En heeft het gesmaakt?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef Hugster het volgende:
Ik heb weer gegeten.
dank je voor de infoquote:Op maandag 20 maart 2006 17:07 schreef Impry het volgende:
[..]
De foto's maakt m'n broer. Die heeft een Canon EOS 1D MK II met een paar lenzen.
Ik zelf (maak de video's) gebruik nog een redelijk standaard Sony video-camera.
Maar ik ben nu wel aan het sparen voor een andere videocamera, namelijk deze:
http://www.sonyhdvinfo.com/images/upload/1/HDR-FX1_FRONT400.jpg
Sony HDR-FX1, maar die is ruim ¤ 3.200,- en dan moet je nog accu's e.d. aanschaffen.
Dus een dure hobby, zowel voor mij als m'n broerMaar het is daarnaast ook meteen mijn bijbaantje, dus mag af en toe wel wat investeren.
o_g waarschuwenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dank je voor de info
vitamine-z <---
Ziet er strak uitquote:Op maandag 20 maart 2006 18:41 schreef Hugster het volgende:
icoontjes in de trein er ff ingefix0rd
[afbeelding]
Ik was bij een nette zakenmannenbeurs, heul geen RTL4-tassenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
het is trouwens huishoudbeur in de Rai![]()
![]()
![]()
![]()
!11
Het leek godverdomme wel een WOII nazitrein:!
![]()
![]()
!1! Op duivendrecht stond het BOMvol met dat paupervolk behangen met gratis RTL 4 boodschappentassen met gratis samples
En maar doorsproppen en proppen, ze moesten allemaal meeAlle stoelen vol, gangpaden afgeladen en die ruimtes bij de deuren ook. Het kon er niet eens allemaal in.
En daar sta je dan tussenAlle lelijke dikke vrouwen van nederland waren weer uit hun hol gekropen
![]()
Wat doe je dan ook in A'dam als je in Almere op school zitquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
!11
![]()
![]()
!1! Op duivendrecht stond het BOMvol met dat paupervolk behangen met gratis RTL 4 boodschappentassen met gratis samples
En maar doorsproppen en proppen, ze moesten allemaal meeAlle stoelen vol, gangpaden afgeladen en die ruimtes bij de deuren ook. Het kon er niet eens allemaal in.
En daar sta je dan tussenAlle lelijke dikke vrouwen van nederland waren weer uit hun hol gekropen
![]()
Had je tenminste geen last van vervelende klasgenotenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
![]()
!11
![]()
![]()
![]()

hmm twijfelquote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Zien er wel redelijk uit toch die marktplaats velgen![]()
Almere --> duivendrecht --> Maarssen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in A'dam als je in Almere op school zitof is dat veranderd?
ik vind ze niet superquote:
Nee dat scheelt weerquote:Op maandag 20 maart 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je tenminste geen last van vervelende klasgenoten [afbeelding]
Ke, wist niet dat dat sneller was als via Utrecht (maar dat kan dan zeker ook niet)quote:Op maandag 20 maart 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Almere --> duivendrecht --> Maarssen.
Bezoek van de verkoper na 2en 's nachts, auto op kratjes en dezelfde velgen binnen no time weer op Marktplaats maar dan vanuit een andere stad, met andere naam en andere foto.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo![]()
T5-R velgen zonder prijs
Zal da koste
Al zou hij m'n adres hebben, dan kan hij het om 2 uur snachts nog niet vindenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bezoek van de verkoper na 2en 's nachts, auto op kratjes en dezelfde velgen binnen no time weer op Marktplaats maar dan vanuit een andere stad, met andere naam en andere foto.
Conspiracy Theory![]()
Nee naar Utrecht is alleen een stoptrein via Hilversum enz (40 mins). En dan moet ik in Utrecht alsnog op de sprinter naar Maarssen stappen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ke, wist niet dat dat sneller was als via Utrecht (maar dat kan dan zeker ook niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |