abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41154977
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:11 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Hoe bedoel je nuttig? Ik zou het niet zonder doen nee

Of er uberhaupt vissen daarzo zwemmen

Als er geen vissen te zien zijn is het niet de moeite waard om een duikbril mee te nemen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_41160981
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Als er geen vissen te zien zijn is het niet de moeite waard om een duikbril mee te nemen.
Ik heb zat mensen zien snorkelen daar
pi_41165414
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:55 schreef Uncletje het volgende:
Iemand die ook in dezelfde week op vakantie was en die nog wat scherpe foto's heeft van omgeving van cc plaza en kasbah? (week van 12 t/m 19 aug 2006)

2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_41168824
thx voor foto's ... i really really appreciate that
pi_41191283
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Volgens mij kan je er wel redelijk snorkellen a

Tenmisnte, toen wij een excursie gingen doen toen kwamen we terug met een bootje en toen gingen we ook ff snorkellen en toen zag je dus helemaal niets zowat

Maarja water zat, vast wel een mooi plekje ergens. Veel plezier iig!
pi_41363857
ik ben net terug uit gran canaria. wij zaten vlakbij centro commercial kasbah bij playa del ingles. uitgaan is daar echt tof. veel nederlandse tentjes waaronder shooters wat super is! jammer dat het hoogseizoen nu voorbij is. de laatste paar keren werd het steeds rustiger...
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:25:39 #147
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_41364050
Shooters was inderdaad erg gezellig. Alleen had je voordat je bij Shooters aankwam wel last van al die proppers die je lastig vielen.
pi_41412939
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:25 schreef thewishmaster het volgende:
Shooters was inderdaad erg gezellig. Alleen had je voordat je bij Shooters aankwam wel last van al die proppers die je lastig vielen.
Dat probleem heb je overal op Gran Canaria waar het toeristisch is. Ik zei altijd "vamos a shooters", dan houdt het vrij snel op al was er 1 brutale die zei "shooters es cerado" (shooters is dicht)
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:44:29 #149
144262 thewishmaster
pi_41419100
Ja, bij Yumbo bij de restaurants was het misschien nog wel erger met de proppers inderdaad. Maar op een gegeven moment had ik ook wel mijn tactieken bedacht om van die proppers af te komen.
pi_41422376
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:44 schreef thewishmaster het volgende:
Ja, bij Yumbo bij de restaurants was het misschien nog wel erger met de proppers inderdaad. Maar op een gegeven moment had ik ook wel mijn tactieken bedacht om van die proppers af te komen.
Yumbo? Dat is toch zo'n gay centrum ofzo? Ben er zelf niet geweest maar heb wel van horen zeggen
- Michele Sciacca
pi_41422510
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:04 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

Yumbo? Dat is toch zo'n gay centrum ofzo? Ben er zelf niet geweest maar heb wel van horen zeggen
Ja, best wel.

Echt allemaal van die negers die met allemaal van die lampjes lopen, en een paraplutje op z'n hoofd.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:36:23 #152
144262 thewishmaster
pi_41423218
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:09 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ja, best wel.

Echt allemaal van die negers die met allemaal van die lampjes lopen, en een paraplutje op z'n hoofd.
Ik kwam er ook niet in de avond, maar aangezien de Spar daar te vinden was, ben ik er regelmatig geweest.
pi_41423467
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:36 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik kwam er ook niet in de avond, maar aangezien de Spar daar te vinden was, ben ik er regelmatig geweest.
Ja, ben ik ook een paar keer geweest. Ben jij trouwens ook in Las Palmas geweest? Daar had je een supermarkt met 70! kassa's
pi_41427202
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef Knoekie het volgende:

Ja, ben ik ook een paar keer geweest. Ben jij trouwens ook in Las Palmas geweest? Daar had je een supermarkt met 70! kassa's
Las Palmas is mooi maar het weer is daar minder dan in het zuiden! Toen wij daar waren lagen we aan het strand en voelden we 2 druppels Jammer dat het in die grote stad vaak bewolkt is...
- Michele Sciacca
  zaterdag 2 september 2006 @ 19:09:11 #155
144262 thewishmaster
pi_41430108
We zijn ook in Las Palmas geweest, alleen hebben we die grote supermarkt niet gezien. Verder vond ik die stad niet zo bijzonder. Maar wat dat weer betreft, toen we aankwamen op het vliegveld was het ook erg bewolkt, in het zuiden echter maar een dagje met bewolking gehad.
pi_42108784
Vorig jaar naar Gran Canaria geweest voor 14 dagen. Alleen hebben we maar 4 daagjes vakantie gehad. De rest van de vakantie lag ik met een ernstige salmonella bacterie in het ziekenhuis . Niet echt een leuke herinnering aan die vakantie.
pi_45640048
Zijn er ook mensen die in 2007 naar GC gaan?
Klussen deel 1 en 2
pi_45641248
Ja ik
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:26:35 #159
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45663222
Ik ook zeer waarschijnlijk

Maar ik heb wat vraagjes.

1: Hebben ze daar veel discotheken, of bijna alleen maar cafe's/barretjes?
2: Wat voor muziek wordt er in die discotheken gedraaid? Veel R&B ook, of is het dan alleen maar trance muziek.
3: Hoeveel kost jullie reis? Bij ons hadden ze het over 15 dagen All Inclusive voor 1200 euro (hotel eugene victoria of zoiets). Best veel vind ik.. maar ja.

Ik was vorig jaar naar Chersonissos geweest, en van te voren hoorde ik ook dat er bijna alleen maar cafe's en barretjes waren, dus ik dacht van te voren shit dat valt tegen. Maar er waren best veel discotheken en het was echt supervet. Met stip vakantie nummer 1 daar.
Ik denk niet dat iets dat kan overtreffen, daarom ben ik zo benieuwd wat er in Gran Canaria is.
Zo niet, dan toch...
  zondag 4 februari 2007 @ 21:37:12 #160
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45988435
Gaat er niemand naar Gran Canaria ondere de Fokkers ofzo ?
Zo niet, dan toch...
  zondag 4 februari 2007 @ 21:37:58 #161
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45988473
Het is trouwens al zeker dat we gaan. 15 dagen met 7 personen. En er komen nog 5 personen voor 8 dagen.
Zo niet, dan toch...
  zondag 4 februari 2007 @ 22:06:37 #162
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_45990048
Ik ga in maart weer voor 2 weken.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_45990689
Wij hebben ook al geboekt, Sandy Beach hotel voor 15 dagen, met 2 personen. Wij gaan van 9 tot 23 juli. Wij hebben geen All In genomen aangezien wij s middags waarschijnlijk toch ergens anders zijn, en de drankjes maar tot 23:00 inclusief zijn.
Klussen deel 1 en 2
  zondag 4 februari 2007 @ 22:46:23 #164
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45991994
quote:
Op zondag 4 februari 2007 22:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wij hebben ook al geboekt, Sandy Beach hotel voor 15 dagen, met 2 personen. Wij gaan van 9 tot 23 juli. Wij hebben geen All In genomen aangezien wij s middags waarschijnlijk toch ergens anders zijn, en de drankjes maar tot 23:00 inclusief zijn.
Aha, ok. Wij gaan vanaf 22 juli, tot... ? ik weet het zo niet precies 6 Augustus of zo.
De rest van de groep wou allemaal All Inn dus ja, had geen andere keus. Ik ben benieuwd hoe het daar gaat zijn.. ik hoor positieve en negatieve verhalen dus ja. Maar het komt wel goed.

Gemiddelde leeftijd daar zo ongeveer 25 toch? Hoorde ik.. ik ben trouwens ook al 24 dus dat is eigenlijk geen probleem.
Zo niet, dan toch...
  zondag 4 februari 2007 @ 23:49:47 #165
1986 Jane
pi_45994440
Zoals ik al eerder gezegd heb lijkt All-Inclusive me helemaal niks op Gran Canaria. Er zijn zoveel tentjes om gezellig wat te eten of uit te gaan... Zonde om in je complex te blijven hangen.
pi_45996356
Wij zijn 20 en 21. De gemiddelde leeftijd zou idd hoger liggen omdat het duurder is dan "gewoon" Spanje.

Wat voor hotel hebben jullie?
Klussen deel 1 en 2
  maandag 5 februari 2007 @ 11:00:01 #167
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_46001150
Wij zitten in Hotel Eugene Victoria.
Zo niet, dan toch...
pi_46107965
Net geboekt hotel gran costa melloneras in maspalomas.
Hotel ziet er fantastisch uit, maar weet iemand of het uit eten daar duur is of dat dat in verhouding met nederland goedkoop is? zoals bijv in barcelona?
pi_46108541
Volgens mij is het prijsniveau vergelijkbaar met hier, voor zover ik me kan herinneren. Niet duur in ieder geval.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:33:51 #170
1986 Jane
pi_46110140
Uit eten gaan is echt veel goedkoper dan hier!
pi_46110893
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:00 schreef Topmaat het volgende:
Wij zitten in Hotel Eugene Victoria.
Ik ben vorig jaar in Gran Canaria geweest 8 dagen samen met m,n vriend.
Wij zaten toen ook in hotel Eugenia Victoria, het hotel is goed verzorgd en ziet er ook heel goed uit.
Verder waren wij na 2 dagen al uitgegeken op het eten wat ze daar in het hotel hadden (wij hadden geen All-Inclusive) maar half pension, en het avondeten vonden wij niet zo geweldig maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.
Verder zou ik er ook niet voor kiezen om bij dit hotel All-Inclusive te pakken, omdat er eigenlijk bijna geen animatie bij het hotel was en er werd verder ook niks georganiseerd, behalve voor kinderen.
Ook dit is weer voor iedereen verschillend....
Verder verbaasde ik me iedere dag weer over de mensen die s'ochtends al naar buiten rende voor ligstoelen te reserveren bij het zwembad, je hebt dan ook bijna geen kans om lekker even te zonnen s'middags want alle stoelen zijn dan bezet door zwembadplakkers.
Verder ligt dit hotel toch wel een afstandje van het strand en boulevard, een taxi nemen is dan een aanrader omdat een taxi niet duur is voor 3euro brengt hij je naar het strand of boulevard.
Stappen kun je er volgens mij wel goed, echt discotheken heb ik er niet gezien wel bij een winkelcentrum in de buurt "Kasbah" daar liggen volgens mij wel leuke tenten zoals ZigZags.
Voor de mensen die graag willen winkelen (zoals mij hahaha) was er eigenlijk vrij weinig op dit gebied, je kan nergens leuke kleding kopen, wel word je doodgegooid met Afrikanen die je een zonnebril of een horloge willen aansmeren (hier kan je overigens wel een leuke prijs mee maken, ga nooit meer als de helft van zijn prijs betalen)
Hopelijk kan je wat met mijn informatie....
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 01:57:52 #172
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_46128624
Bedankt voor de informatie idd !

Of er wel of niet wat georganiseert wordt bij dat hotel maakt niet zoveel uit, het gaat toch om de drank die je dan de hele dag "gratis" mag drinken. Als ik geen zin meer heb in dat eten ga ik wel gewoon ergens anders eten.
Jammer dan van dat All-In maar ja.. ik had geen andere keuze

Dat strand/boulevard maakt me weinig uit, als het uitgaan maar goed is. Maar dat zal vast wel...
Zo niet, dan toch...
pi_46129928
Bij het hotel waar wij zitten kon je alleen tot 23:00 "gratis" drinken, datwas voor ons een goede reden om geen all in te nemen
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:50:38 #174
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_46132691
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Bij het hotel waar wij zitten kon je alleen tot 23:00 "gratis" drinken, datwas voor ons een goede reden om geen all in te nemen
Bij ons volgens mij tot 24:00, maar ja ik wil om 10 uur toch al door naar de uitgaansgelegenheden.
Zo niet, dan toch...
pi_46147911

Ik heb er echt heel veel zin in! Nog 6 maanden...
Klussen deel 1 en 2
pi_46239412
ik ga over 7maandjes naar Amerika zooooooo een zin in he
En dat kan zomaar.....?
pi_46245498
Playa de las Americas? Of ga je naar de VS
Klussen deel 1 en 2
pi_46617162
Gran Canaria vond ik lachen, maar was niet super.
Zaten in een appartementencomplex, ben de naam even vergeten, die zal ik later wel ff posten.
Uitgaan was wel ok, echte discotheken hadden ze er niet, maar pas wel op dat je geen nachtclub ingejaagd word.
Bij een winkelcentrum moet je opeens met de roltrap naar onder en daar heb je een paar barretjes liggen zoals de Zigzag etc. Best leuk, en je ziet er vanalles rondlopen. Van Engelanders tot heel veel mooie Zweedse dames.
Hebt ook nog ergens een Hollands centrum met een paar leuke kroegen, maar bestel daar geen shoarma, want dat was goor.
Uiteten is over het algemeen best goedkoop, ga gewoon ergens zitten en laat je verrassen.

Nog 2 aanvaringen met de politie gehad maar dat was wat anders.
pi_46668584
Ik ben er afgelopen november geweest, appartementen Tagoror, ligt vlakbij hotel Sandy Beach.
Volgens de vakantiereiswijzer erg goed en dat vonden wij ook!
Erg tevreden over: het is schoon en simpel, je zit toch niet vaak in je appartement.
Wij hebben de Zigzags jeeptour gedaan en hebben zelf een auto gehuurd, wel via de touroperator.
Dat waren nog de topdagen van de vakantie: lekker zelf rondrijden. Eén dag naar het noorden toe, de andere dag in het zuiden gebleven en naar Puerto Rico en Puerto de Mogan gegaan.
Ook met de bus naar Las Palmas en daar rondgelopen.
Over het stappen kan ik niet oordelen: ik ben daar niet op stap geweest want ik ben geen stapper.
De restaurants aan de boulevard vond ik niks: waterige groenten, vlees wat half naar vis smaakt etc (dit was bij Cactus). De prijzen liggen wel overal laag maar je kunt dus ook niks verwachten.
Dus je kunt nog beter naar de Mac of de Burger King gaan
Het weer was er in november heerlijk: rond de 25 graden
pi_46675499
Jammer dat wij allebei nog geen rijbewijs hebben (misschien wel voor de zomer, maar je hebt toch eerst 2 jaar ervaring nodig om een auto te huren), zelf rondrijden lijkt mij ook echt vet. Maar een scooter is misschien ook een mogelijkheid.
Klussen deel 1 en 2
pi_48001419
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:36 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zijn er ook mensen die in 2007 naar GC gaan?
Jawel! subtiel schopje Twee weken met zn 3en vanaf 7 juli! Beetje jammer dat ik net dat verhaal over Yumbo lees, daar zitten we namelijk tegenover
pi_48002010
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Jawel! subtiel schopje Twee weken met zn 3en vanaf 7 juli! Beetje jammer dat ik net dat verhaal over Yumbo lees, daar zitten we namelijk tegenover
Ik zat er ook tegenover. En moet zeggen, je hebt er eigenlijk helemaal geen last van. Je hebt eerder last van negers met hun lampjes dan een stelletje homo's, al zie je die daar uiteraard wel.
pi_48007614
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:12 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Gezellig, wij gaan 2 weken met zijn 2en vanaf 9 juli. Mini meet daar misschien?

Geen idee waar ons hotel zit trouwens, ga het even opzoeken
Klussen deel 1 en 2
pi_48009616
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Gezellig, wij gaan 2 weken met zijn 2en vanaf 9 juli. Mini meet daar misschien?

Geen idee waar ons hotel zit trouwens, ga het even opzoeken
Ja, doen we! gezellie! We kennen ook nog iemand die werkt in de heineken bar daar, dus daar zullen we wel veel zitten Volgens mij slapen wij in Los Tilos uit mn hoofd

@ knoekie, misschien een rare vraag, maar wat moeten die negers met die lampjes?
pi_48023139
quote:
Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Ja, doen we! gezellie! We kennen ook nog iemand die werkt in de heineken bar daar, dus daar zullen we wel veel zitten Volgens mij slapen wij in Los Tilos uit mn hoofd

@ knoekie, misschien een rare vraag, maar wat moeten die negers met die lampjes?
Dat zie je dan wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48026006
Oh ik zie het al in een eerdere post van mij staan, hotel heet Sandy Beach dus...
Klussen deel 1 en 2
pi_48051578
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Oh ik zie het al in een eerdere post van mij staan, hotel heet Sandy Beach dus...
4 sterren en 200 meter van het strand Doe je goed! Zo te zien een kilometer ofzo bij ons vandaan
pi_48051618
quote:
Op woensdag 4 april 2007 22:11 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Dat zie je dan wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen bij Yumbo wel veel geinteresseerden zijn dan
pi_48065703
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Zullen bij Yumbo wel veel geinteresseerden zijn dan
Mja het enige waar je voor op moet passen is dat je niet een of andere nachtclub of restaurant wordt ingeluld. Of van die mensen bij het strand die excursies aanbieden, (al kan dat uiteraard wel, maar via het hotel regelen lijkt me toch wat veiliger) En negers sowieso vermijden
pi_48081304
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:41 schreef Nnelis het volgende:

[..]

4 sterren en 200 meter van het strand Doe je goed! Zo te zien een kilometer ofzo bij ons vandaan
Wij hebben goed ons huiswerk (vakantiereiswijzer.nl etc) gedaan . Prijs is ook goed te doen, All In kost daar echt heel veel maar wij hebben gewoon logies/ontbijt.
Klussen deel 1 en 2
pi_48087249
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Mja het enige waar je voor op moet passen is dat je niet een of andere nachtclub of restaurant wordt ingeluld. Of van die mensen bij het strand die excursies aanbieden, (al kan dat uiteraard wel, maar via het hotel regelen lijkt me toch wat veiliger) En negers sowieso vermijden

Tegenover Yumbo was nog maar het begin. Bij de hotelbeschrijving stond toen we boekten "homo-vriendelijk" . Maargoed wij dachten dus van boeiend, er lopen er een paar rond. Nu ben ik dus aan het zoeken bij beoordelingen enzo, en blijkt het gewoon een gay hotel te zijn Als je de naam in google intikt is de derde hit "gay-cruise"

Nu is een van mn vrienden die meegaat homofoob, dus hij vindt het echt niet leuk. Wel alle bruin grappen weer gehad voor dit jaar

Ik ben benieuwd. We zullen wel mooie verhalen kunnen vertellen na afloop
  zondag 22 april 2007 @ 21:22:09 #192
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_48613311
Ik gaat ook naar GC van de 20ste juli tot 1 augustus met met 7 man.
Ik heb er zin an...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zondag 22 april 2007 @ 22:44:22 #193
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_48616551
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Playa de las Americas? Of ga je naar de VS
Playa de las Americas....srry kon het niet vinden in de atlas
Nee ik ga naar de VS (Californie, beetje rondtouren en wat gokken in Las Vegas)
En dat kan zomaar.....?
pi_48628411
Ik en mijn meissie gaan op 12 augustus voor 8 dagen naar playa del ingles. We zitten in appartementen Nogal(era). Gekozen omdat het in een rustige omgeving ligt, maar toch dicht bij het strand (125 meter) en 300-800 meter van de diverse winkel/uitgaanscentra.
http://www.apartamentosnogalera.com/hello.htm
pi_48697021
Ik was een beetje aan het rondkijken en kwam uit bij de canarische eilanden. Nu vraag ik mij af wat nou echt een leuk eiland is. Ik heb een aantal voorkeuren namelijk:

- Kleine strandjes omgeven door rotsen, geen superlange zandstranden met honderduizend parasolletjes enzovoorts
- Mooie natuur
- Gezellige steden/dorpjes, geen massa alla lloret de mar
- Uitgaansgelegenheden boeien niet zo, restaurantjes zijn wel weer leuk
- Vriendelijke, gezellige, leuke sfeer

Dacht zelf aan fuerteventura of gran canaria.. iemand tips.ervaringen?
  woensdag 25 april 2007 @ 11:45:27 #196
144262 thewishmaster
pi_48699399
Ik vond Gran Canaria toch wel erg toeristisch. Massale stranden, restaurants waar je bijna naar binnen werd gesleurd en zeer hoe prijzen in de supermarkten. Hou daar dus rekening mee.
pi_49633647
Nog meer mensen die naar GC gaan dit jaar?
Klussen deel 1 en 2
pi_49643238
Ik ga met mijn vriend en zijn ouders mee
pi_49655394
Wanneer gaan jullie en wat voor appartement/hotel?
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:40:18 #200
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_49657354
Vanaf 21 juli aanwezig in Playa d'ingles in een appartementje.

12 dagen lang alleen maar feesten
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_49665189
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Wanneer gaan jullie en wat voor appartement/hotel?
28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoria
  woensdag 23 mei 2007 @ 00:06:09 #202
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49670173
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:12 schreef __Kirstenn het volgende:

[..]

28 juli t/m 11 augustus in Eugenia Victoria
Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.
Ik kom trouwens ook uit Zeeland
Zeeuws-Vlaanderen toevallig?
Zo niet, dan toch...
pi_49707015
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:06 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Ik zit daar vanaf 23 juli tm 5 of 6 augustus.
Ik kom trouwens ook uit Zeeland
Zeeuws-Vlaanderen toevallig?
Nee Schouwen-Duiveland
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:08:03 #204
62489 SimK
Thonbroeder
pi_49739949
Met 4 vrienden naar Gran Canaria!

We zitten van 4 t/m 18 juli in Los Ficus, als ik me niet vergis
pi_49757849
Ik vind dat er een mini-meet moet komen
Klussen deel 1 en 2
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:59:48 #206
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49760301
Welke datum?
Zo niet, dan toch...
pi_49770764
Een datum waarop ik kan en zoveel mogelijk andere mensen kunnen?
Klussen deel 1 en 2
pi_49776761
In Playa Del Ingles?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 18:51:45 #209
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49797430
Aha, 18 oktober dus.
Zo niet, dan toch...
pi_49885281
Ik ben meer voor 18 juli
Klussen deel 1 en 2