Ja, dat krijg je als je normaal niet in de zon komt he?quote:
Ja, Mike. Het is wat proppen met de tienduizenden toeristen die op dit moment van de zon willen genieten, maar gelukkig is het nog niet *echt* druk.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Mike het volgende:
Is dat plaatje op ware grootte?
Natuurlijk niet, Mike!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef Mike het volgende:
Is dat plaatje op ware grootte?
Het lijkt me wel tof om dan Gran Twister te doen:quote:Op maandag 10 juli 2006 20:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Mike. Het is wat proppen met de tienduizenden toeristen die op dit moment van de zon willen genieten, maar gelukkig is het nog niet *echt* druk.
Veel plezier nog!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:32 schreef Jane het volgende:
Nou, wel weer genoeg tijd verdaan aan FOK!ken, wat ik thuis ook kan doen!
Aju maar weer!
Ik wil ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef Jane het volgende:
Nou, wij zijn weer terug hoor.Veel plezier, iedereen die nog gaat!
Hoe hebben jullie t gehad daar? En nog leuke tips die wij absoluut niet mogen missen in die tijd dat wij daar zijn?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:32 schreef Jane het volgende:
Nou, wij zijn weer terug hoor.Veel plezier, iedereen die nog gaat!
Ja, hartstikke leuk!quote:
Oeh, dat vind ik altijd wel moeilijk hoor. Wij waren er nu maar een weekje, dus die week is vooral opgegaan aan het opzoeken van een aantal kennissen daar, (Ierse) pubs bezoeken, uit eten gaan en ontstressen. Ergens hierboven heb ik nog wel wat geschreven over dingen die je eventueel kunt doen. Tips om uit te gaan vind ik helemaal moeilijk, want ik ben zelf niet zo'n discoganger, dus als je dat wilt doen dan heb je niks aan mij.quote:En nog leuke tips die wij absoluut niet mogen missen in die tijd dat wij daar zijn?
Welk bungalowpark was dat?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef Jane het volgende:
Bungalowpark heeft iets van 15 huisjes rond een zwembad. Nooit vol dus en je kunt er op elk uur van de dag een ligbed vinden. Soms heb je het zwembad zelfs voor jezelf. En het is dus schoon, redelijk ruim en min of meer ongedierteloos.
Vlogen jullie met Martinair??quote:Op zondag 23 juli 2006 15:25 schreef Gebleekte het volgende:
Ben onderhand al een paar dagen terug. De vakantie zelf was echt onvergetelijk. Elke avond tot een uurtje of 4 uitgaan, en smiddags om 2 uur pas weer op!
Het enige jammere was dat we op de terugweg 7 uur vertraging hadden, maarja daar doe je niks aan.
ik mis het ook wel ja. Erg goed leven daar... Waar ging je altijd stappen?quote:Op zondag 30 juli 2006 15:25 schreef ink het volgende:
[..]
Vlogen jullie met Martinair??
Ben er zelf nu ook n paar dagen weer! Mis t nu al, vooral dat lekkere warme weer.. Wat n tegenvaller hier in Nederland. Ja, wel warm, maar erg lekker was t niet.. Maar t was super!! Paar excursies gedaan, maar vooral erg gezellig stappen, lekker eten en de rest van de dag lekker zonnen aan zee of bij t zwembad. Kijk al weer uit naar de volgende vakantie!
Central Park.quote:
Heinekencafequote:Op zondag 30 juli 2006 21:02 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
ik mis het ook wel ja. Erg goed leven daar... Waar ging je altijd stappen?
Er waren volgens mij heel veel Heinekencafe's. Bedoel je die in die kuil? Wij zijn 1 x naar Gran Chapperal geweest. Is helemaal Nederlands, maar we hebben toen meteen weer de eerste de beste taxi teruggenomen. Wat was dat erg zeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:34 schreef ink het volgende:
[..]
HeinekencafeTja, dat Nederlands blijft leuk!! Jij zat toch in de Broncemar? Zat tegenover ons appartement! Had alleen geen naam, anders was ik nog ff op je feestje gekomen! Leuke verjaardag gehad?
Ja martinair idd jaquote:Op zondag 30 juli 2006 15:25 schreef ink het volgende:
[..]
Vlogen jullie met Martinair??
Ben er zelf nu ook n paar dagen weer! Mis t nu al, vooral dat lekkere warme weer.. Wat n tegenvaller hier in Nederland. Ja, wel warm, maar erg lekker was t niet.. Maar t was super!! Paar excursies gedaan, maar vooral erg gezellig stappen, lekker eten en de rest van de dag lekker zonnen aan zee of bij t zwembad. Kijk al weer uit naar de volgende vakantie!
Kende ook wat mensen die daar toen mee hebben gevlogen.. Lijkt me niet leuk!! Toen ik woensdags naar huis zou gaan, wou ik ook gewoon naar huis. Had me dr toen ook op ingesteld. En dan niet eerst nog n dag langer zitten.. Of je moet t van te voren weten. n Extra dag vakantie was niet verkeerd geweest!!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja martinair idd ja![]()
We werden gelukkig wel opgevangen in een hotel in Las Palmas, dus dat scheelde dan wel weer![]()
Ik zat idd in Los Ficus. Erg leuk appartement hadden we! En maar 2 kakkerlakken de 11 dagen..quote:Op maandag 31 juli 2006 13:27 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Er waren volgens mij heel veel Heinekencafe's. Bedoel je die in die kuil? Wij zijn 1 x naar Gran Chapperal geweest. Is helemaal Nederlands, maar we hebben toen meteen weer de eerste de beste taxi teruggenomen. Wat was dat erg zeg.
Shooters zijn we nog een paar keer naartoe geweest. Zigzags nog een keertje. Verder zijn we naar de China White en de Beckham Bar geweest, China White vonden we het leukste. Wel leuke muziek.
Verjaardag was toch nog wel leuk geworden. Al is het wel heel anders dan dat je thuis ben. Zat jij in Los Ficus ofzo?
Ik vond het daar dus echt geen ruk aan. Vet druk en helemaal geen sfeer. Eén keer zijn we vroeg weg gegaan en de keer erop zijn we in de tent ernaast gaan zitten. Dat was een of ander feestcafé waar we met de hele groep als enige waren. Daar maar lopen ouwehoeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:47 schreef ink het volgende:
Ik bedoelde niet dat Heinekencafe in de kuil, maar die in Gran Chapperal. Was echt super gezellig daar!!
Shooters was goed te doen inderdaad. We zijn daar twee dagen echt los gegaan. Mensen die van de bar afsprongen en gingen crowdsurfen enzo. Was echt lachen.quote:Shooters was trouwens ook wel leuk.
Daar ben ik geweest toen DJ paul draaide, dat was wel vet maar het was wel echt TE warm daarbinnen.quote:En de ZigZag ben ik eigenlijk alleen met de kroegentocht geweest.
tIs wel n mooi eiland. Heb daar zelf n rondrit gehad over t eiland met van die kleine busjes en verder n jeepsafari. Maar fietsen.. Weet niet of je n beetje n geoefend fietser bent, maar je hebt er nogal wat hoogteverschil...En ik heb in mijn hele vakantie geloof ik 3 fietsers gezien daar. (Kos is trouwens wel n echt fietseiland!!)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:01 schreef roburt het volgende:
wat kan je hier nog meer doen naast uitgaan, drinken en op het strand liggen.
kan je bv. dagjes fietsen of is daar echt niks aan?
verdere tips zijn welkom.
ik wil z.s.m boeken voor half sept. als er leuke dingen te doen zijn
Tja, smaken verschillen.. Wij hadden n paar leuke groepen ontmoet en die gingen daar ook heen, dus dan is t al snel gezellig!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik vond het daar dus echt geen ruk aan. Vet druk en helemaal geen sfeer. Eén keer zijn we vroeg weg gegaan en de keer erop zijn we in de tent ernaast gaan zitten. Dat was een of ander feestcafé waar we met de hele groep als enige waren. Daar maar lopen ouwehoeren.
Ik vond t overal warm!! Maar ja, niet aan denken, niet te warme kleren aan en af en toe eens ff lekker naar buiten en dan is t al weer snel goed!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Daar ben ik geweest toen DJ paul draaide, dat was wel vet maar het was wel echt TE warm daarbinnen.
Staat nu ook op de FP, heb er zelf niks van meegekregen daarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:46 schreef thewishmaster het volgende:
Vandaag las ik een artikel in de Telegraaf wat ging over een groep Spaanse jongeren die willekeurig toeristen uitkozen, die ze dan in elkaar sloegen. Heeft iemand ervaring met dit soort praktijken?
Primaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:49 schreef roburt het volgende:
hoe was het weer?
Dit was de eerste keer dat ik daar naartoe ben geweest, dus ik heb zelf ook veel moeten ondekken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef roburt het volgende:
ah tof en wat heb je naast uitgaan, zonnen en uit eten gedaan?
ga er v/d week heen en kan wel wat tips gebruiken![]()
Bizar! Ik kom die mensen daar serieus echt nooit tegen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:12 schreef Knoekie het volgende:
Verder niks aannemen van mensen die je op straat een kraslot aanbieden ofzo, ze proberen je echt om te lullen. En niks tekenen, maar dat weet je vast al wel. Je wordt er daar echt mee doodgegooid.
Vooral bij het strand staan die gasten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Bizar! Ik kom die mensen daar serieus echt nooit tegen!Ja, in de bus van het vliegveld naar de accomodatie word je er altijd voor gewaarschuwd, maar ik heb ze dus nog nooit gezien! En ik ben er toch behoorlijk vaak geweest. De laatste anderhalf jaar iig 4x.
Zal wel op plekken zijn waar ik niet kom, dan.Of ik zie er natuurlijk al uit alsof ik er niet in trap, dat kan ook.
Welk vliegtuig zat je?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:01 schreef Uncletje het volgende:
Ja ik ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef Uncletje het volgende:
jaa wij zaten daar ook in! mph 432 ofzoiets...
Hoe bedoel je nuttig? Ik zou het niet zonder doen neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zaterdag ga ik naar Gran Canaria
Ben benieuwd
Is een duikbril daar nuttig om een beetje te snorkelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |