Da's nie bij te houden joh!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:45 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga altijd tellen hoe vaak hij fuck zegt. Dat houdt je wel bezig.
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef static het volgende:
Vanaf aanstaande zondag om 20:00 op SBS6.
Liever niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:51 schreef Cart_man het volgende:
Zal maar niet zeggen wie er gewonnen heeft, hè![]()
Nee, klotetijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
20.00 op SBS6 op zondag, dat is toch geen tijd?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
Overigens klopt de TT niet want het is dus niet op RTL5, maar op SBS6.
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi hoe hij tegen die klant tekeer ging die kwam zeuren over z'n pompoen
Ik vond dat echt wel een beetje tè. Misschien heb ik het niet helemaal begrepen (begin gemist) maar die klant betaald toch voor zijn eten? Als ik een gerecht met pompoen bestel en er zit geen pompoen in, zou ik toch ook wel daar iets van zeggen. En dan wil ik niet uitgescholden worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi hoe hij tegen die klant tekeer ging die kwam zeuren over z'n pompoen
De uitzending van gisteravond was nog onderdeel van hetgeen wij zondagavond zagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:18 schreef Bruce117 het volgende:
Was de uitzending van gisteravond nou een herhaling van zondag of was het ander beeldmateriaal.
Zodra je in hells kitchen gaat zitten weet je dat de keuken zomaar kan gaan sluiten etc...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vond dat echt wel een beetje tè. Misschien heb ik het niet helemaal begrepen (begin gemist) maar die klant betaald toch voor zijn eten? Als ik een gerecht met pompoen bestel en er zit geen pompoen in, zou ik toch ook wel daar iets van zeggen. En dan wil ik niet uitgescholden worden.
dit klopt niet, gordon ramsay heeft een rechtzaak nog gewonnen tegen een krant die ook beweerde dat alles in scene was gezet...quote:Klopt Hells Kitchen staat ook op een studio-complex en de gasten zijn geselecteerd en moeten
een rol spelen als 'gewone' klant. Dus al die tirades en 'gezeur' is vooraf gescript.
Opzet is gewoon dat Ramsey veel f*k kan zeggen en de kijkcijfers navenant stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |