Die ja! En die zoemers de hele tijdquote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Met die walkietalkies!
Ja, er zit idd overal glas dacht ik. Behalve bij de uitgifte natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef veldmuis het volgende:
Snap het sowieso niet, gasten kunnen toch niet bij de keuken komen? Ze hebben het wel eens laten zien, en toen zat er een glazen wand tussen.
Deze: Gordon Ramsay: Oorlog in de Keuken.quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Ole het volgende:
Gordon had laatst juist commentaar bij zijn andere programma (weet ff naam niet) op een kok die je in het restaurant kon horen!
Toevallig, die dag ben ik peetvader geworden.quote:Op zondag 3 december 2006 21:36 schreef Ole het volgende:
waarom heb jij mijn verjaardag in je omdertitel staan?
Ik hou mijzelf dus nog maar even vreselijk tegen, want ik vind het absoluut niet leuk om dat te weten.quote:Op maandag 4 december 2006 00:59 schreef static het volgende:
Doe maar niet Googelen, want de winnaar/winnares staat meteen pontificaal in beeld.
Idd wat een klotetrut en zeker niet de beste kokquote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Keith en Heather zijn gewoon het beste koks, waarbij ik hoop dat Heather het wint, want communicatief is Keith de minste van die 2.
Volgende week vliegt hopelijk die bitch van een Sara eruit.
Shit, vergeten te kijken vanavond.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:38 schreef static het volgende:
Ik vind hem tijdens de extra uitzending (nu) een stuk groffer.
Was toch nep joh. Alllemaal bedoeld om druk op de koks in spe te leggen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef vencodark het volgende:
Lekkere vloek en tierserie.
Wel boeiend om te volgen, zou niet graag in de schoenen staan van die lui in de keuken. Wel leuk zoals Gordon tegen die klant tekeer over haar borsten die eruit bungelden. Kon ze niet echt hebben.
![]()
quote:Zondag 10 december wordt 'Gordon Ramsay: Gedonder in de keuken' van 19.00 tot 20.30 uur uitgezonden. Een dubbele aflevering, dus langer 'genieten' van de kookkunsten van de kandidaten en het gevloek van de tirannieke topkok Gordon Ramsay!
Lang leve de videorecorder.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef maril het volgende:
Geweldig onder spoed al zappend naar de wedstrijden, dus.
zonder zijn geschreeuw.quote:Op zondag 10 december 2006 16:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kheb zn boek gekocht van de week...
staan wel relaxte recepten in en perfect uitgelegd hoe je t moet doen
[afbeelding]
Thanks.quote:
goeie finale dus.quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zonde.
Ze zitten nu met z'n 3en, toch?
Yep.quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zonde.
Ze zitten nu met z'n 3en, toch?
Ja, maar zoals ik al eerder in dit topic schreef, vind ik zijn communicatieve vaardigheden ondermaats om leiding te geven aan een keuken.quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef static het volgende:
Hoewel Keith ook goed is.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef veldmuis het volgende:
Keith is toch die lange halfkale? En die andere die er nog zit, die miss piggy zegmaar?
heeft geen zinquote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ach joh tis toch allemaal voor de show zo gedaan.. in t echt zal t heus wel anders gaan anders kan hij geen personeel houden... topkok of niet als iemand zo tegen mij zou doen zou ik em neerprikken met de eerste beste vleesvork die ik tegen kom
zoals het is kan ik nog ff contacten met je voor oud en nieuw??
Zo gaat het dus wél in het echt.quote:Op zondag 10 december 2006 18:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
in t echt zal t heus wel anders gaan anders kan hij geen personeel houden...
Jammer dat ze er nu niks meer aan heeft. Ze verneukt het echt té dikquote:Op zondag 10 december 2006 19:21 schreef N.icka het volgende:
Flirten met die bouwvakkers was erg ok , slimme meid![]()
nahhh ben zelf kok geweest dus weet er wel wat van...quote:
Heb jij bij Gordon gekookt dan?quote:Op zondag 10 december 2006 19:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nahhh ben zelf kok geweest dus weet er wel wat van...
in de keuken gaat t er soms hard aan toe maar dit is echt show schelden
geloof me maar anders houd niemand t vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |