die perzen die de vriendin van mn moeder heeft wel, die ene is zelfs zo dom dat je em rustig 10x binnen 10min in z'n eigen staart kan laten grijpenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die liggen zeker de hele dag op de bank, te wachten op het eten?
zo zijn ze allemaalquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die perzen die de vriendin van mn moeder heeft wel, die ene is zelfs zo dom dat je em rustig 10x binnen 10min in z'n eigen staart kan laten grijpen![]()
Ik ben wel iemand die bij mooi weer graag alles open laat staan, dat kan dan dus niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat heeft mijn neef ookEn de katten zijn nog steeds even vrolijk
Maar voor de rest valt het wel mee met het druk er bezig mee zijn. Mijn neef zit namelijk in een rolstoel en heeft ook nog eens een kind
Ik vind daar echt geen zak aan, zulke domme beesten, even is het leuk, maar heb liever een slimme kat.quote:
je haalt me de woorden uit de mondquote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen zijn vreemde wezens
preciesquote:Op maandag 20 maart 2006 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind daar echt geen zak aan, zulke domme beesten, even is het leuk, maar heb liever een slimme kat.
ik moet naar buiten om foto's te maken.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef vlad het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond![]()
wat heeft ze gedaan?
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef Youp het volgende:
[..]
preciesmaar ik ben toch meer een honden mens... een lieve rottweiler waarvan de oren niet zijn ingeknipt
maarja ik heb geen tijd voor huisdieren en ook geen zin om er voor te zorgen + ik ben zwaaaaaaaaaaaaaaaar allergisch voor alles dat leeft en niet menselijk is
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:45 schreef vlad het volgende:
[..]
honden vind ik ook leuker. maar er gaat niets boven een mooie groene leguaan
of een boa constrictor
![]()
dat doe je toch altijd buiten?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik moet naar buiten om foto's te maken.
die vriend dan. de ;leguaan vcerdoet zn tijd liever met cavia's knuffelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vriend van ons heeft een leguaan. zit ook wle eens in PTA.
gaaf! een groene leguaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vriend van ons heeft een leguaan. zit ook wle eens in PTA.
ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:48 schreef vlad het volgende:
[..]
gaaf! een groene leguaan?![]()
lijkt me zo gaaf, en heb m'n vriendin eindelijk zo ver dat er ooit een komtwant een boa constrictor krijg ik absoluut niet voor elkaar
![]()
een leguaan die cavia's eet?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vriend dan. de ;leguaan vcerdoet zn tijd liever met cavia's knuffelen.
nee hij KNUFFELT ze.....toen die leguaan nog jong was, waren ze even groot... en daarom ee ie ze niet maar vind ie ze tof of zoquote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
een leguaan die cavia's eet?![]()
die komt er bij ons nooit inmaar een groene leguaan eet alleen fruit/groente en soms fruitvliegjes en kleine krekels, maar zijn ze op zich niet nodig
![]()
daarom komt een boa constrictor er niet in. Kim is gek op konijnen en ze is bang dat die dan opgegeten worden![]()
ligt eraan welke reptielenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef Youp het volgende:
reptielen zijn gaaf jaalleen jammer dat ze vrijwel constant op non actief staan... alleen die ene keer in de 5 maanden dat je m te eten geeft niet
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hij KNUFFELT ze.....toen die leguaan nog jong was, waren ze even groot... en daarom ee ie ze niet maar vind ie ze tof of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |