Laten we het maar op maanden houden....meer wil ik er niet over kwijt.....dan word ik depressief......quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is lang... uren... dagen... maande,.... jaren... decenia??
Ik vind mijn 8 uur momenteel al erg lang...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat is lang... uren... dagen... maande,.... jaren... decenia??
Ik heb een lumineus plan!quote:
Daar weet jij nix van....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef Triple het volgende:
Het loopt nu op naar ruim 19 uur...... die ontwenningsverschijnselen zijn echt slecht!
Hey Gaai, je bent getrouwd... je hoeft niet droog te staan!
Dat gedeelte klopt idd, maar hoe daar precies de vork in de steel (quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:33 schreef Triple het volgende:
Staat in je profiel.... of vergis ik me nu enorm??
Nah, dank jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:40 schreef Triple het volgende:
Ok, ik heb het idee dat het geen happy verhaal is. Succes dan en sterkte gewenst.
PS. Hopen dat er in de toekomst dubbel goeie sex voor jou is gereserveerd!!
Triple
hang in there....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
te lang in ieder geval
Geboortedatum: 1969-01-13quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
Al 4,5 jaar (als gepijpt worden niet meetelt, anders 3). En nu moet ik nog drie jaar wachten
tenzij Kelly het niet erg vindt als ik, in de tijd die zij nodig heeft om meerderjarig te worden, nog de vrijgezel uithang
![]()
4.5 jaar is ook wel errug lang..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
Al 4,5 jaar (als gepijpt worden niet meetelt, anders 3). En nu moet ik nog drie jaar wachten
tenzij Kelly het niet erg vindt als ik, in de tijd die zij nodig heeft om meerderjarig te worden, nog de vrijgezel uithang
![]()
Moe'je nie willen.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
kan nu eerlijk zeggen dat ik op springen sta na iets meer dan een week. Of dit weekend, en anders effe twee weekies tandjes op mekaar... dan ga ik vanzelf in de sexloze modus
Jawel... in de sexloze modus trek je nl makkelijker sex aanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef gaai het volgende:
[..]
Moe'je nie willen.....![]()
( trust me, I know )
ahaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jawel... in de sexloze modus trek je nl makkelijker sex aan![]()
Nah ja, of dat aan de sexloze modus ligt of het verloop van tijd... ben ik ook nog niet helemaal achter.quote:
Tell me about itquote:
je hoeft er niet aan te trekkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tell me about it![]()
Maar na m'n laatste relatie had ik het een beetje gehad met vrouwen, ik merk sinds een half jaar ofzo dat ik weer 'kijk' maar het zal nog wel even duren voordat ik zo'n mens weer in mijn privé-sfeer toelaat. En one-night-stands hou ik niet van.
Daarentegen, zoals de poster boven je opmerkt, ben ik 37. In m'n studententijd en daarna ben ik aardig aan m'n trekken gekomen dus vind ik het niet zo erg dat ik er voorlopig even zelf aan moet trekken![]()
Definieer 'betere handwerk'......anders kunnen er bij mij ook wel een paar maandjes vanafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef CreativeMind het volgende:
Definieer droog. Als het betere handwerk meetelt valt het mee. Anders ruim 2 maanden
Okeej, okeej, dan heb je een punt wat om opheldering vraagt........quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef CreativeMind het volgende:
Hé hé wel samen met een persoon van het andere geslacht he.
Prima woord voor scrabble, 3 x woordwaarde!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef gaai het volgende:
droogstatijdvermindering
same story over herequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:59 schreef korenwolfje het volgende:
6 weken
En m'n ex heeft een nieuwe vriend
En het meteen op fok! melden.....quote:
Dus over 15 minuten zien we je weer terugquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef Triple het volgende:
Hoe lang AL reken ik nu ff niet uit, d'r zit te veel rode wijn in mijn rekenmachine.
Hoe lang NOG....... denk een minuut of tien
quote:
MIjn vriendin postte dat onder mijn naam op fok, maar om niet teleur te stellen... ze heeft me zojuist praktisch wakkergeneuktquote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef Economist het volgende:
[..]
Sommige mannen vallen in slaap en sommigen vertellen het op fok.
ik begin een praatgroep, doe je mee?quote:
Zou het een opoffering zijn dan??quote:Op zondag 26 maart 2006 19:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
wie offert zich op?
Je kan beter beginnen met aftellen....quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
met het topic over arrogantie in m'n achterhoofd probeer ik het enigszins nederig te brengen
ik ben trouwens gestopt met tellen hoor
jij een dag... en je word nu al lauwquote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef deGVR het volgende:
Een hele dag alweer, het is verdomme niet om uit te houden!
Een zwijggroep dan maar?quote:
Nou, zal ik je een handjes helpen dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig....nog maar een paar posts ( tóch? ) en dan is deze vol en verdwenen uit m'n myat.......ik word er, verdorie, gewoon depressief van........![]()
*aait gaai*quote:Op maandag 27 maart 2006 13:02 schreef gaai het volgende:
Ow gelukkig....nog maar een paar posts ( tóch? ) en dan is deze vol en verdwenen uit m'n myat.......ik word er, verdorie, gewoon depressief van........![]()
Ik vraag me meer af hoe je het klaarspeelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:57 schreef heiden6 het volgende:
Sinds gistermiddag alweer, ik vraag me af hoe ik het volhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |