Ik vind het zelfs weinig. Maar zie bovenstaande, dus het is te verklarenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:38 schreef Roellio het volgende:
Gast, dat is normaal. Je bent een man.
Damn, dat je het nog volhoud!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:40 schreef Scorpie het volgende:
1 week nu :S
Jij bent toch niet mijn vriend hč?!?!?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:52 schreef Gunner het volgende:
15 uur
Denk dat het ook voor een fiks deel gewenning is hoor, kom je net uit een relatie waarin je met regelmaat seks had dan is het ineens wel even erg slikken om zonder te zitten, ben je langer vrijgezel en al langer periode's zonder seks dan lijkt het makkelijker te zijn als ik zo om me heen kijk...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:42 schreef Stiles het volgende:
vind je een week al veel?
wat denk je dat ik word nu ahaha
word para man
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Jij bent toch niet mijn vriend hč?!?!?
die kroppen alles opquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk dat het ook voor een fiks deel gewenning is hoor, kom je net uit een relatie waarin je met regelmaat seks had dan is het ineens wel even erg slikken om zonder te zitten, ben je langer vrijgezel en al langer periode's zonder seks dan lijkt het makkelijker te zijn als ik zo om me heen kijk...
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk dat het ook voor een fiks deel gewenning is hoor, kom je net uit een relatie waarin je met regelmaat seks had dan is het ineens wel even erg slikken om zonder te zitten, ben je langer vrijgezel en al langer periode's zonder seks dan lijkt het makkelijker te zijn als ik zo om me heen kijk...
Nou, joepie de poepie zeg, als ik meer dan 4 dagen droog sta gaat mijn humeur met de minuut omlaag, serieus, ben geen leuk iemand dan meerquote:
Zo'n vriendin heb k ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou, joepie de poepie zeg, als ik meer dan 4 dagen droog sta gaat mijn humeur met de minuut omlaag, serieus, ben geen leuk iemand dan meer
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:59 schreef feessie het volgende:
[..]
Zo'n vriendin heb k ookDaarom zie k er zo vaak denk k
![]()
Ja een andere vrouw ja .. niet de mijnequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef Stiles het volgende:
die moet ik dan maar ook kennen hahaha
[..]
we have a winnerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mvdejong het volgende:
47.5 jaar
Holy shit!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mvdejong het volgende:
47.5 jaar
Daar kom ik niet meer overheen . . .quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mvdejong het volgende:
47.5 jaar
Met jouw leeftijd kan het nogquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar kom ik niet meer overheen . . .![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mvdejong het volgende:
47.5 jaar
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef mvdejong het volgende:
47.5 jaar
Dat is geen excuus. Een beetje vent paalt dwars door de menstruatiemeuk en griepbacillen heen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:36 schreef Gripper het volgende:
Ongeveer 1 week. Vriendin griep en aaansluitend ongesteld enzo. Vanavond eens even kijken hoe het zit.![]()
beetje rustig aan met je vriendin mag ook wel hehquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:52 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Een beetje vent paalt dwars door de menstruatiemeuk en griepbacillen heen.
de post van marc, welke de betrekking tot mijn usericon verduidelijkte als quote op een andere reactie, was dan ook ter verduidelijking van het feit: Als je al zolang droogstaat het eigenlijk niet eens meer boeiend is..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:25 schreef Insomaniac het volgende:
Aantal kinderachtige posts verwijderd. Dit is inderdaad geen hoogstaand topic, maar baggeren is niet nodig.
Zie je icon.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
de post van marc, welke de betrekking tot mijn usericon verduidelijkte als quote op een andere reactie, was dan ook ter verduidelijking van het feit: Als je al zolang droogstaat het eigenlijk niet eens meer boeiend is..
het verlangen is er wel.. maar om daarom nou maar de eerste de beste breezerteef te neuken, nee dank je..![]()
dan heb ik eerder.. Boeiend! dan maar wachten tot ik weer een echt leuk iemand tegenkom
maar als jij dat als baggerpost wil zien.. be my guest
al is deze ontopic-post over de verduidelijking van -marc-'s ontopic-post dan in jouw ogen vast ook offtopic..![]()
mijn icon heeft daar dus op zich ook betrekking op..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:22 schreef Insomaniac het volgende:
Zie je icon.
Verder commentaar kan in het feedbacktopic, daar is het immers voor..
nou fix dan wat... zorg dat je geneukt wordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:25 schreef Loontjah het volgende:
2,5 maand
Volgens mij het langste wat ik heb 'volgehouden' na mijn eerste keer !
Slet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:27 schreef Sylvana het volgende:
1,5 week
Ben aan het wachten op mister right guy (ook voor in bed)... ik ben al aan het researchenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou fix dan wat... zorg dat je geneukt word
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:32 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ben aan het wachten op mister right guy (ook voor in bed)... ik ben al aan het researchen![]()
Dat heeft meer met verzorging te maken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
laaste keer dat ik een meid heb aangeraakt?
na mijn ex in 1996 .
dus 10jaar.
De reden??
Een erg klote kut tiefes tering kut wijf die misbruik maak van je. (vreemdgaan\verwachting en enzz)
Heb er een tijd overgedaan voor dat ik er van af was. (van haar en geestelijk)
nu lekker rustige een leuke meid tegen gekomen .
Helaas weer pech ze is gay .
Opzoek naar een andere.
Verder word ik vaak afgewezen wegens mijn werk (automonteur)
Vinden ze vies en enzzz (handen worden gewoon niet meer schoon van de ruitenkit en olie en enzzz) (naar een paar dagen wel weg hoor)
Met anderen woorden ze kijken naar je uiterlijk.
Maar geen haar aan me hooft die denkt dat ik gay word of dat ik naar de hoeren gaat
Nopequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:28 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat heeft meer met verzorging te maken.
Oei, dat is wel bitter voor je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope
handen worden gewoon gewassen
Ben ook geschoren en enzz.
Alleen de kit en de olie komt tussen de pories van je handen te zitten .
Zelfs met de specialen zeep met zand en een nagelborstel krijg je het er niet uit.
Heeft dus niks met slechte verzorging te maken
Kan je niet met handschoenen werken, die chirurgen ook gebruiken ofzo? Alhoewel het me niet fijn lijkt werkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope
Zelfs met de specialen zeep met zand en een nagelborstel krijg je het er niet uit.
zeker een puber die zo reageert?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Oei, dat is wel bitter voor je.
Voelt zeker niet fijn, wetende dat je de rest van je leven zonder sex zit?
Helaas nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Kan je niet met handschoenen werken, die chirurgen ook gebruiken ofzo? Alhoewel het me niet fijn lijkt werken
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:34 schreef stijgende_ster het volgende:
11 maanden, ik voel me net de paus.![]()
Ik val vast niet dood neer zonder seks, maar seks maakt het leven wel leuker.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:16 schreef zhe-devilll het volgende:
Kan er dan niemand zonder sex?
En prettigerquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik val vast niet dood neer zonder seks, maar seks maakt het leven wel leuker.
OT: 2 maanden![]()
sex is een grap van Godquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:33 schreef JoPiDo het volgende:
21 en een half jaar!
habemus papam: stijgende_ster!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:34 schreef stijgende_ster het volgende:
11 maanden, ik voel me net de paus.![]()
leuke site trouwensquote:Op woensdag 22 maart 2006 02:36 schreef Economist het volgende:
Seks is toch gewoon lekker? Je hebt gelijk dat het overgewaardeerd wordt.
Hoe oud ben jij en hoe oud is zij?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maarrr... een nieuwe kandidate heeft zich reeds aangediend. Maar beetje te oud voor mij eigenlijk. Helaas is het vlees zwak.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen mij Slet! terwijl het bij jou veel korter is
mjah... kweenie. Hou wel van een paar jaartjes ouwer... maar dit gaat mij een beetje te ver denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
moet kunnen toch?
tis geen 12 en 19 ofzo
Nou, bedankt kanjer, ik voel me gelijk een oud wijf nu...quote:
Ha. dan heb je minstens 3 borrels nodig....want ik ben 38....quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
jij sloerie...
Tsja... 33 is wel een beetje op leeftijd vind ik hoor. Maar ik ben voor alles in, zeker met een borreltje op
33 is de grens. Ouder kan echt niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
hmmzz... I dunno
Had het ook niet over jou persoonlijk, al kom je met een leuke foto een heel endquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:41 schreef pvv1967 het volgende:
[..]
Ha. dan heb je minstens 3 borrels nodig....want ik ben 38....![]()
Welnee joh, af en toe een opmerking tussendoor kan best. Maar als ik al vriendelijk verzoek om het ontopic te houden en er daarna weer een hele reeks slowchat weggehaald kan worden, dan ga ik idd aan de grote schoonmaak.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
dus iedereen mag een tijd noemen en verder moet je je bek houden?
nou ehhh... 24x7 + nog wat uur dan
jij hebt dus 24/7 seks?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef KansloosForEver het volgende:
droog staan is voor kinderen
Hoe kan ze tijdens het typen 22 uur droog staan en een uur later 21?quote:
Ik moest nadenkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe kan ze tijdens het typen 22 uur droog staan en een uur later 21?
Da's trekken, GEK!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest nadenkenEn nu moet ik je nog gelijk geven ook
.
Neuken tast je hersenen aan.![]()
sorry dat is geen patser maar een sukkel..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Perico het volgende:
Het wachten is op de patser die zegt: "1 minuut" ...
Kunnen jullie wel, van jullie kant van de schutting?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef mg794613 het volgende:
*PLOP
sorry schat maar ik MOET ff posten op Fok!![]()
20 jaar bedoel jequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
20 uur ofzo
Nou snel nog even dan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef Triple het volgende:
5 minuten, het begint al weer te jeuken, maar m'n ouders komen zo op bezoek he
Nah, pas als ik erg wanhopig ben hoor! Duurt nog zeker 3 dagenquote:quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Paikea het volgende:
2,5 maand..Arme ik
ik kom morgen wel even langs anders
Dus als jij je afrukt, zit die zooi dus ook aan je pik??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope
nee stomme kangaroo anders had ik wel 20 jaar getypt... en ik had nog geen sex toen ik 2 was....quote:
Same herequote:
wat is lang... uren... dagen... maande,.... jaren... decenia??quote:
Laten we het maar op maanden houden....meer wil ik er niet over kwijt.....dan word ik depressief......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is lang... uren... dagen... maande,.... jaren... decenia??
Ik vind mijn 8 uur momenteel al erg lang...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is lang... uren... dagen... maande,.... jaren... decenia??
Ik heb een lumineus plan!quote:
Daar weet jij nix van....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef Triple het volgende:
Het loopt nu op naar ruim 19 uur...... die ontwenningsverschijnselen zijn echt slecht!
Hey Gaai, je bent getrouwd... je hoeft niet droog te staan!
Dat gedeelte klopt idd, maar hoe daar precies de vork in de steel (quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Triple het volgende:
Staat in je profiel.... of vergis ik me nu enorm??
Nah, dank jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Triple het volgende:
Ok, ik heb het idee dat het geen happy verhaal is. Succes dan en sterkte gewenst.
PS. Hopen dat er in de toekomst dubbel goeie sex voor jou is gereserveerd!!
Triple
hang in there....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
te lang in ieder geval
Geboortedatum: 1969-01-13quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
Al 4,5 jaar (als gepijpt worden niet meetelt, anders 3). En nu moet ik nog drie jaar wachten
tenzij Kelly het niet erg vindt als ik, in de tijd die zij nodig heeft om meerderjarig te worden, nog de vrijgezel uithang
![]()
4.5 jaar is ook wel errug lang..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
Al 4,5 jaar (als gepijpt worden niet meetelt, anders 3). En nu moet ik nog drie jaar wachten
tenzij Kelly het niet erg vindt als ik, in de tijd die zij nodig heeft om meerderjarig te worden, nog de vrijgezel uithang
![]()
Moe'je nie willen.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
kan nu eerlijk zeggen dat ik op springen sta na iets meer dan een week. Of dit weekend, en anders effe twee weekies tandjes op mekaar... dan ga ik vanzelf in de sexloze modus
Jawel... in de sexloze modus trek je nl makkelijker sex aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef gaai het volgende:
[..]
Moe'je nie willen.....![]()
( trust me, I know )
ahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jawel... in de sexloze modus trek je nl makkelijker sex aan![]()
Nah ja, of dat aan de sexloze modus ligt of het verloop van tijd... ben ik ook nog niet helemaal achter.quote:
Tell me about itquote:
je hoeft er niet aan te trekkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Maar na m'n laatste relatie had ik het een beetje gehad met vrouwen, ik merk sinds een half jaar ofzo dat ik weer 'kijk' maar het zal nog wel even duren voordat ik zo'n mens weer in mijn privé-sfeer toelaat. En one-night-stands hou ik niet van.
Daarentegen, zoals de poster boven je opmerkt, ben ik 37. In m'n studententijd en daarna ben ik aardig aan m'n trekken gekomen dus vind ik het niet zo erg dat ik er voorlopig even zelf aan moet trekken![]()
Definieer 'betere handwerk'......anders kunnen er bij mij ook wel een paar maandjes vanafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef CreativeMind het volgende:
Definieer droog. Als het betere handwerk meetelt valt het mee. Anders ruim 2 maanden
Okeej, okeej, dan heb je een punt wat om opheldering vraagt........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef CreativeMind het volgende:
Hé hé wel samen met een persoon van het andere geslacht he.
Prima woord voor scrabble, 3 x woordwaarde!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef gaai het volgende:
droogstatijdvermindering
same story over herequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef korenwolfje het volgende:
6 weken
En m'n ex heeft een nieuwe vriend
En het meteen op fok! melden.....quote:
Dus over 15 minuten zien we je weer terugquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef Triple het volgende:
Hoe lang AL reken ik nu ff niet uit, d'r zit te veel rode wijn in mijn rekenmachine.
Hoe lang NOG....... denk een minuut of tien
quote:
MIjn vriendin postte dat onder mijn naam op fok, maar om niet teleur te stellen... ze heeft me zojuist praktisch wakkergeneuktquote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef Economist het volgende:
[..]
Sommige mannen vallen in slaap en sommigen vertellen het op fok.
ik begin een praatgroep, doe je mee?quote:
Zou het een opoffering zijn dan??quote:Op zondag 26 maart 2006 19:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
wie offert zich op?
Je kan beter beginnen met aftellen....quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
met het topic over arrogantie in m'n achterhoofd probeer ik het enigszins nederig te brengen
ik ben trouwens gestopt met tellen hoor
jij een dag... en je word nu al lauwquote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef deGVR het volgende:
Een hele dag alweer, het is verdomme niet om uit te houden!
Een zwijggroep dan maar?quote:
Nou, zal ik je een handjes helpen dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig....nog maar een paar posts ( tóch? ) en dan is deze vol en verdwenen uit m'n myat.......ik word er, verdorie, gewoon depressief van........![]()
*aait gaai*quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig....nog maar een paar posts ( tóch? ) en dan is deze vol en verdwenen uit m'n myat.......ik word er, verdorie, gewoon depressief van........![]()
Ik vraag me meer af hoe je het klaarspeelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:57 schreef heiden6 het volgende:
Sinds gistermiddag alweer, ik vraag me af hoe ik het volhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |