geen dankquote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef BoJo het volgende:
word toch nog ff door zoeken ben ik bang![]()
Bedankt iig Googel.
merk...kosten....?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hup doorsparen voor die ssr competition en je bent de man![]()
ssr competition (ssr is het merk)quote:
Nee Superturismo'squote:Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
gejatte superleggra's zijn het!
De foto's maakt m'n broer. Die heeft een Canon EOS 1D MK II met een paar lenzen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:Impry
Met wat voor apparatuur maken jullie die foto's?
Volgens mij rijden er binnen de club een paar mensen rond met die spiders van Alessioquote:Op maandag 20 maart 2006 16:50 schreef Googolplexian het volgende:
Die Polar en die Spider van Alessio zien er volgens mij ook niet verkeerd uit onder een 155
[afbeelding]
# 17 inch compleet met banden voor ¤ 775,-
# 18 inch compleet met banden voor ¤ 920,-
Dat kan wel. Ze kunnen de tuin niet uit vanwege stroomdraadjes in de hegquote:Op maandag 20 maart 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel iemand die bij mooi weer graag alles open laat staan, dat kan dan dus niet.
En tot straks
oke, dat kan ook ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat kan wel. Ze kunnen de tuin niet uit vanwege stroomdraadjes in de heg
Wel kwetsen. Dan laat ze je met rustquote:Op maandag 20 maart 2006 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, dat kan ook ja.
Trouwens Sjoem, jij bent een vrouw, hoe maak je iemand duidelijk zonder te kwetsen dat je totaal niet meer geinteresseerd bent in haar, in ieder opzicht?
Via msn ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:30 schreef PeuRac het volgende:
Ik had dr een aantal maanden geleden al flink gekwetst dacht ik, maar blijkbaar nog niet goed genoegdus ik dacht misschien moet ik het subieler aanpakken aangezien de meeste vrouwen ook altijd subtiele hints geven
![]()
Ze begint trouwens out of the bleu ineens weer tegen me te praten, snap echt totaal niet waarom
19" past absoluut niet, met wat moeite kan je er 18" onder krijgenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:29 schreef Hugster het volgende:
ziet er wel uit als 19"erz onder die bak zo, vertekend dat niet een beetje?
Dacht dat ik dat al had gedaanquote:Op maandag 20 maart 2006 17:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Via msn ofzo?
Want daar kun je haar blokkeren natuurlijkMoet je het alleen wel doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |