La Casa Vieja is dan ook het enige goede restaurant in de buurt van playa del ingles. All inclusive vind ik dus nog niet zo'n slecht idee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:59 schreef NIels25 het volgende:
Ziet er mooi uit... maar dat all inn lijkt me helemaal nix. Ok ideaal dat je kunt pilzen tot je er bij neer valt... Maar eet toch liever elke dag een in andere restaurantje als ik op vakantie ben! (en dan niet die shit toeristen tenten aan de bouvelard in Las Palomas, die zuigen stuk voor stuk) Neem de Taxi en vraag naar La Casa Viega (of hoe je dat schrijft), is ff een klein eindje rijden en heerlijk canarisch eten!
All-in weet ik niet maar wij betalen 508,- euro voor 11 dagen in het hoogseizoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aan welke prijsklasse moet ik denken als je met hoogseizoen gaat ??
En zijn er goede discotheken etc.
Dat moet bijna wel Palmitos Park geweest zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben toen naar zo'n soort dierentuin geweest met de taxi, was erg leuk. Stappen heb ik er niet gedaan, strand ook maar een paar keer en achteraf heb ik er eigenlijk geen bal gezien. Zonde.
Inderdaad, wij hadden de eerste dag regen en we waren alsnog verbrand!quote:[b]
En pas op dat je niet verbrandt want met die wind daar gaat het soms wat te hard. (Ik spreek uit ervaring)
Gran Canaria heeft een dramatisch slecht jaar gehad vorig jaar. Zeker in de zomer. Iedereen ging blijkbaar op de goedkope Turkije-reisjes af. Iets waar veel mensen nu ook weer van terug schijnen te komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:41 schreef Gerard-Joling het volgende:
tis niet overal vol, en dat was ook in het hoogseizoen zichtbaar.
Ook goed te zien op Google Earth!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Over het strand gesproken... Ik ben zelf nooit zo'n fan van op het strand liggen, maar ik vind het wel heerlijk om van Playa del Inglés over het strand naar Maspalomas te lopen.Je komt dan ook langs de beroemde 'Dunas' (duinen, maar in feite een soort mini-woestijn).
Alleen niet doen als je niet tegen blote mensen kunt, want Gran Canaria is ook erg geliefd bij nudisten en op het eerste stukje bij Playa del Inglés na, liggen en lopen geklede en naakte mensen door elkaar heen.![]()
Er is genoeg te doen, maar het ligt er wel een beetje aan wat je precies bedoelt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef flyin-hawk het volgende:
Ik ga begin augustus hier voor 15 dagen vakantie vieren! Wat is er behalve strand en discotheken nog meer te doen?
Coolquote:Op maandag 29 mei 2006 20:15 schreef Jane het volgende:
Er is genoeg te doen, maar het ligt er wel een beetje aan wat je precies bedoelt.
Cultuur? Of actieve dingen of zo?
In ieder geval is het sowieso een prachtig, bijzonder eiland. Alleen zie je daar niks van als je alleen in Playa del Inglés (of een ander toeristenoord) blijft. Niet dat er iets mis is met die oorden (vind het zelf ook gewoon leuk), maar wat GC nu net zo bijzonder maakt is dat het een soort mini-continent op het oppervlak van grofweg de provincie Utrecht is. In het zuiden (waar de toeristen zitten) heb je veel zon en droogte, maar in het noorden is het bijvoorbeeld veel vochtiger en zijn er bananenplantages. In de bergen heb je weer een heel ander klimaat. En dat allemaal op zo'n klein eiland!
Ja z'n zusje ( van 14quote:Op zondag 11 juni 2006 20:53 schreef Sheva het volgende:
haha gaan we zelfde periode, neem je nog wat vrouwen mee?
Bedankt voor de tip! Heb ff gekeken en dat Heineken Cafe klinkt niet verkeerd! Moet er ook maar eens gaan kijken over 3,5 week. Tijd gaat snel!! Nog eventjes en dan zitten wij daar ook!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef PlasticShiva het volgende:
Een Nederlandstalige site bomvol informatie over Gran Canaria is deze:
http://grancanaria.hollandsenieuwe.com met veel info ook over het uitgaan.
[afbeelding]
Café in de Gran Chaparral
en
[afbeelding]
de Kasbah (de "kuil")
Veel plezier!
de hoeveelste ga jij? ik ga 12 juli naar playa del inglesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:18 schreef ink het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Heb ff gekeken en dat Heineken Cafe klinkt niet verkeerd! Moet er ook maar eens gaan kijken over 3,5 week. Tijd gaat snel!! Nog eventjes en dan zitten wij daar ook!![]()
Wij vliegen de 16e voor 11 daagjes die kant op. Wij zitten ook in Playa del Ingles. Heb er echt zin in!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
de hoeveelste ga jij? ik ga 12 juli naar playa del ingles
welk app./hotel?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:19 schreef ink het volgende:
[..]
Wij vliegen de 16e voor 11 daagjes die kant op. Wij zitten ook in Playa del Ingles. Heb er echt zin in!!![]()
Pff.. Ik geloof in appartement Los Ficus. We hebben al n tijdje geleden geboekt, weet t ff niet precies meer.. In welke kom jij te zitten?quote:
ik ga naar broncemar. meestal krijg je een week van te voren te horen hoelaat je mag vliegen. met wie ga jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef ink het volgende:
[..]
Pff.. Ik geloof in appartement Los Ficus. We hebben al n tijdje geleden geboekt, weet t ff niet precies meer.. In welke kom jij te zitten?
En dan hoop ik dat we binnenkort ook eens horen hoelaat we mogen vliegen.. Ben wel nieuwsgierig of dat n nachtje Schiphol wordt of niet!
Das mooi op tijd! Lijkt mij voor laatste dag ook niet verkeerd om op tijd naar huis te gaan. Anders loop je daar de hele dag nog zonder appartement om je ff op te frissen enzo.. 6 uur heen is wel heel vroeg! Maar goed, ik wacht nog steeds...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef Dutch_Courage het volgende:
Wij hebben in Duitsland geboekt en daar wisten ze de tijden al bijna gelijk.
6 uur 's ochtends heen en uurtje of 11 's ochtends terug.
Ik heb de tijden geloof ik ook wel eens n maand eerder gehad al.. Maar we wachten rustig af! t Duurt nog 2 weken.. En ik heb die zondag toch nog geen andere plannen..quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
ik ga naar broncemar. meestal krijg je een week van te voren te horen hoelaat je mag vliegen. met wie ga jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |