffff vermoeiend....quote:Op zondag 10 december 2006 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, sorry ja, die kok die ik ken die kookte niet zelf, die schilderde het restaurant, dus wat weet hij ervan...
Het is wellicht ietsje aangedikt, maar bij sommige topkoks vliegen de pannen je ook om de oren hoor, als het mis gaat.
Nee hoor, je zegt dat dit show gescheld is en dat is niet zo, die man is echt zo en hij is niet de enige.quote:Op zondag 10 december 2006 22:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
pffff vermoeiend....
meer zeg ik toch niet joh doos, dan dat t voor tv wat overdreven is....
en nu ken je er maar een, net nog meerdere... t wordt al minder![]()
![]()
Ik herhaal deze nog even! Het is dat Gordon een stijve krijgt van die andere, maar anders...quote:Op zondag 3 december 2006 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk trouwens dat Heather gaat winnen!
Vind ik ook vaag.quote:Op zondag 10 december 2006 20:04 schreef Karina het volgende:
Waarom maken ze eigenlijk nooit toetjes? Is dat te moeilijk, duurt het te lang?
Huh? Gordon is toch juist haar grootste fan? Ik vind dat je heel duidelijk kan merken dat zij zijn voorkeur heeft.quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik herhaal deze nog even! Het is dat Gordon een stijve krijgt van die andere, maar anders...
Beef wellington is vlees in bladerdeegquote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
We zitten niet in CUL dus ik durf het te vragen: wat is wellington?
Volgens mij is dat een uitdrukking voor allerlei gerechten die in (blader)deeg zijn ingepakt.quote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
We zitten niet in CUL dus ik durf het te vragen: wat is wellington?
En dan nog vragen "Why so rude?"quote:Op maandag 11 december 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
Volledige video eindelijk bekeken.
Verrassend dat Keith de finale niet heeft gehaald. Had verwacht dat het tussen hem en Heather zou gaan.
Ben er nu helemaal van overtuigd dat Heather het gaat winnen,
Mooiste opmerking kwam wel van Keith: "Because you get a hard-on from Virginia"![]()
Ja, maar trok hij blijkbaar toch weer terug.quote:
Volgens mij was het gewoon een ding om d'r ff aan het werk te zettenquote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Ja, maar trok hij blijkbaar toch weer terug.
Dat was trouwens grappig; hij zegt van "ja nee gij doet dat ook" en Gordon zo heel dom "So?"quote:Op maandag 11 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan nog vragen "Why so rude?"
Ja jezus vent! Van wie heeft 'ie DAT nou geleerd?
Omdat ie van Sara af wou, denk ik. Hij zei toch zoiets als 'you're finished' of zo tegen haar?quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Ja, maar trok hij blijkbaar toch weer terug.
yep. ze was absoluut niet de beste, goed afgestraft.quote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef veldmuis het volgende:
Dat met Sara was trouwens wel mooi, die wist zeker dat ze door mocht dus die stond wat voorzichtig te lachen, wordt ze eruit geflikkerd. Echt mooie tv.
Dat wat volgende week is bedoel je? Dat die twee winnenden alle afgevallen koks moeten aansturen?quote:Op maandag 11 december 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yep. ze was absoluut niet de beste, goed afgestraft.
lijkt me wel fraai om ooit een 'ramsay-old contesters' te zien.![]()
![]()
jaquote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat wat volgende week is bedoel je? Dat die twee winnenden alle afgevallen koks moeten aansturen?
NON-STOP KLAARKOMEN VOOR 35 cent per minuut.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Leuk toch hoe die maandagse afleveringen meer over koken gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |