quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je nuttig? Ik zou het niet zonder doen nee![]()
Ik heb zat mensen zien snorkelen daarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of er uberhaupt vissen daarzo zwemmen
Als er geen vissen te zien zijn is het niet de moeite waard om een duikbril mee te nemen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Uncletje het volgende:
Iemand die ook in dezelfde week op vakantie was en die nog wat scherpe foto's heeft van omgeving van cc plaza en kasbah? (week van 12 t/m 19 aug 2006)
Volgens mij kan je er wel redelijk snorkellen aquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Of er uberhaupt vissen daarzo zwemmen
Als er geen vissen te zien zijn is het niet de moeite waard om een duikbril mee te nemen.
Dat probleem heb je overal op Gran Canaria waar het toeristisch is. Ik zei altijd "vamos a shooters", dan houdt het vrij snel op al was er 1 brutale die zei "shooters es cerado" (shooters is dicht)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef thewishmaster het volgende:
Shooters was inderdaad erg gezellig. Alleen had je voordat je bij Shooters aankwam wel last van al die proppers die je lastig vielen.
Yumbo? Dat is toch zo'n gay centrum ofzo? Ben er zelf niet geweest maar heb wel van horen zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, bij Yumbo bij de restaurants was het misschien nog wel erger met de proppers inderdaad. Maar op een gegeven moment had ik ook wel mijn tactieken bedacht om van die proppers af te komen.
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Yumbo? Dat is toch zo'n gay centrum ofzo? Ben er zelf niet geweest maar heb wel van horen zeggen![]()
Ik kwam er ook niet in de avond, maar aangezien de Spar daar te vinden was, ben ik er regelmatig geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:09 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, best wel.![]()
Echt allemaal van die negers die met allemaal van die lampjes lopen, en een paraplutje op z'n hoofd.![]()
Ja, ben ik ook een paar keer geweest. Ben jij trouwens ook in Las Palmas geweest? Daar had je een supermarkt met 70! kassa'squote:Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet in de avond, maar aangezien de Spar daar te vinden was, ben ik er regelmatig geweest.
Las Palmas is mooi maar het weer is daar minder dan in het zuiden! Toen wij daar waren lagen we aan het strand en voelden we 2 druppelsquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef Knoekie het volgende:
Ja, ben ik ook een paar keer geweest. Ben jij trouwens ook in Las Palmas geweest? Daar had je een supermarkt met 70! kassa's![]()
Aha, ok. Wij gaan vanaf 22 juli, tot... ? ik weet het zo niet preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wij hebben ook al geboekt, Sandy Beach hotel voor 15 dagen, met 2 personen. Wij gaan van 9 tot 23 juli. Wij hebben geen All In genomen aangezien wij s middags waarschijnlijk toch ergens anders zijn, en de drankjes maar tot 23:00 inclusief zijn.
Ik ben vorig jaar in Gran Canaria geweest 8 dagen samen met m,n vriend.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:00 schreef Topmaat het volgende:
Wij zitten in Hotel Eugene Victoria.
Bij ons volgens mij tot 24:00, maar ja ik wil om 10 uur toch al door naar de uitgaansgelegenheden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Bij het hotel waar wij zitten kon je alleen tot 23:00 "gratis" drinken, datwas voor ons een goede reden om geen all in te nemen
Jawel! subtiel schopjequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zijn er ook mensen die in 2007 naar GC gaan?
Ik zat er ook tegenover. En moet zeggen, je hebt er eigenlijk helemaal geen last van. Je hebt eerder last van negers met hun lampjes dan een stelletje homo's, al zie je die daar uiteraard wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Jawel! subtiel schopjeTwee weken met zn 3en vanaf 7 juli!
Beetje jammer dat ik net dat verhaal over Yumbo lees, daar zitten we namelijk tegenover
![]()
Gezellig, wij gaan 2 weken met zijn 2en vanaf 9 juli. Mini meet daar misschien?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Jawel! subtiel schopjeTwee weken met zn 3en vanaf 7 juli!
Beetje jammer dat ik net dat verhaal over Yumbo lees, daar zitten we namelijk tegenover
![]()
Ja, doen we! gezellie! We kennen ook nog iemand die werkt in de heineken bar daar, dus daar zullen we wel veel zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Gezellig, wij gaan 2 weken met zijn 2en vanaf 9 juli. Mini meet daar misschien?
Geen idee waar ons hotel zit trouwens, ga het even opzoeken
Dat zie je dan welquote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Ja, doen we! gezellie! We kennen ook nog iemand die werkt in de heineken bar daar, dus daar zullen we wel veel zittenVolgens mij slapen wij in Los Tilos uit mn hoofd
@ knoekie, misschien een rare vraag, maar wat moeten die negers met die lampjes?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 sterren en 200 meter van het strandquote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh ik zie het al in een eerdere post van mij staan, hotel heet Sandy Beach dus...
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat zie je dan wel
Zullen bij Yumbo wel veel geinteresseerden zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja het enige waar je voor op moet passen is dat je niet een of andere nachtclub of restaurant wordt ingeluld. Of van die mensen bij het strand die excursies aanbieden, (al kan dat uiteraard wel, maar via het hotel regelen lijkt me toch wat veiliger) En negers sowieso vermijdenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Zullen bij Yumbo wel veel geinteresseerden zijn dan![]()
![]()
Wij hebben goed ons huiswerk (vakantiereiswijzer.nl etc) gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 18:41 schreef Nnelis het volgende:
[..]
4 sterren en 200 meter van het strandDoe je goed! Zo te zien een kilometer ofzo bij ons vandaan
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja het enige waar je voor op moet passen is dat je niet een of andere nachtclub of restaurant wordt ingeluld. Of van die mensen bij het strand die excursies aanbieden, (al kan dat uiteraard wel, maar via het hotel regelen lijkt me toch wat veiliger) En negers sowieso vermijden![]()
Playa de las Americas....srry kon het niet vinden in de atlasquote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Playa de las Americas? Of ga je naar de VS
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoriaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer gaan jullie en wat voor appartement/hotel?
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoria
Nee Schouwen-Duivelandquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.
Ik kom trouwens ook uit Zeeland![]()
Zeeuws-Vlaanderen toevallig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |