Nouja, bij haar kon ik heel duidelijk zeggen wat er was en dan nog vroeg ze waarom ik kwaad oid wasquote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
duidelijk zijn![]()
Dat heeft niets met vrouw-zijn te maken btw.
Dan was je dus niet duidelijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij haar kon ik heel duidelijk zeggen wat er was en dan nog vroeg ze waarom ik kwaad oid was![]()
Hoe oud is ze? 3?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij haar kon ik heel duidelijk zeggen wat er was en dan nog vroeg ze waarom ik kwaad oid was![]()
Als ik zeg dat ik kwaad ben omdat ze me 10x per dag bel voor niks, dat ik zelfs liever heb dat ze 3 dagen niet belt en dan wel als ze iets te melden heeft. En me de dag erna doodleuk weer 10x belt. Vervolgens zeg ik dat ze max 1x per dag mag bellen en dat ik verder niet opneem. Belt ze me net zolang tot ik: Of mn gsm uitzet (belt ze mn voicemail vol), of opneem.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan was je dus niet duidelijk.
Waarom ben je kwaad?
Omdat er iets verkeerd is gegaan.
Waarom ben je kwaad?
Die pokkepc is gecrashed.
de 2e is duidelijk, de 1e niet.
Als het goed is zou ze 20 moeten zijn, maar soms zou ik 3 ook wel geloven jaquote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? 3?
Kindjes doen dat ook altijd als ze eigenlijk moeten slapen. Dat is vragen om aandacht/tijd rekken. "Waarom is de lucht blauw?"
Dat moet je dus ook niet meer doenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
ohja, als ik niet opnam, dan ging ze altijd zielig lopen doen op m'n voicemail, en ik heb ook niet echt een hart van steen, dus dan belde ik toch maar weer(tegen beter weten in)
hey (vul hier de naam in), wis mijn nummer. Ik wil niet dat je me nog belt.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik kwaad ben omdat ze me 10x per dag bel voor niks, dat ik zelfs liever heb dat ze 3 dagen niet belt en dan wel als ze iets te melden heeft. En me de dag erna doodleuk weer 10x belt. Vervolgens zeg ik dat ze max 1x per dag mag bellen en dat ik verder niet opneem. Belt ze me net zolang tot ik: Of mn gsm uitzet (belt ze mn voicemail vol), of opneem.
direct voicemail wissenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:44 schreef PeuRac het volgende:
ohja, als ik niet opnam, dan ging ze altijd zielig lopen doen op m'n voicemail, en ik heb ook niet echt een hart van steen, dus dan belde ik toch maar weer(tegen beter weten in)
dan ben je weer fout bezig, schelden is niet nodigquote:Op maandag 20 maart 2006 17:49 schreef Fugie het volgende:
he als je het beu, kankerhoer optiefen! dat werkt
nix mee als het doeltreffend is.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan ben je weer fout bezig, schelden is niet nodig
Soms welquote:Op maandag 20 maart 2006 17:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan ben je weer fout bezig, schelden is niet nodig
kwik shitquote:Op maandag 20 maart 2006 17:51 schreef BoJo het volgende:
TF![]()
Ik vind die Alessio's niet mooi![]()
![]()
ben trouwens net ff langs de Kwik Shit gereden, auto de brug op en uitlaat hangt goed volgens hun
Hij kon ook niet lokaliseren waar dat andere klemmetje gezeten moet hebben![]()
Naja... dan maar ff sparen, 17" kopen en richting EPS. Eind demper begint ook al te rotten zag ik![]()
![]()
kut auto's![]()
![]()
Neuh... schelden doe ik niet, dan verlaag ik me naar die persoons niveau.quote:
dat is het bijna tot nooitquote:
Ach ja, ligt eraan wanneer je het gebruiktquote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh... schelden doe ik niet, dan verlaag ik me naar die persoons niveau.
En vaak luisteren ze alleen naar het gescheld en niet naar het bericht wat je over wilt brengen.
Als iemand naar mij begint te schelden luister ik echt niet hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach ja, ligt eraan wanneer je het gebruikt
Als iemand iets fouts doet noem ik diegene soms ook een piemelMaar de meeste snappen wel dat ik het niet zo verkeerd bedoel
in't geval van PeuRac?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:54 schreef PeuRac het volgende:
Via mn telefoon provider geregeld dat haar telefoon nummer geblokkeerd is (ze krijgt dan te horen dat ze een niet bestaand nummer heeft gebeld), dit omdat ze me ook nadat ik dr gedumpt had bleef bellen.
Haar mailtjes belanden automatisch in de prullenbak en worden dus ook meteen gewist.
Msn is nu ook geblokkeerd.
Alleen per post kan ze me nog lastig vallenMaar zoveel moeite zal ze ondertussen wel niet meer doen.
Ze deed waar ze zin in hadquote:Op maandag 20 maart 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]als iemand mij zegt: wis mn nummer, is dat toch voldoende?
Als iemand wanhopig of verliefd is vaak niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]als iemand mij zegt: wis mn nummer, is dat toch voldoende?
Verliefdheid betwijfelde ik toen, ik mocht vooral blijven omdat ik volgens haar zo goed kon luisteren en volgens mij meer omdat ik zo goed kon opschieten met haar ouders (hoewel dat op t eind ook minder werdquote:Op maandag 20 maart 2006 17:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als iemand wanhopig of verliefd is vaak niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |