La Casa Vieja is dan ook het enige goede restaurant in de buurt van playa del ingles. All inclusive vind ik dus nog niet zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef NIels25 het volgende:
Ziet er mooi uit... maar dat all inn lijkt me helemaal nix. Ok ideaal dat je kunt pilzen tot je er bij neer valt... Maar eet toch liever elke dag een in andere restaurantje als ik op vakantie ben! (en dan niet die shit toeristen tenten aan de bouvelard in Las Palomas, die zuigen stuk voor stuk) Neem de Taxi en vraag naar La Casa Viega (of hoe je dat schrijft), is ff een klein eindje rijden en heerlijk canarisch eten!
All-in weet ik niet maar wij betalen 508,- euro voor 11 dagen in het hoogseizoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aan welke prijsklasse moet ik denken als je met hoogseizoen gaat ??
En zijn er goede discotheken etc.
Dat moet bijna wel Palmitos Park geweest zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben toen naar zo'n soort dierentuin geweest met de taxi, was erg leuk. Stappen heb ik er niet gedaan, strand ook maar een paar keer en achteraf heb ik er eigenlijk geen bal gezien. Zonde.
Inderdaad, wij hadden de eerste dag regen en we waren alsnog verbrand!quote:[b]
En pas op dat je niet verbrandt want met die wind daar gaat het soms wat te hard. (Ik spreek uit ervaring)
Gran Canaria heeft een dramatisch slecht jaar gehad vorig jaar. Zeker in de zomer. Iedereen ging blijkbaar op de goedkope Turkije-reisjes af. Iets waar veel mensen nu ook weer van terug schijnen te komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:41 schreef Gerard-Joling het volgende:
tis niet overal vol, en dat was ook in het hoogseizoen zichtbaar.
Ook goed te zien op Google Earth!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Over het strand gesproken... Ik ben zelf nooit zo'n fan van op het strand liggen, maar ik vind het wel heerlijk om van Playa del Inglés over het strand naar Maspalomas te lopen.Je komt dan ook langs de beroemde 'Dunas' (duinen, maar in feite een soort mini-woestijn).
Alleen niet doen als je niet tegen blote mensen kunt, want Gran Canaria is ook erg geliefd bij nudisten en op het eerste stukje bij Playa del Inglés na, liggen en lopen geklede en naakte mensen door elkaar heen.![]()
Er is genoeg te doen, maar het ligt er wel een beetje aan wat je precies bedoelt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef flyin-hawk het volgende:
Ik ga begin augustus hier voor 15 dagen vakantie vieren! Wat is er behalve strand en discotheken nog meer te doen?
Coolquote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Jane het volgende:
Er is genoeg te doen, maar het ligt er wel een beetje aan wat je precies bedoelt.
Cultuur? Of actieve dingen of zo?
In ieder geval is het sowieso een prachtig, bijzonder eiland. Alleen zie je daar niks van als je alleen in Playa del Inglés (of een ander toeristenoord) blijft. Niet dat er iets mis is met die oorden (vind het zelf ook gewoon leuk), maar wat GC nu net zo bijzonder maakt is dat het een soort mini-continent op het oppervlak van grofweg de provincie Utrecht is. In het zuiden (waar de toeristen zitten) heb je veel zon en droogte, maar in het noorden is het bijvoorbeeld veel vochtiger en zijn er bananenplantages. In de bergen heb je weer een heel ander klimaat. En dat allemaal op zo'n klein eiland!
Ja z'n zusje ( van 14quote:Op zondag 11 juni 2006 20:53 schreef Sheva het volgende:
haha gaan we zelfde periode, neem je nog wat vrouwen mee?
Bedankt voor de tip! Heb ff gekeken en dat Heineken Cafe klinkt niet verkeerd! Moet er ook maar eens gaan kijken over 3,5 week. Tijd gaat snel!! Nog eventjes en dan zitten wij daar ook!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef PlasticShiva het volgende:
Een Nederlandstalige site bomvol informatie over Gran Canaria is deze:
http://grancanaria.hollandsenieuwe.com met veel info ook over het uitgaan.
[afbeelding]
Café in de Gran Chaparral
en
[afbeelding]
de Kasbah (de "kuil")
Veel plezier!
de hoeveelste ga jij? ik ga 12 juli naar playa del inglesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef ink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Heb ff gekeken en dat Heineken Cafe klinkt niet verkeerd! Moet er ook maar eens gaan kijken over 3,5 week. Tijd gaat snel!! Nog eventjes en dan zitten wij daar ook!![]()
Wij vliegen de 16e voor 11 daagjes die kant op. Wij zitten ook in Playa del Ingles. Heb er echt zin in!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
de hoeveelste ga jij? ik ga 12 juli naar playa del ingles
welk app./hotel?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef ink het volgende:
[..]
Wij vliegen de 16e voor 11 daagjes die kant op. Wij zitten ook in Playa del Ingles. Heb er echt zin in!!![]()
Pff.. Ik geloof in appartement Los Ficus. We hebben al n tijdje geleden geboekt, weet t ff niet precies meer.. In welke kom jij te zitten?quote:
ik ga naar broncemar. meestal krijg je een week van te voren te horen hoelaat je mag vliegen. met wie ga jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef ink het volgende:
[..]
Pff.. Ik geloof in appartement Los Ficus. We hebben al n tijdje geleden geboekt, weet t ff niet precies meer.. In welke kom jij te zitten?
En dan hoop ik dat we binnenkort ook eens horen hoelaat we mogen vliegen.. Ben wel nieuwsgierig of dat n nachtje Schiphol wordt of niet!
Das mooi op tijd! Lijkt mij voor laatste dag ook niet verkeerd om op tijd naar huis te gaan. Anders loop je daar de hele dag nog zonder appartement om je ff op te frissen enzo.. 6 uur heen is wel heel vroeg! Maar goed, ik wacht nog steeds...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wij hebben in Duitsland geboekt en daar wisten ze de tijden al bijna gelijk.
6 uur 's ochtends heen en uurtje of 11 's ochtends terug.
Ik heb de tijden geloof ik ook wel eens n maand eerder gehad al.. Maar we wachten rustig af! t Duurt nog 2 weken.. En ik heb die zondag toch nog geen andere plannen..quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
ik ga naar broncemar. meestal krijg je een week van te voren te horen hoelaat je mag vliegen. met wie ga jij?
heey, je vertrek op mijn verjaardag. Als je nou vroeg vertrek ben je nog op tijd voor een feestje @ Broncemarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:47 schreef ink het volgende:
[..]
Ik heb de tijden geloof ik ook wel eens n maand eerder gehad al.. Maar we wachten rustig af! t Duurt nog 2 weken.. En ik heb die zondag toch nog geen andere plannen..
En ik ga met 3 vriendinnen. 1 waar ik al n paar vakanties vaker mee ben geweest, en 2 waar ik nog nooit mee op vakantie ben geweest. Maar t stappen hier in Nederland gaat goed, dus ik ga er ook vanuit dat we de vakantie goed doorkomen!
Zal t eens in de groep gooien!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
heey, je vertrek op mijn verjaardag. Als je nou vroeg vertrek ben je nog op tijd voor een feestje @ Broncemar![]()
En dan was je ook nog van plan om met de trein te gaan?? En dus n overnachting op Schiphol? Of gaan jullie gewoon met auto's?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:06 schreef ryan_atwood het volgende:
hier de vluchttijden bekend voor 12 juli: heen 5.15, terug 19.50
Heen gaan we met de laatste trein van 0.20. Dan is de ovkaart ook nog geldig dus kunnen we gratisquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:24 schreef ink het volgende:
[..]
En dan was je ook nog van plan om met de trein te gaan?? En dus n overnachting op Schiphol? Of gaan jullie gewoon met auto's?
1 voordeel voor jullie: jullie kunnen wel optimaal gebruik maken van jullie vakantie!!
4 uur vertrekken uit nederland. = 7 uur op GC. = op tijd voor de feestjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef ink het volgende:
Nou, de tijden hier zijn ook bekend. We vliegen zondag om 15.55 en de terugweg is inderdaad om 20.45, waar ik dus wat minder blij mee ben.. Maar eens ff zien of we toch niet met n auto kunnen gaan.. tIs alleen zo lastig met 3 koffers in n kleine auto.. Als dat ubethaupt al past...
Jee, wat n aantal! Wij gaan maar met 4.. Maar wordt vast wel gezellig! En hebben jullie daar n huisje ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik begin nu ook echt vakantiekriebels te krijgen.
We gingen eerst met 11 man, toen 16 en nu zijn het er al 20.
Wij vliegen vanaf Düsseldorf, ben benieuwd of we mensen kunnen regelen die willen rijden.
Haha, ideaal dus! En we doen er vast geen paar uur over om van t vliegveld tot ons appartement te komen.. (Hoop ik!! Anders gaat er ergens iets goeds fout..)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:29 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
4 uur vertrekken uit nederland. = 7 uur op GC. = op tijd voor de feestjes![]()
Nee, gewoon een appartementen complex. (Las Faluas) Lekker in het centrum dus dat is ook ideaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef ink het volgende:
[..]
Jee, wat n aantal! Wij gaan maar met 4.. Maar wordt vast wel gezellig! En hebben jullie daar n huisje ofzo?
Wanneer vliegen jullie? Ben in april nog vanuit Dusseldorf gevlogen, prima te doen!
en vertel...... hoe is het daar???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:32 schreef Jane het volgende:
Ik ben er inmiddels. Groetjes vanuit Playa del Ingles.
Ik had idd ook liever 2 keer vroeg gehad, iig de laatste dag. Dan wil ik ook wel naar huis. Je kunt dan toch vrij weinig meer doen..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nee, gewoon een appartementen complex. (Las Faluas) Lekker in het centrum dus dat is ook ideaal.
Wij vliegen zondag de 23e om 6 uur 's ochtends. Da's wel relax. Ben je om een uurtje of twee, half 3 zeker bij je appartement. Heb je de hele dag nog. Terug op 3 augustus om 11 uur.
Hie is het in Düsseldorf met parkeren? Klopt het dat dat daar erg goedkoop is? In dat geval gaan we gewoon zelf met de auto en laten we ze daar staan.
Vast wel, maar ik ben lui.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:22 schreef ink het volgende:
Is daar niks over op internet te vinden?
Dan moet je t zelf maar weten. Ik ga t ook niet voor je opzoeken..quote:
Ja, dat krijg je als je normaal niet in de zon komt he?quote:
Ja, Mike. Het is wat proppen met de tienduizenden toeristen die op dit moment van de zon willen genieten, maar gelukkig is het nog niet *echt* druk.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Mike het volgende:
Is dat plaatje op ware grootte?
Natuurlijk niet, Mike!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Mike het volgende:
Is dat plaatje op ware grootte?
Het lijkt me wel tof om dan Gran Twister te doen:quote:Op maandag 10 juli 2006 20:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Mike. Het is wat proppen met de tienduizenden toeristen die op dit moment van de zon willen genieten, maar gelukkig is het nog niet *echt* druk.
Veel plezier nog!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Nou, wel weer genoeg tijd verdaan aan FOK!ken, wat ik thuis ook kan doen!
Aju maar weer!
Ik wil ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef Jane het volgende:
Nou, wij zijn weer terug hoor.Veel plezier, iedereen die nog gaat!
Hoe hebben jullie t gehad daar? En nog leuke tips die wij absoluut niet mogen missen in die tijd dat wij daar zijn?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef Jane het volgende:
Nou, wij zijn weer terug hoor.Veel plezier, iedereen die nog gaat!
Ja, hartstikke leuk!quote:
Oeh, dat vind ik altijd wel moeilijk hoor. Wij waren er nu maar een weekje, dus die week is vooral opgegaan aan het opzoeken van een aantal kennissen daar, (Ierse) pubs bezoeken, uit eten gaan en ontstressen. Ergens hierboven heb ik nog wel wat geschreven over dingen die je eventueel kunt doen. Tips om uit te gaan vind ik helemaal moeilijk, want ik ben zelf niet zo'n discoganger, dus als je dat wilt doen dan heb je niks aan mij.quote:En nog leuke tips die wij absoluut niet mogen missen in die tijd dat wij daar zijn?
Welk bungalowpark was dat?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Jane het volgende:
Bungalowpark heeft iets van 15 huisjes rond een zwembad. Nooit vol dus en je kunt er op elk uur van de dag een ligbed vinden. Soms heb je het zwembad zelfs voor jezelf. En het is dus schoon, redelijk ruim en min of meer ongedierteloos.
Vlogen jullie met Martinair??quote:Op zondag 23 juli 2006 15:25 schreef Gebleekte het volgende:
Ben onderhand al een paar dagen terug. De vakantie zelf was echt onvergetelijk. Elke avond tot een uurtje of 4 uitgaan, en smiddags om 2 uur pas weer op!
Het enige jammere was dat we op de terugweg 7 uur vertraging hadden, maarja daar doe je niks aan.
ik mis het ook wel ja. Erg goed leven daar... Waar ging je altijd stappen?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:25 schreef ink het volgende:
[..]
Vlogen jullie met Martinair??
Ben er zelf nu ook n paar dagen weer! Mis t nu al, vooral dat lekkere warme weer.. Wat n tegenvaller hier in Nederland. Ja, wel warm, maar erg lekker was t niet.. Maar t was super!! Paar excursies gedaan, maar vooral erg gezellig stappen, lekker eten en de rest van de dag lekker zonnen aan zee of bij t zwembad. Kijk al weer uit naar de volgende vakantie!
Central Park.quote:
Heinekencafequote:Op zondag 30 juli 2006 21:02 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
ik mis het ook wel ja. Erg goed leven daar... Waar ging je altijd stappen?
Er waren volgens mij heel veel Heinekencafe's. Bedoel je die in die kuil? Wij zijn 1 x naar Gran Chapperal geweest. Is helemaal Nederlands, maar we hebben toen meteen weer de eerste de beste taxi teruggenomen. Wat was dat erg zeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:34 schreef ink het volgende:
[..]
HeinekencafeTja, dat Nederlands blijft leuk!! Jij zat toch in de Broncemar? Zat tegenover ons appartement! Had alleen geen naam, anders was ik nog ff op je feestje gekomen! Leuke verjaardag gehad?
Ja martinair idd jaquote:Op zondag 30 juli 2006 15:25 schreef ink het volgende:
[..]
Vlogen jullie met Martinair??
Ben er zelf nu ook n paar dagen weer! Mis t nu al, vooral dat lekkere warme weer.. Wat n tegenvaller hier in Nederland. Ja, wel warm, maar erg lekker was t niet.. Maar t was super!! Paar excursies gedaan, maar vooral erg gezellig stappen, lekker eten en de rest van de dag lekker zonnen aan zee of bij t zwembad. Kijk al weer uit naar de volgende vakantie!
Kende ook wat mensen die daar toen mee hebben gevlogen.. Lijkt me niet leuk!! Toen ik woensdags naar huis zou gaan, wou ik ook gewoon naar huis. Had me dr toen ook op ingesteld. En dan niet eerst nog n dag langer zitten.. Of je moet t van te voren weten. n Extra dag vakantie was niet verkeerd geweest!!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja martinair idd ja![]()
We werden gelukkig wel opgevangen in een hotel in Las Palmas, dus dat scheelde dan wel weer![]()
Ik zat idd in Los Ficus. Erg leuk appartement hadden we! En maar 2 kakkerlakken de 11 dagen..quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Er waren volgens mij heel veel Heinekencafe's. Bedoel je die in die kuil? Wij zijn 1 x naar Gran Chapperal geweest. Is helemaal Nederlands, maar we hebben toen meteen weer de eerste de beste taxi teruggenomen. Wat was dat erg zeg.
Shooters zijn we nog een paar keer naartoe geweest. Zigzags nog een keertje. Verder zijn we naar de China White en de Beckham Bar geweest, China White vonden we het leukste. Wel leuke muziek.
Verjaardag was toch nog wel leuk geworden. Al is het wel heel anders dan dat je thuis ben. Zat jij in Los Ficus ofzo?
Ik vond het daar dus echt geen ruk aan. Vet druk en helemaal geen sfeer. Eén keer zijn we vroeg weg gegaan en de keer erop zijn we in de tent ernaast gaan zitten. Dat was een of ander feestcafé waar we met de hele groep als enige waren. Daar maar lopen ouwehoeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef ink het volgende:
Ik bedoelde niet dat Heinekencafe in de kuil, maar die in Gran Chapperal. Was echt super gezellig daar!!
Shooters was goed te doen inderdaad. We zijn daar twee dagen echt los gegaan. Mensen die van de bar afsprongen en gingen crowdsurfen enzo. Was echt lachen.quote:Shooters was trouwens ook wel leuk.
Daar ben ik geweest toen DJ paul draaide, dat was wel vet maar het was wel echt TE warm daarbinnen.quote:En de ZigZag ben ik eigenlijk alleen met de kroegentocht geweest.
tIs wel n mooi eiland. Heb daar zelf n rondrit gehad over t eiland met van die kleine busjes en verder n jeepsafari. Maar fietsen.. Weet niet of je n beetje n geoefend fietser bent, maar je hebt er nogal wat hoogteverschil...En ik heb in mijn hele vakantie geloof ik 3 fietsers gezien daar. (Kos is trouwens wel n echt fietseiland!!)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef roburt het volgende:
wat kan je hier nog meer doen naast uitgaan, drinken en op het strand liggen.
kan je bv. dagjes fietsen of is daar echt niks aan?
verdere tips zijn welkom.
ik wil z.s.m boeken voor half sept. als er leuke dingen te doen zijn
Tja, smaken verschillen.. Wij hadden n paar leuke groepen ontmoet en die gingen daar ook heen, dus dan is t al snel gezellig!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik vond het daar dus echt geen ruk aan. Vet druk en helemaal geen sfeer. Eén keer zijn we vroeg weg gegaan en de keer erop zijn we in de tent ernaast gaan zitten. Dat was een of ander feestcafé waar we met de hele groep als enige waren. Daar maar lopen ouwehoeren.
Ik vond t overal warm!! Maar ja, niet aan denken, niet te warme kleren aan en af en toe eens ff lekker naar buiten en dan is t al weer snel goed!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Daar ben ik geweest toen DJ paul draaide, dat was wel vet maar het was wel echt TE warm daarbinnen.
Staat nu ook op de FP, heb er zelf niks van meegekregen daarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef thewishmaster het volgende:
Vandaag las ik een artikel in de Telegraaf wat ging over een groep Spaanse jongeren die willekeurig toeristen uitkozen, die ze dan in elkaar sloegen. Heeft iemand ervaring met dit soort praktijken?
Primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:49 schreef roburt het volgende:
hoe was het weer?
Dit was de eerste keer dat ik daar naartoe ben geweest, dus ik heb zelf ook veel moeten ondekken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef roburt het volgende:
ah tof en wat heb je naast uitgaan, zonnen en uit eten gedaan?
ga er v/d week heen en kan wel wat tips gebruiken![]()
Bizar! Ik kom die mensen daar serieus echt nooit tegen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:12 schreef Knoekie het volgende:
Verder niks aannemen van mensen die je op straat een kraslot aanbieden ofzo, ze proberen je echt om te lullen. En niks tekenen, maar dat weet je vast al wel. Je wordt er daar echt mee doodgegooid.
Vooral bij het strand staan die gasten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Bizar! Ik kom die mensen daar serieus echt nooit tegen!Ja, in de bus van het vliegveld naar de accomodatie word je er altijd voor gewaarschuwd, maar ik heb ze dus nog nooit gezien! En ik ben er toch behoorlijk vaak geweest. De laatste anderhalf jaar iig 4x.
Zal wel op plekken zijn waar ik niet kom, dan.Of ik zie er natuurlijk al uit alsof ik er niet in trap, dat kan ook.
Welk vliegtuig zat je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:01 schreef Uncletje het volgende:
Ja ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Uncletje het volgende:
jaa wij zaten daar ook in! mph 432 ofzoiets...
Hoe bedoel je nuttig? Ik zou het niet zonder doen neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zaterdag ga ik naar Gran Canaria
Ben benieuwd
Is een duikbril daar nuttig om een beetje te snorkelen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nuttig? Ik zou het niet zonder doen nee![]()
Ik heb zat mensen zien snorkelen daarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of er uberhaupt vissen daarzo zwemmen
Als er geen vissen te zien zijn is het niet de moeite waard om een duikbril mee te nemen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Uncletje het volgende:
Iemand die ook in dezelfde week op vakantie was en die nog wat scherpe foto's heeft van omgeving van cc plaza en kasbah? (week van 12 t/m 19 aug 2006)
Volgens mij kan je er wel redelijk snorkellen aquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of er uberhaupt vissen daarzo zwemmen
Als er geen vissen te zien zijn is het niet de moeite waard om een duikbril mee te nemen.
Dat probleem heb je overal op Gran Canaria waar het toeristisch is. Ik zei altijd "vamos a shooters", dan houdt het vrij snel op al was er 1 brutale die zei "shooters es cerado" (shooters is dicht)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef thewishmaster het volgende:
Shooters was inderdaad erg gezellig. Alleen had je voordat je bij Shooters aankwam wel last van al die proppers die je lastig vielen.
Yumbo? Dat is toch zo'n gay centrum ofzo? Ben er zelf niet geweest maar heb wel van horen zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, bij Yumbo bij de restaurants was het misschien nog wel erger met de proppers inderdaad. Maar op een gegeven moment had ik ook wel mijn tactieken bedacht om van die proppers af te komen.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Yumbo? Dat is toch zo'n gay centrum ofzo? Ben er zelf niet geweest maar heb wel van horen zeggen![]()
Ik kwam er ook niet in de avond, maar aangezien de Spar daar te vinden was, ben ik er regelmatig geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:09 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, best wel.![]()
Echt allemaal van die negers die met allemaal van die lampjes lopen, en een paraplutje op z'n hoofd.![]()
Ja, ben ik ook een paar keer geweest. Ben jij trouwens ook in Las Palmas geweest? Daar had je een supermarkt met 70! kassa'squote:Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet in de avond, maar aangezien de Spar daar te vinden was, ben ik er regelmatig geweest.
Las Palmas is mooi maar het weer is daar minder dan in het zuiden! Toen wij daar waren lagen we aan het strand en voelden we 2 druppelsquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef Knoekie het volgende:
Ja, ben ik ook een paar keer geweest. Ben jij trouwens ook in Las Palmas geweest? Daar had je een supermarkt met 70! kassa's![]()
Aha, ok. Wij gaan vanaf 22 juli, tot... ? ik weet het zo niet preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wij hebben ook al geboekt, Sandy Beach hotel voor 15 dagen, met 2 personen. Wij gaan van 9 tot 23 juli. Wij hebben geen All In genomen aangezien wij s middags waarschijnlijk toch ergens anders zijn, en de drankjes maar tot 23:00 inclusief zijn.
Ik ben vorig jaar in Gran Canaria geweest 8 dagen samen met m,n vriend.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:00 schreef Topmaat het volgende:
Wij zitten in Hotel Eugene Victoria.
Bij ons volgens mij tot 24:00, maar ja ik wil om 10 uur toch al door naar de uitgaansgelegenheden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Bij het hotel waar wij zitten kon je alleen tot 23:00 "gratis" drinken, datwas voor ons een goede reden om geen all in te nemen
Jawel! subtiel schopjequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zijn er ook mensen die in 2007 naar GC gaan?
Ik zat er ook tegenover. En moet zeggen, je hebt er eigenlijk helemaal geen last van. Je hebt eerder last van negers met hun lampjes dan een stelletje homo's, al zie je die daar uiteraard wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Jawel! subtiel schopjeTwee weken met zn 3en vanaf 7 juli!
Beetje jammer dat ik net dat verhaal over Yumbo lees, daar zitten we namelijk tegenover
![]()
Gezellig, wij gaan 2 weken met zijn 2en vanaf 9 juli. Mini meet daar misschien?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Jawel! subtiel schopjeTwee weken met zn 3en vanaf 7 juli!
Beetje jammer dat ik net dat verhaal over Yumbo lees, daar zitten we namelijk tegenover
![]()
Ja, doen we! gezellie! We kennen ook nog iemand die werkt in de heineken bar daar, dus daar zullen we wel veel zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Gezellig, wij gaan 2 weken met zijn 2en vanaf 9 juli. Mini meet daar misschien?
Geen idee waar ons hotel zit trouwens, ga het even opzoeken
Dat zie je dan welquote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Ja, doen we! gezellie! We kennen ook nog iemand die werkt in de heineken bar daar, dus daar zullen we wel veel zittenVolgens mij slapen wij in Los Tilos uit mn hoofd
@ knoekie, misschien een rare vraag, maar wat moeten die negers met die lampjes?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 sterren en 200 meter van het strandquote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh ik zie het al in een eerdere post van mij staan, hotel heet Sandy Beach dus...
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel
Zullen bij Yumbo wel veel geinteresseerden zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja het enige waar je voor op moet passen is dat je niet een of andere nachtclub of restaurant wordt ingeluld. Of van die mensen bij het strand die excursies aanbieden, (al kan dat uiteraard wel, maar via het hotel regelen lijkt me toch wat veiliger) En negers sowieso vermijdenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Zullen bij Yumbo wel veel geinteresseerden zijn dan![]()
![]()
Wij hebben goed ons huiswerk (vakantiereiswijzer.nl etc) gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 18:41 schreef Nnelis het volgende:
[..]
4 sterren en 200 meter van het strandDoe je goed! Zo te zien een kilometer ofzo bij ons vandaan
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja het enige waar je voor op moet passen is dat je niet een of andere nachtclub of restaurant wordt ingeluld. Of van die mensen bij het strand die excursies aanbieden, (al kan dat uiteraard wel, maar via het hotel regelen lijkt me toch wat veiliger) En negers sowieso vermijden![]()
Playa de las Americas....srry kon het niet vinden in de atlasquote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Playa de las Americas? Of ga je naar de VS
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoriaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer gaan jullie en wat voor appartement/hotel?
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoria
Nee Schouwen-Duivelandquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.
Ik kom trouwens ook uit Zeeland![]()
Zeeuws-Vlaanderen toevallig?![]()
quote:SimK - 4 t/m 18 juli - Los Ficus
Nnelis - 7 t/m 21 juli - tegenover Jumbo
sheonlydreams86 & Loveless85 - 9 t/m 23 juli - Sandy Beach
Sender_ - 21 juli t/m 3 augustus - Appartement?
Topmaat - 23 juli t/m 5 augustus - Eugenia Victoria
__Kirstenn - 28 juli t/m 11 augustus - Eugenia Victoria
Knoekie - 8 t/m 18 Augustus - Barbacan
Poogie - 12 t/m 20 augustus - Nogal(era)
Ik ben nooit in Lloret of Mallorca geweest, maar in vergelijking met Nederland is het niet echt veel verschil.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef ElYefe het volgende:
Weet iemand hoe het daar met de prijzen zit? Ben ook van plan erheen te gaan, maar vriend van me zegt dat het daar in vergelijking met Lloret, Mallorca, enz. erg duur is. Klopt dit?
veel plezierquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Nog maar 11 daagjes en dat is het vakantieDe vliegtickets zijn hier al binnen
Ja het glijbanenpark....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef Poogie het volgende:
damn wat is het rustig in dit topic, iemand nog leuke must-do's voor in playa del ingles? excursies oid?
Hoe ver is dat reizen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Knoekie het volgende:
Dagje Las Palmas?
Ik zou het niet weten, schijnt een nieuw? winkelcentrum te zijn of zo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:41 schreef Sender_ het volgende:
Als je naar de Rosada gaat, dan raad ik het je af, wat een baggerzooi daar.
En allemaal kutwinkels van kutmerken.
Er treden trouwens ook aardig wat DJ's op als ik er ben, iig Luna en The Prophet dus dat worden wel leuke feestjes.
Ik zit in diezelfde vluchtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef galbrecht het volgende:
Ik vertrek morgenavond naar Schiphol, we vliegen woensdagochtend om 5 uur. Ik ga 8 dagen naar app. Carina in Playa del Ingles. Ben daar dus van 4 t/m 12 juli. Iemand ervaringen met appartement Carina toevallig?
Ik ben wel benieuwd, ben nog nooit op GC geweest, kameraad die meegaat vorig jaar, dus die kent wel een aantal hotspots.
Een auto huren zit er helaas niet in aangezien we allebei pas 1,5 jaar ons rijbewijs hebben. Weet iemand toevallig of je daar een beetje tegen redelijke prijzen scooters kan huren, want ik wil wel wat van het eiland zien al gaan we voornamelijk voor het uitgaan en strand.
haha oke dan. Met wie ga je, vrienden? En ga je ook dinsdagavond al naar Schiphol of 's nachts?quote:
Nou, zo zomers ziet het er nou niet uit hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Dizer het volgende:
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Jah met z'n vijven in totaal. Maar we vertrekken met twee auto's pas rond een uur of 1 's nachts. En als slapen in het vliegtuig niet lukt, dan maar wat uurtjes later op het strandquote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef galbrecht het volgende:
[..]
haha oke dan. Met wie ga je, vrienden? En ga je ook dinsdagavond al naar Schiphol of 's nachts?
Ik ga samen met een kameraad op vakantie, we gaan de hele nacht op Schiphol in de cafe's zitten, dan slapen in het vliegtuig en dan naar Playa del Ingles!!
Chic is altijd dance, meestal wat softere stijlen, trance, techno enzo. Wel relaxt opzich..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:47 schreef Topmaat het volgende:
Kasbah maar tot 4 uur open... das nie laat.
Zijn er geen goeie discotheken die lang open zijn. Dat Bachira lijkt me ook niet zoveel.
Wat voor muziek draaiden ze in Chic?
Ik hou wel van hardtstyle ja, maar die hoor ik liever op feesten in Nederland draaien dan op vakantie. Misschien 1 avondje een keer of zo, maar daar ga ik eigenlijk niet voor op vakantie.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef Sender_ het volgende:
Topmaat van welke stylen muziek hou je dan want er komen toch wel wat goeie dj's in de tijd dat wij er zitten. Ik hoorde iig The Prophet, Dana en Pavo dus leuke hardstyle avondjes zijn gegarandeerd
Wil je eens vertellen hoe alles was. Wat je overdag allemaal hebt gedaan, en het uitgaan enz. enz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef Caroline_88 het volgende:
Ik ben net 2 dagen terug! Heb echt een hele leuke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Vlieg je toevallig om 17.30 ofzo vanaf Schiphol?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:11 schreef Homdeck het volgende:
ik ga woensdag. voor de 4e keer in successie alweer![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef Knoekie het volgende:
Ik vertrek zo naar Schiphol
Ik heb er zin in![]()
Wij waren vorig jaar naar Chersonissos geweest en willen er misschien volgend jaar weer terug naar toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Playa Del Ingles geweest. Ik heb daar ook een supervakantie gehad. Dit jaar zijn we met dezelfde groep (20 man/vrouw van allemaal rond de 24) naar Chersonissos geweest. Dat was echt stukken minder. Jonger volk en super veel Nederlanders. Er liepen ook wel andere nationaliteiten rond maar dat mixte niet echt. Op Gran Canaria was dat wel zo, veel gezelliger.
Iemand nog een avond naar het Ierse centrum geweest? Is echt lachen om heen te gaan, je weet niet wat je meemaakt!![]()
wij zaten in het appartement schuin tegenover Keane's Bar (broncemar). ik neem aan dat je deze bedoelt? Ben er een keer geweest en heb geconcludeerd dat die britten/ieren stapelgek zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Playa Del Ingles geweest. Ik heb daar ook een supervakantie gehad. Dit jaar zijn we met dezelfde groep (20 man/vrouw van allemaal rond de 24) naar Chersonissos geweest. Dat was echt stukken minder. Jonger volk en super veel Nederlanders. Er liepen ook wel andere nationaliteiten rond maar dat mixte niet echt. Op Gran Canaria was dat wel zo, veel gezelliger.
Iemand nog een avond naar het Ierse centrum geweest? Is echt lachen om heen te gaan, je weet niet wat je meemaakt!![]()
Die bedoel ik ja, Geniaal! Allemaal zatte roodharige mennekes met streepjes polo's aan. Wet t-shirt contest aan de gang op de bar waar alleen dikke zeugen aan meededen. Eentje gooide haar bh het publiek in, die werd weer terug gegooid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wij zaten in het appartement schuin tegenover Keane's Bar (broncemar). ik neem aan dat je deze bedoelt? Ben er een keer geweest en heb geconcludeerd dat die britten/ieren stapelgek zijn![]()
Het hotel was mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:52 schreef Topmaat het volgende:
Kirsten, hoe heb jij het eigenlijk gehad in Eugenia Victoria en voor de rest daarzo (uitgaan e.d.)?
Ja het hotel was zeker mooi, en veel van die vuile borden ophaalsters van de eetzaal ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:45 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Het hotel was mooiAlleen het personeel mocht soms wat vriendelijker zijn
![]()
Uitgaan weet ik nietMaar voor de rest was het heel leuk.
Ja vooral bij die tent waar je kroketten enzo kon halen waren ze gestressedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ja het hotel was zeker mooi, en veel van die vuile borden ophaalsters van de eetzaal ook
Het personeel vond ik wel meevallen, op een paar keer na... bij het buiten bestellen van eten of drinken soms, als het best druk wasDan waren ze soms wat gestressed
Welk kamernummer had je eigenlijk? Ik nummer 136![]()
Mag alsnog hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:54 schreef Knoekie het volgende:
Helemaal vergeten om een verslagje te maken
Nou het beste... dat durf ik niet te zeggen. Denk dat je in het centrum meer winkels zult vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef 3rr0r het volgende:
Okay dan.
Zit zelf ook dichtbij de Yumbo, hotel/appartementen Buenos Aires. Was zelf ook van plan een keer naar Las Palmas te gaan, met de bus schijnt prima te doen te zijn. Maar wie weet huren we toch nog een auto daar.
Las Arenas is het beste om te shoppen dus, mooi.
Koffer is gepakt, dus op naar de echte zomer![]()
Bij die bar ben ik niet vaak geweest. Meestal bij die bar bij het terras of gewoon bij de zelfbediening.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ja vooral bij die tent waar je kroketten enzo kon halen waren ze gestressed![]()
Ik zat in 432 had jij trouwens airco op je kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |