quote:ALGEMEEN
carrosserie 3-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie september 1999
einde april 2002
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1242 cm3
boring x slag 70,8 x 78,9 mm
compressieverh. 10,6:1
max. vermogen 59 kW (80 pk)
5000tpm
max. koppel 114 Nm
4000tpm
brandstofsysteem singplepoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator geregeld
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter semi-onafh.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter nee
remmen voor schijven, 257 mm
remmen achter trommels, 180 mm
bandenmaat 165/70TR14
draaicirkel 10,5 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,80 m
breedte 1,66 m
hoogte 1,48 m
wielbasis 2,46 m
spoorbreedte voor 1,40 m
spoorbreedte achter 1,39 m
massa leeg 895 kg
max. toelaatbare massa 1440 kg
laadvermogen 545 kg
aanhanger geremd 1000 kg
aanhanger ongeremd 400 kg
kogeldruk 60 kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 264 - 1080 l
inh. brandstoftank 47 l
PRESTATIES
topsnelheid 172 km/h
acceleratie 0-100 km/h 11,4 s
verbruik binnen beb. kom 7,6 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,0 l/100km
verbruik gecombineerd 6,0 l/100km
CO2 uitstoot 142 g/km
Jij zat zaterdag om 2u niet op je werk denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 14:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
als het weekend is, wat doe ik dan op mn werk?
ghihihi dat was ook wat extreem.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook een beetje raar
* Sjoewe huivert nog bij onze vang actie, gewoon verticaal regen de muur op
en ohja van die franse kaas wat je op stokbroodjes of toostjes smeert. Als ik daarvan het kuipje open trek vliegt ze me in m'n nekquote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
das logisch, de mijne op boontjes en wortels
dat zal er nog bijkomenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zat zaterdag om 2u niet op je werk denk ikDus zit ik nu niet op m'n werk
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ohja van die franse kaas wat je op stokbroodjes of toostjes smeert. Als ik daarvan het kuipje open trek vliegt ze me in m'n nek![]()
2 weken geleden waren we met een paar anderen bij Leon, trokken we zalm salade open, die kat heeft de hele avond vanaf de vensterbank/stoel/bank/grond geprobeerd de tafel onopgemerkt te bereikenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
en ohja van die franse kaas wat je op stokbroodjes of toostjes smeert. Als ik daarvan het kuipje open trek vliegt ze me in m'n nek![]()
heerlijk dat jaagpatroonquote:Op maandag 20 maart 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 weken geleden waren we met een paar anderen bij Leon, trokken we zalm salade open, die kat heeft de hele avond vanaf de vensterbank/stoel/bank/grond geprobeerd de tafel onopgemerkt te bereiken
asprientje geven, dik aankleden en in een warm bedje leggenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
asprientje geven, dik aankleden en in een warm bedje leggen
Ja echt leuk en je had dr moeten zien smullen toen ze t restje mocht meenemenquote:
tot je in het huis van je zus zit en er een verschrikkelijke stank uit een kamer komt. en dan tot de ontdekking komt dat de kat een kip van de buren heeft gepakt en als cadeautje achter een kast heeft gestoptquote:
Echt heerlijk gewoonquote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
Mucha interesseert mensen eten geen hol.
M'n oude kater Diesel wel, die wilde altijd de vockingworst uit de vleeswarenbak gappen. Ik was het zo zat dus ik geeft dat beest een plak, hier mormel en nu wil ik rustig ontbijten! Meneer ruikt er twee keer aan, bah dat is vies, ik ga wel weer de vockingworst uit de bak stelen
En toch moet je dan niet kwaad worden, maar ze leren dat het 'cadeautje' buiten hoortquote:Op maandag 20 maart 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
tot je in het huis van je zus zit en er een verschrikkelijke stank uit een kamer komt. en dan tot de ontdekking komt dat de kat een kip van de buren heeft gepakt en als cadeautje achter een kast heeft gestopt![]()
ik heb ooit een (levende) muis in de etensbak van mn alleereerste kat (RIP) gezet. Terwijl de muis de kattenbrokjes op at ging de kat van angst op de kattenbak zittenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn kat heeft één keer een muis gevangen, en die liep voor d'r langs toen ze lag te chillen. Ik zag het gebeuren: Hee muis, klap erop met de poot, muis dood, hee dat is leuk, speel speel speel, zo klaar, zit er nog voer in de bak?
die katten zijn lelijkquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Youp het volgende:
katten zijn oke.... totdat je moeder dit doet...
en vervolgens alle normale huis tuin en keuken katten de deur uit schopt en vervangt voor van die lelijke plathoofden met lange haren die (no kidding) letterlijk meer stront mee uit de kattenbak meenemen dan dat ze er in achter laten....
en niet 1.... nee 10 minstens
je moet ook niet zo'n lelijke raskat nemen, gewoon zo'n lief vuilnisbakkenras mormeltje uit t nestje van de burenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Youp het volgende:
katten zijn oke.... totdat je moeder dit doet...
en vervolgens alle normale huis tuin en keuken katten de deur uit schopt en vervangt voor van die lelijke plathoofden met lange haren die (no kidding) letterlijk meer stront mee uit de kattenbak meenemen dan dat ze er in achter laten....
en niet 1.... nee 10 minstens
De moeder van mijn kat (de kat van mijn ouders) was zwanger en kwam met een gigantische duif binnenlopen als maaltijd voor op het kraambedquote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit een (levende) muis in de etensbak van mn alleereerste kat (RIP) gezet. Terwijl de muis de kattenbrokjes op at ging de kat van angst op de kattenbak zitten
precies die zijn het leukste... en daar hadden ze 2 van... en die zijn allebei de deur uit gestamptquote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet ook niet zo'n lelijke raskat nemen, gewoon zo'n lief vuilnisbakkenras mormeltje uit t nestje van de buren
Sommige zijn wel mooi. Mij neef heeft 3 raskatten. De maine coon:quote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet ook niet zo'n lelijke raskat nemen, gewoon zo'n lief vuilnisbakkenras mormeltje uit t nestje van de buren
Neequote:Op maandag 20 maart 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoem, heb jij ook een Poolse ex of zo?
kijk dat ziet er wel aardig uit, dat is ook een echte raskat.. zo'n pers is een doorgefokte gremlinquote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sommige zijn wel mooi. Mij neef heeft 3 raskatten. De maine coon:
[afbeelding]
Mooi hoorZe zijn ook wat groter dan de gemiddelde kat.
Raskatten kunnen heel mooi zijn, maar je bent er heel druk mee. Onze buren bij t oude huis hadden 3 raskatten, die hadden de hele tuin hermetisch afgesloten, schrikdraad boven langs de schutting. Zodat enerzijds de katten niet ontsnapten en anderzijds de katten niet gestolen konden worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sommige zijn wel mooi. Mij neef heeft 3 raskatten. De maine coon:
[afbeelding]
Mooi hoorZe zijn ook wat groter dan de gemiddelde kat.
klein meisjequote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef PeuRac het volgende:
niks voor mij, t beste kan je hebben zoals Bojo t heeft, schijten doet die buiten, verder alleen maar vreten en slapen binnen
Dat heeft mijn neef ookquote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Raskatten kunnen heel mooi zijn, maar je bent er heel druk mee. Onze buren bij t oude huis hadden 3 raskatten, die hadden de hele tuin hermetisch afgesloten, schrikdraad boven langs de schutting. Zodat enerzijds de katten niet ontsnapten en anderzijds de katten niet gestolen konden worden.
Dat vind ik dan best zielig, zo'n beest moet gewoon vrij kunnen rondlopen.
voordeel van perzen en exotics... die proberen nieteens te ontsnappenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Raskatten kunnen heel mooi zijn, maar je bent er heel druk mee. Onze buren bij t oude huis hadden 3 raskatten, die hadden de hele tuin hermetisch afgesloten, schrikdraad boven langs de schutting. Zodat enerzijds de katten niet ontsnapten en anderzijds de katten niet gestolen konden worden.
Dat vind ik dan best zielig, zo'n beest moet gewoon vrij kunnen rondlopen.
Die liggen zeker de hele dag op de bank, te wachten op het eten?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Youp het volgende:
[..]
voordeel van perzen en exotics... die proberen nieteens te ontsnappen
letterlijk jaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die liggen zeker de hele dag op de bank, te wachten op het eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |