28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoriaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer gaan jullie en wat voor appartement/hotel?
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoria
Nee Schouwen-Duivelandquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.
Ik kom trouwens ook uit Zeeland![]()
Zeeuws-Vlaanderen toevallig?![]()
quote:SimK - 4 t/m 18 juli - Los Ficus
Nnelis - 7 t/m 21 juli - tegenover Jumbo
sheonlydreams86 & Loveless85 - 9 t/m 23 juli - Sandy Beach
Sender_ - 21 juli t/m 3 augustus - Appartement?
Topmaat - 23 juli t/m 5 augustus - Eugenia Victoria
__Kirstenn - 28 juli t/m 11 augustus - Eugenia Victoria
Knoekie - 8 t/m 18 Augustus - Barbacan
Poogie - 12 t/m 20 augustus - Nogal(era)
Ik ben nooit in Lloret of Mallorca geweest, maar in vergelijking met Nederland is het niet echt veel verschil.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef ElYefe het volgende:
Weet iemand hoe het daar met de prijzen zit? Ben ook van plan erheen te gaan, maar vriend van me zegt dat het daar in vergelijking met Lloret, Mallorca, enz. erg duur is. Klopt dit?
veel plezierquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Nog maar 11 daagjes en dat is het vakantieDe vliegtickets zijn hier al binnen
Ja het glijbanenpark....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef Poogie het volgende:
damn wat is het rustig in dit topic, iemand nog leuke must-do's voor in playa del ingles? excursies oid?
Hoe ver is dat reizen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Knoekie het volgende:
Dagje Las Palmas?
Ik zou het niet weten, schijnt een nieuw? winkelcentrum te zijn of zo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:41 schreef Sender_ het volgende:
Als je naar de Rosada gaat, dan raad ik het je af, wat een baggerzooi daar.
En allemaal kutwinkels van kutmerken.
Er treden trouwens ook aardig wat DJ's op als ik er ben, iig Luna en The Prophet dus dat worden wel leuke feestjes.
Ik zit in diezelfde vluchtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef galbrecht het volgende:
Ik vertrek morgenavond naar Schiphol, we vliegen woensdagochtend om 5 uur. Ik ga 8 dagen naar app. Carina in Playa del Ingles. Ben daar dus van 4 t/m 12 juli. Iemand ervaringen met appartement Carina toevallig?
Ik ben wel benieuwd, ben nog nooit op GC geweest, kameraad die meegaat vorig jaar, dus die kent wel een aantal hotspots.
Een auto huren zit er helaas niet in aangezien we allebei pas 1,5 jaar ons rijbewijs hebben. Weet iemand toevallig of je daar een beetje tegen redelijke prijzen scooters kan huren, want ik wil wel wat van het eiland zien al gaan we voornamelijk voor het uitgaan en strand.
haha oke dan. Met wie ga je, vrienden? En ga je ook dinsdagavond al naar Schiphol of 's nachts?quote:
Nou, zo zomers ziet het er nou niet uit hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Dizer het volgende:
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Jah met z'n vijven in totaal. Maar we vertrekken met twee auto's pas rond een uur of 1 's nachts. En als slapen in het vliegtuig niet lukt, dan maar wat uurtjes later op het strandquote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef galbrecht het volgende:
[..]
haha oke dan. Met wie ga je, vrienden? En ga je ook dinsdagavond al naar Schiphol of 's nachts?
Ik ga samen met een kameraad op vakantie, we gaan de hele nacht op Schiphol in de cafe's zitten, dan slapen in het vliegtuig en dan naar Playa del Ingles!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |