Al laten ze nu wel zien dat hij echt keihard is, hoe-ie net voor Sara stond, heel doordringend kijken en dan ook nog in je gezicht schreeuwen en beledigen, dat laten ze op zondag niet zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
Leuk om te zien dat ie ze ook echt wat leert tussen al het schelden door.
En toch op de een of andere manier iets softer en wil ze echt helpen iets te leren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef static het volgende:
Dat zei ik ook in het vorige topic, tijdens deze uitzendingen is hij soms veel extremer.
Gelukkig is Ramsay altijd heel beleefd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
De laatste aflevering is toch nog niet op SBS geweest, wel?
En over Jensen: zijn woordkeuze is wellicht wel goed maar hij praat nog steeds als een lompe boer die met zijn klauwen in de reet van een koe staat te graaien.
Ik heb het toch ook niet over beleefdheidquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Gelukkig is Ramsay altijd heel beleefd.
Omdat het gemiddelde campingvolk het Engels niet machtig isquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef FoXje het volgende:
Ja, waarom moet er uberhaupt een NL naam overheen? Wat is er mis met Hells Kitchen.
Gedonder in de keuken![]()
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 18:48 schreef Oblivion het volgende:
Ben gaan surfen naar Hell's kitchen, lees ik verdomme wie de winnares is...![]()
Ga toch maar kijken vanavond...
Gordon...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |