28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoriaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer gaan jullie en wat voor appartement/hotel?
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoria
Nee Schouwen-Duivelandquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.
Ik kom trouwens ook uit Zeeland![]()
Zeeuws-Vlaanderen toevallig?![]()
quote:SimK - 4 t/m 18 juli - Los Ficus
Nnelis - 7 t/m 21 juli - tegenover Jumbo
sheonlydreams86 & Loveless85 - 9 t/m 23 juli - Sandy Beach
Sender_ - 21 juli t/m 3 augustus - Appartement?
Topmaat - 23 juli t/m 5 augustus - Eugenia Victoria
__Kirstenn - 28 juli t/m 11 augustus - Eugenia Victoria
Knoekie - 8 t/m 18 Augustus - Barbacan
Poogie - 12 t/m 20 augustus - Nogal(era)
Ik ben nooit in Lloret of Mallorca geweest, maar in vergelijking met Nederland is het niet echt veel verschil.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef ElYefe het volgende:
Weet iemand hoe het daar met de prijzen zit? Ben ook van plan erheen te gaan, maar vriend van me zegt dat het daar in vergelijking met Lloret, Mallorca, enz. erg duur is. Klopt dit?
veel plezierquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Nog maar 11 daagjes en dat is het vakantieDe vliegtickets zijn hier al binnen
Ja het glijbanenpark....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef Poogie het volgende:
damn wat is het rustig in dit topic, iemand nog leuke must-do's voor in playa del ingles? excursies oid?
Hoe ver is dat reizen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:29 schreef Knoekie het volgende:
Dagje Las Palmas?
Ik zou het niet weten, schijnt een nieuw? winkelcentrum te zijn of zo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:41 schreef Sender_ het volgende:
Als je naar de Rosada gaat, dan raad ik het je af, wat een baggerzooi daar.
En allemaal kutwinkels van kutmerken.
Er treden trouwens ook aardig wat DJ's op als ik er ben, iig Luna en The Prophet dus dat worden wel leuke feestjes.
Ik zit in diezelfde vluchtquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef galbrecht het volgende:
Ik vertrek morgenavond naar Schiphol, we vliegen woensdagochtend om 5 uur. Ik ga 8 dagen naar app. Carina in Playa del Ingles. Ben daar dus van 4 t/m 12 juli. Iemand ervaringen met appartement Carina toevallig?
Ik ben wel benieuwd, ben nog nooit op GC geweest, kameraad die meegaat vorig jaar, dus die kent wel een aantal hotspots.
Een auto huren zit er helaas niet in aangezien we allebei pas 1,5 jaar ons rijbewijs hebben. Weet iemand toevallig of je daar een beetje tegen redelijke prijzen scooters kan huren, want ik wil wel wat van het eiland zien al gaan we voornamelijk voor het uitgaan en strand.
haha oke dan. Met wie ga je, vrienden? En ga je ook dinsdagavond al naar Schiphol of 's nachts?quote:
Nou, zo zomers ziet het er nou niet uit hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:48 schreef Dizer het volgende:
>> tijdelijk naar ZOM in overleg met TRV mods
Jah met z'n vijven in totaal. Maar we vertrekken met twee auto's pas rond een uur of 1 's nachts. En als slapen in het vliegtuig niet lukt, dan maar wat uurtjes later op het strandquote:Op maandag 2 juli 2007 19:12 schreef galbrecht het volgende:
[..]
haha oke dan. Met wie ga je, vrienden? En ga je ook dinsdagavond al naar Schiphol of 's nachts?
Ik ga samen met een kameraad op vakantie, we gaan de hele nacht op Schiphol in de cafe's zitten, dan slapen in het vliegtuig en dan naar Playa del Ingles!!
Chic is altijd dance, meestal wat softere stijlen, trance, techno enzo. Wel relaxt opzich..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:47 schreef Topmaat het volgende:
Kasbah maar tot 4 uur open... das nie laat.
Zijn er geen goeie discotheken die lang open zijn. Dat Bachira lijkt me ook niet zoveel.
Wat voor muziek draaiden ze in Chic?
Ik hou wel van hardtstyle ja, maar die hoor ik liever op feesten in Nederland draaien dan op vakantie. Misschien 1 avondje een keer of zo, maar daar ga ik eigenlijk niet voor op vakantie.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:45 schreef Sender_ het volgende:
Topmaat van welke stylen muziek hou je dan want er komen toch wel wat goeie dj's in de tijd dat wij er zitten. Ik hoorde iig The Prophet, Dana en Pavo dus leuke hardstyle avondjes zijn gegarandeerd
Wil je eens vertellen hoe alles was. Wat je overdag allemaal hebt gedaan, en het uitgaan enz. enz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:42 schreef Caroline_88 het volgende:
Ik ben net 2 dagen terug! Heb echt een hele leuke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
Vlieg je toevallig om 17.30 ofzo vanaf Schiphol?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:11 schreef Homdeck het volgende:
ik ga woensdag. voor de 4e keer in successie alweer![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:53 schreef Knoekie het volgende:
Ik vertrek zo naar Schiphol
Ik heb er zin in![]()
Wij waren vorig jaar naar Chersonissos geweest en willen er misschien volgend jaar weer terug naar toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Playa Del Ingles geweest. Ik heb daar ook een supervakantie gehad. Dit jaar zijn we met dezelfde groep (20 man/vrouw van allemaal rond de 24) naar Chersonissos geweest. Dat was echt stukken minder. Jonger volk en super veel Nederlanders. Er liepen ook wel andere nationaliteiten rond maar dat mixte niet echt. Op Gran Canaria was dat wel zo, veel gezelliger.
Iemand nog een avond naar het Ierse centrum geweest? Is echt lachen om heen te gaan, je weet niet wat je meemaakt!![]()
wij zaten in het appartement schuin tegenover Keane's Bar (broncemar). ik neem aan dat je deze bedoelt? Ben er een keer geweest en heb geconcludeerd dat die britten/ieren stapelgek zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:09 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik ben vorig jaar naar Playa Del Ingles geweest. Ik heb daar ook een supervakantie gehad. Dit jaar zijn we met dezelfde groep (20 man/vrouw van allemaal rond de 24) naar Chersonissos geweest. Dat was echt stukken minder. Jonger volk en super veel Nederlanders. Er liepen ook wel andere nationaliteiten rond maar dat mixte niet echt. Op Gran Canaria was dat wel zo, veel gezelliger.
Iemand nog een avond naar het Ierse centrum geweest? Is echt lachen om heen te gaan, je weet niet wat je meemaakt!![]()
Die bedoel ik ja, Geniaal! Allemaal zatte roodharige mennekes met streepjes polo's aan. Wet t-shirt contest aan de gang op de bar waar alleen dikke zeugen aan meededen. Eentje gooide haar bh het publiek in, die werd weer terug gegooid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wij zaten in het appartement schuin tegenover Keane's Bar (broncemar). ik neem aan dat je deze bedoelt? Ben er een keer geweest en heb geconcludeerd dat die britten/ieren stapelgek zijn![]()
Het hotel was mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:52 schreef Topmaat het volgende:
Kirsten, hoe heb jij het eigenlijk gehad in Eugenia Victoria en voor de rest daarzo (uitgaan e.d.)?
Ja het hotel was zeker mooi, en veel van die vuile borden ophaalsters van de eetzaal ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:45 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Het hotel was mooiAlleen het personeel mocht soms wat vriendelijker zijn
![]()
Uitgaan weet ik nietMaar voor de rest was het heel leuk.
Ja vooral bij die tent waar je kroketten enzo kon halen waren ze gestressedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:54 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ja het hotel was zeker mooi, en veel van die vuile borden ophaalsters van de eetzaal ook
Het personeel vond ik wel meevallen, op een paar keer na... bij het buiten bestellen van eten of drinken soms, als het best druk wasDan waren ze soms wat gestressed
Welk kamernummer had je eigenlijk? Ik nummer 136![]()
Mag alsnog hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:54 schreef Knoekie het volgende:
Helemaal vergeten om een verslagje te maken
Nou het beste... dat durf ik niet te zeggen. Denk dat je in het centrum meer winkels zult vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef 3rr0r het volgende:
Okay dan.
Zit zelf ook dichtbij de Yumbo, hotel/appartementen Buenos Aires. Was zelf ook van plan een keer naar Las Palmas te gaan, met de bus schijnt prima te doen te zijn. Maar wie weet huren we toch nog een auto daar.
Las Arenas is het beste om te shoppen dus, mooi.
Koffer is gepakt, dus op naar de echte zomer![]()
Bij die bar ben ik niet vaak geweest. Meestal bij die bar bij het terras of gewoon bij de zelfbediening.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:48 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ja vooral bij die tent waar je kroketten enzo kon halen waren ze gestressed![]()
Ik zat in 432 had jij trouwens airco op je kamer?
Bij ons zetten de schoonmaaksters de ventilator steeds uit waardoor het wel warm op de kamer was maar wij hadden dan de deuren open gezet en dan was het wel weer lekker, die eerste dagen was het echt te warm jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:56 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Bij die bar ben ik niet vaak geweest. Meestal bij die bar bij het terras of gewoon bij de zelfbediening.
Al was dat vaak kapot of het drinken niet gekoeld of andere problemen ermee.
Wij hadden geen airco, was ook niet nodig. Zo warm (op 2 dagen na) was het niet.
Als we weggingen lieten we meestal gewoon de ventilator aan. Dat was wel genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |