same story over herequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef korenwolfje het volgende:
6 weken
En m'n ex heeft een nieuwe vriend
En het meteen op fok! melden.....quote:
Dus over 15 minuten zien we je weer terugquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef Triple het volgende:
Hoe lang AL reken ik nu ff niet uit, d'r zit te veel rode wijn in mijn rekenmachine.
Hoe lang NOG....... denk een minuut of tien
quote:
MIjn vriendin postte dat onder mijn naam op fok, maar om niet teleur te stellen... ze heeft me zojuist praktisch wakkergeneuktquote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef Economist het volgende:
[..]
Sommige mannen vallen in slaap en sommigen vertellen het op fok.
ik begin een praatgroep, doe je mee?quote:
Zou het een opoffering zijn dan??quote:Op zondag 26 maart 2006 19:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
wie offert zich op?
Je kan beter beginnen met aftellen....quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
met het topic over arrogantie in m'n achterhoofd probeer ik het enigszins nederig te brengen
ik ben trouwens gestopt met tellen hoor
jij een dag... en je word nu al lauwquote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef deGVR het volgende:
Een hele dag alweer, het is verdomme niet om uit te houden!
Een zwijggroep dan maar?quote:
Nou, zal ik je een handjes helpen dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig....nog maar een paar posts ( tóch? ) en dan is deze vol en verdwenen uit m'n myat.......ik word er, verdorie, gewoon depressief van........![]()
*aait gaai*quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig....nog maar een paar posts ( tóch? ) en dan is deze vol en verdwenen uit m'n myat.......ik word er, verdorie, gewoon depressief van........![]()
Ik vraag me meer af hoe je het klaarspeelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:57 schreef heiden6 het volgende:
Sinds gistermiddag alweer, ik vraag me af hoe ik het volhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |