Kunnen koken lijkt mij toch ook wel een pré.quote:
Die zal dan wel winnen, heb je altijd met die onzichtbaren figuren.quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Die Maribel is trouwens ook onzichtbaar. Op een gegeven moment had ik zoiets van o ja die doet ook nog mee.
Hij is deze week ook te gast bij Jensen.quote:Gordon Ramsay opent restaurant in Amsterdam.
De Britse topkok Gordon Ramsay opent in 2007 een restaurant in Amsterdam. Hij vertelde dat maandag tijdens een kort bezoek aan de stad.
"Binnen een tot drie weken hoop ik alle contracten en vergunningen rond te hebben, maar het gaat zeker door", aldus Ramsey. Waar het restaurant precies komt, wilde Ramsay nog niet zeggen. "Ik ben er anderhalf jaar mee bezig. Het is een bestaand gebouw dat opnieuw wordt ingericht, met een geweldig terras. "
Ramsay hoopt zijn restaurant volgend jaar oktober of november te openen. Hij heeft nu al een aantal restaurants in Groot-Brittannië en daarbuiten.
Weet je ook wanneer?quote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef static het volgende:
Hij is deze week ook te gast bij Jensen.
Je kunt straks nog een gedeelte zien. 23:40 SBS6.quote:
Is niet leuk.Alleen maar gescheld.quote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt straks nog een gedeelte zien. 23:40 SBS6.
Nee hoor, die maandagse uitzending is stukken rustiger en gaat meer over het echte koken en laat zien dat Ramsay ze wel degelijk dingen leert i.p.v. alleen maar te schelden.quote:
De maandag is juist leuker!quote:Op maandag 13 november 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is niet leuk.Alleen maar gescheld.
dan stap ik voor een keer van mijn principes af.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:20 schreef static het volgende:
Vanavond is hij te gast bij Jensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |