quote:ALGEMEEN
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie september 1999
einde april 2002
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1242 cm3
boring x slag 70,8 x 78,9 mm
compressieverh. 10,6:1
max. vermogen 59 kW (80 pk)
5000tpm
max. koppel 114 Nm
4000tpm
brandstofsysteem singplepoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter semi-onafh.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter nee
remmen voor schijven, 257 mm
remmen achter trommels, 180 mm
bandenmaat 165/70TR14
draaicirkel 10,5 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,80 m
breedte 1,66 m
hoogte 1,48 m
wielbasis 2,46 m
spoorbreedte voor 1,40 m
spoorbreedte achter 1,39 m
massa leeg 895 kg
max. toelaatbare massa 1440 kg
laadvermogen 545 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 400 kg
kogeldruk 60 kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 264 - 1080 l
inh. brandstoftank 47 l
PRESTATIES
topsnelheid 172 km/h
acceleratie 0-100 km/h 11,4 s
verbruik binnen beb. kom 7,6 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,0 l/100km
verbruik gecombineerd 6,0 l/100km
CO2 uitstoot 142 g/km
Jij zat zaterdag om 2u niet op je werk denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 14:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
als het weekend is, wat doe ik dan op mn werk?
ghihihi dat was ook wat extreem.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook een beetje raar
* Sjoewe huivert nog bij onze vang actie, gewoon verticaal regen de muur op
en ohja van die franse kaas wat je op stokbroodjes of toostjes smeert. Als ik daarvan het kuipje open trek vliegt ze me in m'n nekquote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
das logisch, de mijne op boontjes en wortels
dat zal er nog bijkomenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zat zaterdag om 2u niet op je werk denk ikDus zit ik nu niet op m'n werk
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ohja van die franse kaas wat je op stokbroodjes of toostjes smeert. Als ik daarvan het kuipje open trek vliegt ze me in m'n nek![]()
2 weken geleden waren we met een paar anderen bij Leon, trokken we zalm salade open, die kat heeft de hele avond vanaf de vensterbank/stoel/bank/grond geprobeerd de tafel onopgemerkt te bereikenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ohja van die franse kaas wat je op stokbroodjes of toostjes smeert. Als ik daarvan het kuipje open trek vliegt ze me in m'n nek![]()
heerlijk dat jaagpatroonquote:Op maandag 20 maart 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 weken geleden waren we met een paar anderen bij Leon, trokken we zalm salade open, die kat heeft de hele avond vanaf de vensterbank/stoel/bank/grond geprobeerd de tafel onopgemerkt te bereiken
asprientje geven, dik aankleden en in een warm bedje leggenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
asprientje geven, dik aankleden en in een warm bedje leggen
Ja echt leuk en je had dr moeten zien smullen toen ze t restje mocht meenemenquote:
tot je in het huis van je zus zit en er een verschrikkelijke stank uit een kamer komt. en dan tot de ontdekking komt dat de kat een kip van de buren heeft gepakt en als cadeautje achter een kast heeft gestoptquote:
Echt heerlijk gewoonquote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mucha interesseert mensen eten geen hol.
M'n oude kater Diesel wel, die wilde altijd de vockingworst uit de vleeswarenbak gappen. Ik was het zo zat dus ik geeft dat beest een plak, hier mormel en nu wil ik rustig ontbijten! Meneer ruikt er twee keer aan, bah dat is vies, ik ga wel weer de vockingworst uit de bak stelen
En toch moet je dan niet kwaad worden, maar ze leren dat het 'cadeautje' buiten hoortquote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
tot je in het huis van je zus zit en er een verschrikkelijke stank uit een kamer komt. en dan tot de ontdekking komt dat de kat een kip van de buren heeft gepakt en als cadeautje achter een kast heeft gestopt![]()
ik heb ooit een (levende) muis in de etensbak van mn alleereerste kat (RIP) gezet. Terwijl de muis de kattenbrokjes op at ging de kat van angst op de kattenbak zittenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn kat heeft één keer een muis gevangen, en die liep voor d'r langs toen ze lag te chillen. Ik zag het gebeuren: Hee muis, klap erop met de poot, muis dood, hee dat is leuk, speel speel speel, zo klaar, zit er nog voer in de bak?
die katten zijn lelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Youp het volgende:
katten zijn oke.... totdat je moeder dit doet...
en vervolgens alle normale huis tuin en keuken katten de deur uit schopt en vervangt voor van die lelijke plathoofden met lange haren die (no kidding) letterlijk meer stront mee uit de kattenbak meenemen dan dat ze er in achter laten....
en niet 1.... nee 10 minstens
je moet ook niet zo'n lelijke raskat nemen, gewoon zo'n lief vuilnisbakkenras mormeltje uit t nestje van de burenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Youp het volgende:
katten zijn oke.... totdat je moeder dit doet...
en vervolgens alle normale huis tuin en keuken katten de deur uit schopt en vervangt voor van die lelijke plathoofden met lange haren die (no kidding) letterlijk meer stront mee uit de kattenbak meenemen dan dat ze er in achter laten....
en niet 1.... nee 10 minstens
De moeder van mijn kat (de kat van mijn ouders) was zwanger en kwam met een gigantische duif binnenlopen als maaltijd voor op het kraambedquote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit een (levende) muis in de etensbak van mn alleereerste kat (RIP) gezet. Terwijl de muis de kattenbrokjes op at ging de kat van angst op de kattenbak zitten
precies die zijn het leukste... en daar hadden ze 2 van... en die zijn allebei de deur uit gestamptquote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet ook niet zo'n lelijke raskat nemen, gewoon zo'n lief vuilnisbakkenras mormeltje uit t nestje van de buren
Sommige zijn wel mooi. Mij neef heeft 3 raskatten. De maine coon:quote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet ook niet zo'n lelijke raskat nemen, gewoon zo'n lief vuilnisbakkenras mormeltje uit t nestje van de buren
Neequote:Op maandag 20 maart 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoem, heb jij ook een Poolse ex of zo?
kijk dat ziet er wel aardig uit, dat is ook een echte raskat.. zo'n pers is een doorgefokte gremlinquote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sommige zijn wel mooi. Mij neef heeft 3 raskatten. De maine coon:
[afbeelding]
Mooi hoorZe zijn ook wat groter dan de gemiddelde kat.
Raskatten kunnen heel mooi zijn, maar je bent er heel druk mee. Onze buren bij t oude huis hadden 3 raskatten, die hadden de hele tuin hermetisch afgesloten, schrikdraad boven langs de schutting. Zodat enerzijds de katten niet ontsnapten en anderzijds de katten niet gestolen konden worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sommige zijn wel mooi. Mij neef heeft 3 raskatten. De maine coon:
[afbeelding]
Mooi hoorZe zijn ook wat groter dan de gemiddelde kat.
klein meisjequote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
niks voor mij, t beste kan je hebben zoals Bojo t heeft, schijten doet die buiten, verder alleen maar vreten en slapen binnen
Dat heeft mijn neef ookquote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Raskatten kunnen heel mooi zijn, maar je bent er heel druk mee. Onze buren bij t oude huis hadden 3 raskatten, die hadden de hele tuin hermetisch afgesloten, schrikdraad boven langs de schutting. Zodat enerzijds de katten niet ontsnapten en anderzijds de katten niet gestolen konden worden.
Dat vind ik dan best zielig, zo'n beest moet gewoon vrij kunnen rondlopen.
voordeel van perzen en exotics... die proberen nieteens te ontsnappenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Raskatten kunnen heel mooi zijn, maar je bent er heel druk mee. Onze buren bij t oude huis hadden 3 raskatten, die hadden de hele tuin hermetisch afgesloten, schrikdraad boven langs de schutting. Zodat enerzijds de katten niet ontsnapten en anderzijds de katten niet gestolen konden worden.
Dat vind ik dan best zielig, zo'n beest moet gewoon vrij kunnen rondlopen.
Die liggen zeker de hele dag op de bank, te wachten op het eten?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Youp het volgende:
[..]
voordeel van perzen en exotics... die proberen nieteens te ontsnappen
letterlijk jaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die liggen zeker de hele dag op de bank, te wachten op het eten?
die perzen die de vriendin van mn moeder heeft wel, die ene is zelfs zo dom dat je em rustig 10x binnen 10min in z'n eigen staart kan laten grijpenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die liggen zeker de hele dag op de bank, te wachten op het eten?
zo zijn ze allemaalquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die perzen die de vriendin van mn moeder heeft wel, die ene is zelfs zo dom dat je em rustig 10x binnen 10min in z'n eigen staart kan laten grijpen![]()
Ik ben wel iemand die bij mooi weer graag alles open laat staan, dat kan dan dus niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat heeft mijn neef ookEn de katten zijn nog steeds even vrolijk
Maar voor de rest valt het wel mee met het druk er bezig mee zijn. Mijn neef zit namelijk in een rolstoel en heeft ook nog eens een kind
Ik vind daar echt geen zak aan, zulke domme beesten, even is het leuk, maar heb liever een slimme kat.quote:
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen zijn vreemde wezens
preciesquote:Op maandag 20 maart 2006 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind daar echt geen zak aan, zulke domme beesten, even is het leuk, maar heb liever een slimme kat.
ik moet naar buiten om foto's te maken.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef vlad het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond![]()
wat heeft ze gedaan?
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef Youp het volgende:
[..]
preciesmaar ik ben toch meer een honden mens... een lieve rottweiler waarvan de oren niet zijn ingeknipt
maarja ik heb geen tijd voor huisdieren en ook geen zin om er voor te zorgen + ik ben zwaaaaaaaaaaaaaaaar allergisch voor alles dat leeft en niet menselijk is
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:45 schreef vlad het volgende:
[..]
honden vind ik ook leuker. maar er gaat niets boven een mooie groene leguaan
of een boa constrictor
![]()
dat doe je toch altijd buiten?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moet naar buiten om foto's te maken.
die vriend dan. de ;leguaan vcerdoet zn tijd liever met cavia's knuffelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vriend van ons heeft een leguaan. zit ook wle eens in PTA.
gaaf! een groene leguaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vriend van ons heeft een leguaan. zit ook wle eens in PTA.
ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
gaaf! een groene leguaan?![]()
lijkt me zo gaaf, en heb m'n vriendin eindelijk zo ver dat er ooit een komtwant een boa constrictor krijg ik absoluut niet voor elkaar
![]()
een leguaan die cavia's eet?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vriend dan. de ;leguaan vcerdoet zn tijd liever met cavia's knuffelen.
nee hij KNUFFELT ze.....toen die leguaan nog jong was, waren ze even groot... en daarom ee ie ze niet maar vind ie ze tof of zoquote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
een leguaan die cavia's eet?![]()
die komt er bij ons nooit inmaar een groene leguaan eet alleen fruit/groente en soms fruitvliegjes en kleine krekels, maar zijn ze op zich niet nodig
![]()
daarom komt een boa constrictor er niet in. Kim is gek op konijnen en ze is bang dat die dan opgegeten worden![]()
ligt eraan welke reptielenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef Youp het volgende:
reptielen zijn gaaf jaalleen jammer dat ze vrijwel constant op non actief staan... alleen die ene keer in de 5 maanden dat je m te eten geeft niet
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hij KNUFFELT ze.....toen die leguaan nog jong was, waren ze even groot... en daarom ee ie ze niet maar vind ie ze tof of zo
quote:
de broer van die maat van me met die moeder met die katten (jajaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:53 schreef vlad het volgende:
[..]
ligt eraan welke reptielen![]()
ik wil een tropisch terranium, maar je kan ook een woestijnbak nemen. daarbij heb je inderdaad dat er vaak geen leven inzit. Maar bij een tropische bak valt dat wel mee. Gekko's zijn vrij beweegelijk, maar bv een kameleon weer niet. is gewoon even uitzoeken![]()
Slang, ofcoursequote:Op maandag 20 maart 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
wat voor reptiel wil je?
![]()
moet ook maar eens met jou praten![]()
dat heb ik vaker gehad met muizen in mn bedquote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
tot je in het huis van je zus zit en er een verschrikkelijke stank uit een kamer komt. en dan tot de ontdekking komt dat de kat een kip van de buren heeft gepakt en als cadeautje achter een kast heeft gestopt![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat heb ik vaker gehad met muizen in mn bed
lolquote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit een (levende) muis in de etensbak van mn alleereerste kat (RIP) gezet. Terwijl de muis de kattenbrokjes op at ging de kat van angst op de kattenbak zitten
of dat er een aangelopen komt met een haas die 2x zo groot als breed is tussen zn benen inquote:
necrofiele katquote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
of dat er een aangelopen komt met een haas die 2x zo groot als breed is tussen zn benen in![]()
heb geen ps op mijn werk laptopquote:Op maandag 20 maart 2006 15:13 schreef Fugie het volgende:
ik vind het zelf te dunne spaakjes, hou van wat dikkere spaken of meer spaken. Maar shop ze eens onder je alfa, dan zie je het gelijk
die kerel antwoord niet terugquote:Op maandag 20 maart 2006 15:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geinig maar kwetsbare rand ... Ik vind die Lenso's sportiever.
die velgen uit friesland niets geworden?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb geen ps op mijn werk laptop![]()
vanavond maar eens kijken.
foto van je waggie zijaanzicht ? heb toch nix te doenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb geen ps op mijn werk laptop![]()
vanavond maar eens kijken.
zelf wat in elkaar brassenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef Klonk het volgende:
kutz, wil m'n N64 weer eens aansluiten, mis ik een snoertje en ik heb zoveel snoertjesopslagplekken dat ik niet meer weet wat waar ligt
het is uitgerekend het snoertje wat voor het beeld zorgt, dat flans je niet zomaar ff in elkaarquote:
Iets te iele spaken, en dat half ronde in de rand vind ik ook niet zo mooi.quote:
die belde een half uur voordat ik wilde vertrekken op dat het geen 16 inch is maar 15quote:Op maandag 20 maart 2006 15:28 schreef vlad het volgende:
[..]
die velgen uit friesland niets geworden?![]()
steek moet 4x94 of 4x100 zijn, anders past het nietquote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef Fugie het volgende:
150 euro:
[afbeelding]
250 euro:
[afbeelding]
succesquote:Op maandag 20 maart 2006 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
het is uitgerekend het snoertje wat voor het beeld zorgt, dat flans je niet zomaar ff in elkaar
* Klonk gaat weer verder op expeditie langs de snoerenopslaglocaties![]()
helder licht was hetquote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
die belde een half uur voordat ik wilde vertrekken op dat het geen 16 inch is maar 15![]()
Dat zijn velgen van de 147 (een accesoires)quote:
worms world partyquote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef Youp het volgende:
[..]
succes
ik ga nog eens even worms world party doen voor old times sake
450 euro's:quote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
steek moet 4x94 of 4x100 zijn, anders past het niet
Lenso komt me bekend voor, *kijkt naar rechtsquote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef BoJo het volgende:
die Lenso's lijken me wel ok. Nu nog vinden, of de 17 inch versie van mijn Borbets.
Lenso
[afbeelding]
Gadver wat lelijkquote:
ben de laatste weken weer helemaal in een gp3 maniequote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb hier nog alle A2 racers, NFS 1, 2, 3 en 5 liggen, paar van die oude rally spellen, en nog meer van die oude race/rally zooi
welke zijn dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
deze zijn wel lijp eronder![]()
[afbeelding]
die vind ik ook tofquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding](deze zijn wel 16" ... maar maat van me heeft dezelfde in 17" steek 100)
ik denk dat ik NFS 5 maar weer eens installeer (Porsche is dat) daar was ik echt meteen al totaal verslaafd aan, weken lang niks anders gedaan als na schooltijd meteen erachter kruipenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef vlad het volgende:
[..]
ben de laatste weken weer helemaal in een gp3 maniewat een bout spel is dat ook, maar bij gebrek aan beter doe ik het er maar mee
![]()
jou beetje kennende laat je je auto poetsenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef BoJo het volgende:
geen boutjes, ik ga niet met een tandenborstel poetsen![]()
ssr competitionquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef Googolplexian het volgende:
BoJo : ben effe voor je aan het bellen
1) Je hebt 4x98 (steek 98 dus);quote:
Doen zoals een vriend van me, hele auto alles eruit verkopen, alle deuren, ramen, motor, alleen z'n ophanging en stalen wielen er nog onder. Verder zat er niks meer in, toen de sloperij opgebelt om z'n auto op te halenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:12 schreef BoJo het volgende:
krijg net een mailtje van 1 of ander recylcingsbedrijf die mijn peugeot wil komen halen voor niks, krijg ook niks![]()
ben leipe jopie niet![]()
![]()
plaatjes erbij?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
1) Je hebt 4x98 (steek 98 dus);
2) Van wat ik heb begrepen zijn de gaten van jou iets kleiner/groter waardoor je springbouten nodig hebt;
3) Pitbox heeft 17"ARBET9 (¤ 350 / ¤ 600 met banden) en 17"Alessio Sport (¤ 300 / ¤ 250 met banden) liggen. Mogen voor die prijs weg omdat het de laatste sets zijn.
4) Die Lenso VPD velgen worden niet meer gemaakt
![]()
Dus deze? ARBET 9quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
1) Je hebt 4x98 (steek 98 dus);
2) Van wat ik heb begrepen zijn de gaten van jou iets kleiner/groter waardoor je springbouten nodig hebt;
3) Pitbox heeft 17"ARBET9 (¤ 350 / ¤ 600 met banden) en 17"Alessio Sport (¤ 300 / ¤ 250 met banden) liggen. Mogen voor die prijs weg omdat het de laatste sets zijn.
4) Die Lenso VPD velgen worden niet meer gemaakt
![]()
nee dat soort dingen doet die nietquote:
nog niet ... hij is nog open met de zaak en had het nogal druk.quote:
hup doorsparen voor die ssr competition en je bent de manquote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef BoJo het volgende:
word toch nog ff door zoeken ben ik bang![]()
Bedankt iig Googel.
geen dankquote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef BoJo het volgende:
word toch nog ff door zoeken ben ik bang![]()
Bedankt iig Googel.
merk...kosten....?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hup doorsparen voor die ssr competition en je bent de man![]()
ssr competition (ssr is het merk)quote:
Nee Superturismo'squote:Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
gejatte superleggra's zijn het!
De foto's maakt m'n broer. Die heeft een Canon EOS 1D MK II met een paar lenzen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:Impry
Met wat voor apparatuur maken jullie die foto's?
Volgens mij rijden er binnen de club een paar mensen rond met die spiders van Alessioquote:Op maandag 20 maart 2006 16:50 schreef Googolplexian het volgende:
Die Polar en die Spider van Alessio zien er volgens mij ook niet verkeerd uit onder een 155
[afbeelding]
# 17 inch compleet met banden voor ¤ 775,-
# 18 inch compleet met banden voor ¤ 920,-
Dat kan wel. Ze kunnen de tuin niet uit vanwege stroomdraadjes in de hegquote:Op maandag 20 maart 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel iemand die bij mooi weer graag alles open laat staan, dat kan dan dus niet.
En tot straks
oke, dat kan ook ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat kan wel. Ze kunnen de tuin niet uit vanwege stroomdraadjes in de heg
Wel kwetsen. Dan laat ze je met rustquote:Op maandag 20 maart 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat kan ook ja.
Trouwens Sjoem, jij bent een vrouw, hoe maak je iemand duidelijk zonder te kwetsen dat je totaal niet meer geinteresseerd bent in haar, in ieder opzicht?
Via msn ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik had dr een aantal maanden geleden al flink gekwetst dacht ik, maar blijkbaar nog niet goed genoegdus ik dacht misschien moet ik het subieler aanpakken aangezien de meeste vrouwen ook altijd subtiele hints geven
![]()
Ze begint trouwens out of the bleu ineens weer tegen me te praten, snap echt totaal niet waarom
19" past absoluut niet, met wat moeite kan je er 18" onder krijgenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:29 schreef Hugster het volgende:
ziet er wel uit als 19"erz onder die bak zo, vertekend dat niet een beetje?
Dacht dat ik dat al had gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 17:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Via msn ofzo?
Want daar kun je haar blokkeren natuurlijkMoet je het alleen wel doen!
Waarom niet nu meteen dan eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat al had gedaandoe t wel als ze weg is, of als ik ga eten (en nooit meer terug kom
). Haar telefoon nummer had ik toen al laten blokkeren, me bellen kan ze dus niet meer
Al gedaanquote:
duidelijk zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat kan ook ja.
Trouwens Sjoem, jij bent een vrouw, hoe maak je iemand duidelijk zonder te kwetsen dat je totaal niet meer geinteresseerd bent in haar, in ieder opzicht?
Nouja, bij haar kon ik heel duidelijk zeggen wat er was en dan nog vroeg ze waarom ik kwaad oid wasquote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
duidelijk zijn![]()
Dat heeft niets met vrouw-zijn te maken btw.
Dan was je dus niet duidelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij haar kon ik heel duidelijk zeggen wat er was en dan nog vroeg ze waarom ik kwaad oid was![]()
Hoe oud is ze? 3?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij haar kon ik heel duidelijk zeggen wat er was en dan nog vroeg ze waarom ik kwaad oid was![]()
Als ik zeg dat ik kwaad ben omdat ze me 10x per dag bel voor niks, dat ik zelfs liever heb dat ze 3 dagen niet belt en dan wel als ze iets te melden heeft. En me de dag erna doodleuk weer 10x belt. Vervolgens zeg ik dat ze max 1x per dag mag bellen en dat ik verder niet opneem. Belt ze me net zolang tot ik: Of mn gsm uitzet (belt ze mn voicemail vol), of opneem.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan was je dus niet duidelijk.
Waarom ben je kwaad?
Omdat er iets verkeerd is gegaan.
Waarom ben je kwaad?
Die pokkepc is gecrashed.
de 2e is duidelijk, de 1e niet.
Als het goed is zou ze 20 moeten zijn, maar soms zou ik 3 ook wel geloven jaquote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? 3?
Kindjes doen dat ook altijd als ze eigenlijk moeten slapen. Dat is vragen om aandacht/tijd rekken. "Waarom is de lucht blauw?"
Dat moet je dus ook niet meer doenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
ohja, als ik niet opnam, dan ging ze altijd zielig lopen doen op m'n voicemail, en ik heb ook niet echt een hart van steen, dus dan belde ik toch maar weer(tegen beter weten in)
hey (vul hier de naam in), wis mijn nummer. Ik wil niet dat je me nog belt.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik kwaad ben omdat ze me 10x per dag bel voor niks, dat ik zelfs liever heb dat ze 3 dagen niet belt en dan wel als ze iets te melden heeft. En me de dag erna doodleuk weer 10x belt. Vervolgens zeg ik dat ze max 1x per dag mag bellen en dat ik verder niet opneem. Belt ze me net zolang tot ik: Of mn gsm uitzet (belt ze mn voicemail vol), of opneem.
direct voicemail wissenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
ohja, als ik niet opnam, dan ging ze altijd zielig lopen doen op m'n voicemail, en ik heb ook niet echt een hart van steen, dus dan belde ik toch maar weer(tegen beter weten in)
dan ben je weer fout bezig, schelden is niet nodigquote:Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef Fugie het volgende:
he als je het beu, kankerhoer optiefen! dat werkt
nix mee als het doeltreffend is.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan ben je weer fout bezig, schelden is niet nodig
Soms welquote:Op maandag 20 maart 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan ben je weer fout bezig, schelden is niet nodig
kwik shitquote:Op maandag 20 maart 2006 17:51 schreef BoJo het volgende:
TF![]()
Ik vind die Alessio's niet mooi![]()
![]()
ben trouwens net ff langs de Kwik Shit gereden, auto de brug op en uitlaat hangt goed volgens hun
Hij kon ook niet lokaliseren waar dat andere klemmetje gezeten moet hebben![]()
Naja... dan maar ff sparen, 17" kopen en richting EPS. Eind demper begint ook al te rotten zag ik![]()
![]()
kut auto's![]()
![]()
Neuh... schelden doe ik niet, dan verlaag ik me naar die persoons niveau.quote:
dat is het bijna tot nooitquote:
Ach ja, ligt eraan wanneer je het gebruiktquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh... schelden doe ik niet, dan verlaag ik me naar die persoons niveau.
En vaak luisteren ze alleen naar het gescheld en niet naar het bericht wat je over wilt brengen.
Als iemand naar mij begint te schelden luister ik echt niet hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach ja, ligt eraan wanneer je het gebruikt
Als iemand iets fouts doet noem ik diegene soms ook een piemelMaar de meeste snappen wel dat ik het niet zo verkeerd bedoel
in't geval van PeuRac?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Via mn telefoon provider geregeld dat haar telefoon nummer geblokkeerd is (ze krijgt dan te horen dat ze een niet bestaand nummer heeft gebeld), dit omdat ze me ook nadat ik dr gedumpt had bleef bellen.
Haar mailtjes belanden automatisch in de prullenbak en worden dus ook meteen gewist.
Msn is nu ook geblokkeerd.
Alleen per post kan ze me nog lastig vallenMaar zoveel moeite zal ze ondertussen wel niet meer doen.
Ze deed waar ze zin in hadquote:Op maandag 20 maart 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]als iemand mij zegt: wis mn nummer, is dat toch voldoende?
Als iemand wanhopig of verliefd is vaak niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]als iemand mij zegt: wis mn nummer, is dat toch voldoende?
Verliefdheid betwijfelde ik toen, ik mocht vooral blijven omdat ik volgens haar zo goed kon luisteren en volgens mij meer omdat ik zo goed kon opschieten met haar ouders (hoewel dat op t eind ook minder werdquote:Op maandag 20 maart 2006 17:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als iemand wanhopig of verliefd is vaak niet.
Je moet toch ergens over lullen als je je verveelt en met zoveel vrouwen hier, ik geen verstand van PC's oid, maar wel een aantal relatie's versletenquote:
Probleem met inlevingsvermogen (contactgestoord).quote:Op maandag 20 maart 2006 17:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze deed waar ze zin in hadhet interesseerde haar totaal niet of ze er iemand mee stoorde, lastig viel, in de weg zat of wat dan ook.
Liegen deed ze ook bij de vleet (kwam ik pas op t eind achter), en dan ook nog gewoon blijven liegen als je de feiten op tafel legt. (Aan de telefoon een keer: Waar ben je: op het werk Daar ben ik nu, daar ben je niet, waar ben je? Bij Kees Die staat hier tegenover me! Ik ben thuis Lijkt me stug, daar kom ik net vandaan. - was ze dus ook niet)
dat is idd wanhopig en niet meer verliefdheid: eerder bezitterigheid.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als iemand wanhopig of verliefd is vaak niet.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef ThaFreak het volgende:
de baracuda's, weer geen fatsoenlijke pic van te vinden helaas![]()
staat wel lijp moet ik zeggen![]()
[afbeelding]
En heeft het gesmaakt?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef Hugster het volgende:
Ik heb weer gegeten.
dank je voor de infoquote:Op maandag 20 maart 2006 17:07 schreef Impry het volgende:
[..]
De foto's maakt m'n broer. Die heeft een Canon EOS 1D MK II met een paar lenzen.
Ik zelf (maak de video's) gebruik nog een redelijk standaard Sony video-camera.
Maar ik ben nu wel aan het sparen voor een andere videocamera, namelijk deze:
http://www.sonyhdvinfo.com/images/upload/1/HDR-FX1_FRONT400.jpg
Sony HDR-FX1, maar die is ruim ¤ 3.200,- en dan moet je nog accu's e.d. aanschaffen.
Dus een dure hobby, zowel voor mij als m'n broerMaar het is daarnaast ook meteen mijn bijbaantje, dus mag af en toe wel wat investeren.
o_g waarschuwenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je voor de info
vitamine-z <---
Ziet er strak uitquote:Op maandag 20 maart 2006 18:41 schreef Hugster het volgende:
icoontjes in de trein er ff ingefix0rd
[afbeelding]
Ik was bij een nette zakenmannenbeurs, heul geen RTL4-tassenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
het is trouwens huishoudbeur in de Rai![]()
![]()
![]()
![]()
!11
Het leek godverdomme wel een WOII nazitrein:!
![]()
![]()
!1! Op duivendrecht stond het BOMvol met dat paupervolk behangen met gratis RTL 4 boodschappentassen met gratis samples
En maar doorsproppen en proppen, ze moesten allemaal meeAlle stoelen vol, gangpaden afgeladen en die ruimtes bij de deuren ook. Het kon er niet eens allemaal in.
En daar sta je dan tussenAlle lelijke dikke vrouwen van nederland waren weer uit hun hol gekropen
![]()
Wat doe je dan ook in A'dam als je in Almere op school zitquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
!11
![]()
![]()
!1! Op duivendrecht stond het BOMvol met dat paupervolk behangen met gratis RTL 4 boodschappentassen met gratis samples
En maar doorsproppen en proppen, ze moesten allemaal meeAlle stoelen vol, gangpaden afgeladen en die ruimtes bij de deuren ook. Het kon er niet eens allemaal in.
En daar sta je dan tussenAlle lelijke dikke vrouwen van nederland waren weer uit hun hol gekropen
![]()
Had je tenminste geen last van vervelende klasgenotenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
!11
![]()
![]()
![]()
hmm twijfelquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Zien er wel redelijk uit toch die marktplaats velgen![]()
Almere --> duivendrecht --> Maarssen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in A'dam als je in Almere op school zitof is dat veranderd?
ik vind ze niet superquote:
Nee dat scheelt weerquote:Op maandag 20 maart 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je tenminste geen last van vervelende klasgenoten [afbeelding]
Ke, wist niet dat dat sneller was als via Utrecht (maar dat kan dan zeker ook niet)quote:Op maandag 20 maart 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Almere --> duivendrecht --> Maarssen.
Bezoek van de verkoper na 2en 's nachts, auto op kratjes en dezelfde velgen binnen no time weer op Marktplaats maar dan vanuit een andere stad, met andere naam en andere foto.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo![]()
T5-R velgen zonder prijs
Zal da koste
Al zou hij m'n adres hebben, dan kan hij het om 2 uur snachts nog niet vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bezoek van de verkoper na 2en 's nachts, auto op kratjes en dezelfde velgen binnen no time weer op Marktplaats maar dan vanuit een andere stad, met andere naam en andere foto.
Conspiracy Theory![]()
Nee naar Utrecht is alleen een stoptrein via Hilversum enz (40 mins). En dan moet ik in Utrecht alsnog op de sprinter naar Maarssen stappen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ke, wist niet dat dat sneller was als via Utrecht (maar dat kan dan zeker ook niet)
En al die vadsige huisvrouwen dachten gelijk "luistert mijn zoon ook zo hard z'n muziekquote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dat scheelt weer
Bij m'n huidige Sony oordopjes hoor je het geluid vrijwel net zo hard aan de buitenkant als in je oor, gelijk maar even snoeiharde techno aangeslingerd en veroontwaarde blikken in ontvangst genomen
Die velgen heb ik gezien op een Blue Nord 155 (WB), staat heel mooi.quote:
Een nummerbord en een TomTom doen wonderen ...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al zou hij m'n adres hebben, dan kan hij het om 2 uur snachts nog niet vinden![]()
Met 10 honden op het terein kan er nog geen kat zonder dat de boel op stelten staan hier rondlopenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Een nummerbord en een TomTom doen wonderen ...
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik vind ze niet super
Jouw 155 heeft een beetje diepe velg nodig ... iig niet zo'n "oppervlakkig type"
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met 10 honden op het terein kan er nog geen kat zonder dat de boel op stelten staan hier rondlopen
Ben ik niet zo bang voor
Welnee, die naieve domme huisvrouwen denken allemaal "gelukkig heb ik mijn zoon wel goed opgevoed"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En al die vadsige huisvrouwen dachten gelijk "luistert mijn zoon ook zo hard z'n muziekGelijk vanavond tijdens het avondmaal maar even toepreken
"
En die in-ear-dingen van je zijn nog steeds stuk?![]()
hmm ben er toch niet zo gek van.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die velgen heb ik gezien op een Blue Nord 155 (WB), staat heel mooi.
quote:
Ja dat worden zware gesprekken vanavondquote:Op maandag 20 maart 2006 19:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En al die vadsige huisvrouwen dachten gelijk "luistert mijn zoon ook zo hard z'n muziekGelijk vanavond tijdens het avondmaal maar even toepreken
"
En die in-ear-dingen van je zijn nog steeds stuk?![]()
Oemfoefoe?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef BaraCuda het volgende:
wow er zijn nu veel winkels die ik denk imitatie velgen die ik wil verkopen men![]()
1500 euro met banden en alles erop![]()
daarvoor moet je de server in Amsterdam schoppenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Bo, schop richard eens onder z'n kont, de artc site ligt op z'n gat
quote:
ik vind een DelSol ook niet lelijk hoor, die versies ervoor wel.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Die zouden dan weer wel mooi staan onder je Alfa ...
Maar waarom luister je naar mijn smaak? Ik heb een DelSol en da's zo'n beetje precies het tegenovergestelde van een 155
Nou weet ik dus echt wel wat mooi is ...GEEN open doel
Dat is gaar zegquote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat worden zware gesprekken vanavond![]()
![]()
ja nog geen goede lijmspecilist kunnen vinden
het is idd beetje buiten proporties, maar geeft wel een beeld hoe het staat bij mijn auto en kleurquote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, nog effe en je hebt geen banden meer nodig
Define "origineel"quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Hoeveel slechter zijn imitatievelgen eigenlijk dan originele velgen?
Vanuit volvo verkocht, die velgen die ik wil kosten bij volvo zonder band 2500 euro.quote:
kan het allicht proberenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is gaar zeg
[afbeelding]
Deze lenen?![]()
Ah zo ... Grote merken binden zich vaak met grote merken. De Volvo velgen zullen ongetwijfeld van een grote velgenfabrikant komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vanuit volvo verkocht, die velgen die ik wil kosten bij volvo zonder band 2500 euro.
En bij een aantal winkels zie ik ze staan voor 1500... incl prutband dan wel
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef ook_gek het volgende:
WHOOOOHOOOOO ik zit hier toch echt even uit mijn dakje te gaan op de muziek zeg. Dit is gewoon weg niet meer normaal deze club mix.
Hugster die link van laatst moet je maar effe door heen bijten want het is ZEER de moeite waard.
Of je moet een FTP server hebben draaien dan upload ik hem wel.
Ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 20 maart 2006 19:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah zo ... Grote merken binden zich vaak met grote merken. De Volvo velgen zullen ongetwijfeld van een grote velgenfabrikant komen.
Grote velgenfabrikanten voeren uitgebreid tests uit op een bepaald design terwijl "namaak"-fabrikanten het ontwerp van de velg zo goed mogelijk (afhankelijk van de fabrikant) namaken zonder het uitvoerig te testen. Er wordt dan ook gebruik gemaakt van goedkopere legeringen en de velgen kunnen vaak niet de belasting aan van de originele versie.
Dat denk ik ook wel, maar of er nog iets uit zal komen?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vast zitten ze dan ongetwijfeld![]()
Doe het nietquote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
TF, laatste verzoek
hoe staan de Azev A's onder mijne?
[afbeelding]
Echt prul is het vaak niet. Je moet imitatie-velgen alleen voor normaal gebruik nemen of als show-velg.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voordan is 1500 best veel voor een "prul"
Proberen kan altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar of er nog iets uit zal komen?
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
TF, laatste verzoek
hoe staan de Azev A's onder mijne?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |