Welnee joh, af en toe een opmerking tussendoor kan best. Maar als ik al vriendelijk verzoek om het ontopic te houden en er daarna weer een hele reeks slowchat weggehaald kan worden, dan ga ik idd aan de grote schoonmaak.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:20 schreef Pappie_Culo het volgende:
dus iedereen mag een tijd noemen en verder moet je je bek houden?
nou ehhh... 24x7 + nog wat uur dan
jij hebt dus 24/7 seks?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef KansloosForEver het volgende:
droog staan is voor kinderen
Hoe kan ze tijdens het typen 22 uur droog staan en een uur later 21?quote:
Ik moest nadenkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe kan ze tijdens het typen 22 uur droog staan en een uur later 21?
Da's trekken, GEK!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest nadenkenEn nu moet ik je nog gelijk geven ook
.
Neuken tast je hersenen aan.![]()
sorry dat is geen patser maar een sukkel..quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Perico het volgende:
Het wachten is op de patser die zegt: "1 minuut" ...
Kunnen jullie wel, van jullie kant van de schutting?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef mg794613 het volgende:
*PLOP
sorry schat maar ik MOET ff posten op Fok!![]()
20 jaar bedoel jequote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
20 uur ofzo
Nou snel nog even dan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef Triple het volgende:
5 minuten, het begint al weer te jeuken, maar m'n ouders komen zo op bezoek he
Nah, pas als ik erg wanhopig ben hoor! Duurt nog zeker 3 dagenquote:quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Paikea het volgende:
2,5 maand..Arme ik
ik kom morgen wel even langs anders
Dus als jij je afrukt, zit die zooi dus ook aan je pik??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nope
handen worden gewoon gewassen
Ben ook geschoren en enzz.
Alleen de kit en de olie komt tussen de pories van je handen te zitten .
Zelfs met de specialen zeep met zand en een nagelborstel krijg je het er niet uit.
Heeft dus niks met slechte verzorging te maken
nee stomme kangaroo anders had ik wel 20 jaar getypt... en ik had nog geen sex toen ik 2 was....quote:
Same herequote:
wat is lang... uren... dagen... maande,.... jaren... decenia??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |