quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
Ik blijf de late maandagavond-uitzending toch leuker vinden omdaat die meer inhoudelijk over koken gaat en je dan Ramsay niet alleen ziet schelden, maar ook ziet dat ie ze echt wat wil leren op dat vlak.
Video staat weer klaar.quote:Op zondag 3 december 2006 18:06 schreef static het volgende:
Vanavond weer om 19:30.
Ik wilde net reagerenquote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef static het volgende:
Gaat trouwens leuk worden met die kwade klant straks.
Dit was wel heel triest zegquote:Op zondag 3 december 2006 19:53 schreef Ole het volgende:
Matennaaier!
Waar hebben we dat eerder gehoord?
K vind het wel sexyquote:Op zondag 3 december 2006 20:15 schreef static het volgende:
Hij wordt met de uitzending driftiger zeg.
Ik vond dat zo gemaakt , volgens mij is dat in scene gezet, want Ramsey mag dan wel zijnpersoneel kleineren., hij mag een gast niet zo behandelen.quote:Op zondag 3 december 2006 19:45 schreef static het volgende:
Is gewoon om 19:30 begonnen op SBS6, jij kijkt naar Net5.
Gaat trouwens leuk worden met die kwade klant straks.
Een gast die met eten gaat gooien wel hoor!quote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dat zo gemaakt , volgens mij is dat in scene gezet, want Ramsey mag dan wel zijnpersoneel kleineren., hij mag een gast niet zo behandelen.
Tuurlijk was dat in scene gezet. Zorgt alleen maar voor meer kijkersquote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dat zo gemaakt , volgens mij is dat in scene gezet, want Ramsey mag dan wel zijnpersoneel kleineren., hij mag een gast niet zo behandelen.
quote:Op zondag 3 december 2006 20:14 schreef Bep het volgende:
Zou hij zn maatje eruit sturen? Ben bang van wel
En wat voor maatje... 'als je niet doet wat ik wil doe ik je wat'quote:Op zondag 3 december 2006 20:21 schreef Ole het volgende:
Gaat ie nou voor de tweede keer zijn maatje naaien?
Hij staat hem straks opwachtenquote:Op zondag 3 december 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat voor maatje... 'als je niet doet wat ik wil doe ik je wat'
Goed dat-ie m weggeflikkerd heeft!quote:Op zondag 3 december 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat voor maatje... 'als je niet doet wat ik wil doe ik je wat'
Neuh, dat doet hij in zijn eigen restaurants ook, hij heeft zelfs eens Joan Collins de deur uitgezet.quote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef maril het volgende:
[..]
Vind ik ook, rauwe kip he, als ie dat in zijn eigen restaurantje doet heeft ie een dikke vette claimquote:Op zondag 3 december 2006 20:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goed dat-ie m weggeflikkerd heeft!
Dat van vanavond was gespeeld zo stuntelig.quote:Op zondag 3 december 2006 20:31 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, dat doet hij in zijn eigen restaurants ook, hij heeft zelfs eens Joan Collins de deur uitgezet.
Met die typische open mondjes van de koksquote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dat van vanavond was gespeeld zo stuntelig.
Ik vond het nog duidelijker bij die Belgische kelner.quote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef maril het volgende:
[..]
Dat van vanavond was gespeeld zo stuntelig.
Nou je het zegt, dat was idd veeel erger!quote:Op zondag 3 december 2006 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vond het nog duidelijker bij die Belgische kelner.
J.P.quote:Op zondag 3 december 2006 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou je het zegt, dat was idd veeel erger!
Nu je het zegt! Met die walkietalkies!quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Ole het volgende:
Gordon had laatst juist commentaar bij zijn andere programma (weet ff naam niet) op een kok die je in het restaurant kon horen!
Die ja! En die zoemers de hele tijdquote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Met die walkietalkies!
Ja, er zit idd overal glas dacht ik. Behalve bij de uitgifte natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2006 21:08 schreef veldmuis het volgende:
Snap het sowieso niet, gasten kunnen toch niet bij de keuken komen? Ze hebben het wel eens laten zien, en toen zat er een glazen wand tussen.
Deze: Gordon Ramsay: Oorlog in de Keuken.quote:Op zondag 3 december 2006 21:13 schreef Ole het volgende:
Gordon had laatst juist commentaar bij zijn andere programma (weet ff naam niet) op een kok die je in het restaurant kon horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |