Not.quote:
Onzin, ken zat koks die in keukens gewerkt hebben waar het er precies zo aan toe gaat.quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nahhh ben zelf kok geweest dus weet er wel wat van...
in de keuken gaat t er soms hard aan toe maar dit is echt show schelden
geloof me maar anders houd niemand t vol
Je hebt in een paar keukens gewerkt en je kent ze gelijk allemaalquote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
echt niet hoor
dit is echt wel tikkeltje aangedikt... maar goed jij kent mensen...
ik heb zelf gekookt dus ach wie zal t weten...
Ach, sorry ja, die kok die ik ken die kookte niet zelf, die schilderde het restaurant, dus wat weet hij ervan...quote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
echt niet hoor
dit is echt wel tikkeltje aangedikt... maar goed jij kent mensen...
ik heb zelf gekookt dus ach wie zal t weten...
pffff vermoeiend....quote:Op zondag 10 december 2006 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, sorry ja, die kok die ik ken die kookte niet zelf, die schilderde het restaurant, dus wat weet hij ervan...
Het is wellicht ietsje aangedikt, maar bij sommige topkoks vliegen de pannen je ook om de oren hoor, als het mis gaat.
Nee hoor, je zegt dat dit show gescheld is en dat is niet zo, die man is echt zo en hij is niet de enige.quote:Op zondag 10 december 2006 22:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
pffff vermoeiend....
meer zeg ik toch niet joh doos, dan dat t voor tv wat overdreven is....
en nu ken je er maar een, net nog meerdere... t wordt al minder![]()
![]()
Ik herhaal deze nog even! Het is dat Gordon een stijve krijgt van die andere, maar anders...quote:Op zondag 3 december 2006 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk trouwens dat Heather gaat winnen!
Vind ik ook vaag.quote:Op zondag 10 december 2006 20:04 schreef Karina het volgende:
Waarom maken ze eigenlijk nooit toetjes? Is dat te moeilijk, duurt het te lang?
Huh? Gordon is toch juist haar grootste fan? Ik vind dat je heel duidelijk kan merken dat zij zijn voorkeur heeft.quote:Op zondag 10 december 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik herhaal deze nog even! Het is dat Gordon een stijve krijgt van die andere, maar anders...
Beef wellington is vlees in bladerdeegquote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
We zitten niet in CUL dus ik durf het te vragen: wat is wellington?
Volgens mij is dat een uitdrukking voor allerlei gerechten die in (blader)deeg zijn ingepakt.quote:Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef veldmuis het volgende:
We zitten niet in CUL dus ik durf het te vragen: wat is wellington?
En dan nog vragen "Why so rude?"quote:Op maandag 11 december 2006 01:28 schreef golfer het volgende:
Volledige video eindelijk bekeken.
Verrassend dat Keith de finale niet heeft gehaald. Had verwacht dat het tussen hem en Heather zou gaan.
Ben er nu helemaal van overtuigd dat Heather het gaat winnen,
Mooiste opmerking kwam wel van Keith: "Because you get a hard-on from Virginia"![]()
Ja, maar trok hij blijkbaar toch weer terug.quote:
Volgens mij was het gewoon een ding om d'r ff aan het werk te zettenquote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Ja, maar trok hij blijkbaar toch weer terug.
Dat was trouwens grappig; hij zegt van "ja nee gij doet dat ook" en Gordon zo heel dom "So?"quote:Op maandag 11 december 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan nog vragen "Why so rude?"
Ja jezus vent! Van wie heeft 'ie DAT nou geleerd?
Omdat ie van Sara af wou, denk ik. Hij zei toch zoiets als 'you're finished' of zo tegen haar?quote:Op maandag 11 december 2006 19:17 schreef static het volgende:
[..]
Ja, maar trok hij blijkbaar toch weer terug.
yep. ze was absoluut niet de beste, goed afgestraft.quote:Op maandag 11 december 2006 19:28 schreef veldmuis het volgende:
Dat met Sara was trouwens wel mooi, die wist zeker dat ze door mocht dus die stond wat voorzichtig te lachen, wordt ze eruit geflikkerd. Echt mooie tv.
Dat wat volgende week is bedoel je? Dat die twee winnenden alle afgevallen koks moeten aansturen?quote:Op maandag 11 december 2006 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
yep. ze was absoluut niet de beste, goed afgestraft.
lijkt me wel fraai om ooit een 'ramsay-old contesters' te zien.![]()
![]()
jaquote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat wat volgende week is bedoel je? Dat die twee winnenden alle afgevallen koks moeten aansturen?
NON-STOP KLAARKOMEN VOOR 35 cent per minuut.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
Leuk toch hoe die maandagse afleveringen meer over koken gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |