Lees dit even.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:33 schreef Klonk het volgende:
wat een verhaal, ik heb het originel topic wel ergens gezien, maar ben het een beetje kwijt, iemand een linkje ?
waarom zou je geen geld mogen inzamelen op fora? Volgens mij toch niet verboden. Zou niet weten waarom. Tenzij het tegen Fok!-regels in druist natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef Hilje23 het volgende:
Hilje doet mee....(even ter info...volgens mij is het op fora verboden geld in te zamelen...dus wanneer er een topic geopend wordt...praat dan over kilometers lopen voor Alf...geef een rek.nr prive door per e-mail...we hebben dit op het hondenforum ook gedaan namelijk...daar hebben we met zijn allen bijna 800 euro gelapt voor een dove dalmaat die ook laat in de avond bij een leipo weggehaald is...voor de eerste medische zorg, voer, etc.)
geen idee....ik heb me daar toen niet bezig gehouden...maar op het hondenforum hebben we dat toen zo gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 20:55 schreef TechXP het volgende:
[..]
waarom zou je geen geld mogen inzamelen op fora? Volgens mij toch niet verboden. Zou niet weten waarom. Tenzij het tegen Fok!-regels in druist natuurlijk.
Wel meer dan dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
Ik had die mensen echt wel even willen spreken
Ik doneer nooit wat, behalve als het dieren betreft.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen gaat weer roepen dat ze wat bijdragenen hoeveel % doet t uiteindelijk
![]()
ik zie het wel als een persoonlijke aanval...zeker als je dit tikt nadat ik aanbied een doosje op te sturen of geld over te maken..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef PLAE@ het volgende:
t was geen persoonlijke aanval. Gewoon een opmerking in z'n algemeen.
Ik heb er alleen zo'n hekel aan dat iedereen dat gaat roepenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn er in het verleden op Fok vaker inzamelingsacties geweest en er werd altijd een mooi bedra opgehaald, dus wat zeur je nou, PlaeDoemdenker.
Zo vatte ik het ook niet op.quote:
ga je wel een beetje oppassen met je adresgegevens + overige gegevens rond te strooien de komende tijd. Je weet maar nooit via via. Straks heb je een zeer boze eigenaar voor de deur staan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Hilje23 het volgende:
mail je mij nog even voor je adres? hahahahaha....anders stuurt zo'n doosje wel lastig op! hahaha!
zeg pessimist...ze kan haar adres naar me mailen hoor...dat moet ze hier niet openbaar gooien...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga je wel een beetje oppassen met je adresgegevens + overige gegevens rond te strooien de komende tijd. Je weet maar nooit via via. Straks heb je een zeer boze eigenaar voor de deur staan.
Take it easy.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:44 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
zeg pessimist...ze kan haar adres naar me mailen hoor...dat moet ze hier niet openbaar gooien...
En als jij het nou in je botte kop hebt gehaald dat k of mensen hier die adresgegevens wel even doorspelen naar politie of de oude baasjes....dan stop ik bij dezen met reageren op jou....aan jou ga ik werkelijk geen letter meer vuilmaken...
adem in - adem uit - adem in- adem uit -quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef static het volgende:
[..]
Take it easy.
Je actie wordt zeer op prijs gesteld. )
jouw actie wordt niet in twijfel getrokken. Werk een beetje aan je begrijpend lezen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
adem in - adem uit - adem in- adem uit -
Ik ben weer relaxxxeeeddd....
maar geen pessimistisch gedoe meer![]()
Ik snap het wantrouwen best wel hoor...maar wordt er wel woest van als mijn actie in twijfel wordt getrokken...
dan had je er even bij moeten zetten dat het om verdere gevallen ging...je quote namelijk mijn bericht...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
jouw actie wordt niet in twijfel getrokken. Werk een beetje aan je begrijpend lezen.
Het gaat gewoon om verdere gevallen die om adressen vragen etc![]()
Ben het helemaal met je eens, maar doe even rustig.quote:
Gelukkig is het beestje in goede handen nu.quote:
Je komt daar niet voor achter de tralies hoor. Zoals ik in vorig topic al zei heb je in principe het recht om te doen als het dier lijdt en zorg nodig heeft.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef static het volgende:
Ik kan me er erg kwaad om maken, maar het heeft weinig zin om achter de tralies te komen voor zoiets.
En dat is zeker aangetoond!!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef TechXP het volgende:
Je komt daar niet voor achter de tralies hoor. Zoals ik in vorig topic al zei heb je in principe het recht om te doen als het dier lijdt en zorg nodig heeft.
Weet ik, maar ik kan iemand zijn nek wel omdraaien voor zoiets.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef TechXP het volgende:
[..]
Je komt daar niet voor achter de tralies hoor. Zoals ik in vorig topic al zei heb je in principe het recht om te doen als het dier lijdt en zorg nodig heeft.
Met die aarbeving heb ik ook weinig. Dat is natuurquote:Op zondag 19 maart 2006 23:14 schreef static het volgende:
Heb er wel eens een topic over geopend in R&P; duizenden mensen dood door een aardbeving ofzo, het zal allemaal wel. Tot het moment dat er dieren aan te pas komen.
Nope dat vergeten we hier zeker niet!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef sooty het volgende:
Maar vergeet het volgende niet uit het oog:
De vraag houdt het aanbod in stand.
[afbeelding]
zo te zien is het ook goed bedoeld, en hij heeft ook wel een beetje gelijk. In ieder geval je gegevens niet openbaar maken, maar eventueel verspreiden via mail/msn als je zeker bent van de goede bedoelingen. Mensen zijn immers rare wezensquote:
Invi: "Hond, zielig zielig, Instanties, moeilijk moeilijk: HELP HELP!"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:03 schreef Viper_74 het volgende:
Ok ik heb die shit ff niet gevolgd
wie geeft me ff een speedo update, wtf just happened
Elk dier die een beter leven kan krijgen is er één.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:10 schreef koen_pijl het volgende:
Er is nu één hond gered, maar er zijn er nog zoveel meer![]()
Dat doet er verder niet toequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Viper_74 het volgende:
maaruh, hoe kom je aan die hond dan
ga jij nu ook eens in geld wat bijdragen in plaats van dat getetterquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word donateur.
Voldoe ik nu aan je eisen?![]()
Ik zal je salaris inhouden en op giro HOND stortenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word donateur.
Voldoe ik nu aan je eisen?![]()
paypal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef beestjuh het volgende:
Het gaat al met al toch wel wat kosten dus ik vind het heel fijn om te lezen dat er mensen zijn die eraan willen bijdragen! Alleen hoe pak je zoiets aan?
die haken en ogen kunnen we omzeilen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef Hilje23 het volgende:
er wordt aan gewerkt door Bluezz....jullie horen spoedig meer!
Maar houdt het even op "wandelen voor Alf".....er blijken toch wel wat haken en ogen te zitten aan dit soort actie's
ja, door het in dit topic alvast te hebben over kilometers lopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
die haken en ogen kunnen we omzeilen.![]()
Welke?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef Hilje23 het volgende:
er blijken toch wel wat haken en ogen te zitten aan dit soort actie's
ben ik naar aan het informerenquote:
geen zin om te lopen, maar wil wel sponsoren. ook goed?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Als mensen mee willen lopen met Alf, mail me maar
Waar moet m'n eigen hond dan van etenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal je salaris inhouden en op giro HOND storten![]()
WTF? Waar moet ik dan naar toe lopen? Heb helemaal geen conditie johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Hilje23 het volgende:
We gaan "kilometers lopen voor Alf"
Tranen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef aIf het volgende: -knip-
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef ElisaB het volgende:
Er kan maar heel weinig mis mee zijn, tenzij de nieuwe baas van het hondje problemen heeft met de sociale dienst. Maar dan nog...
Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken en het vooral niet ingewikkelder maken dan strikt noodzakelijk.
Ik kan geen woorden vinden voor deze actie van jou.. meisje je bent een engel, echt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef beestjuh het volgende:
-weer knip-
moet ik dan ook familie, vrienden en kennissen gaan vragen of ze me willen sponsoren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
We doen het zo, mail mij met je usernaam, hoeveel kilometers en het woordje Alf.
Zodra er meer bekend is over een nummer kan je gaan lopen, dat hoor je dan vanzelf.
Kadootjes voer etc. via Hilje, haar mailadres staat ook in haar profiel
En open
Met toestemming edits gezet
johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef static het volgende:
Open anders een topic in WGR; ik zie de eventuele problemen iig niet en vind deze manier ietwat omslachtig en overbodig geheimzinnig.
Prima, maar nóg zie ik het probleem niet. Net beweer je e.e.a. uit te gaan zoeken; dat heb je blijkbaar dus in de tussentijd gedaan; wat zijn je bevindingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef Hilje23 het volgende:
Anderen vinden het misscnien omslachtig en geheimzinnig, maar op deze manier is het safe, en kun je verantwoorden.
Allemaal dingen die we aan zagen komen en dus in gecalculeerd hebben....
lampjes, sokken, allemaal geen enkel probleem en vooral: simpel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:07 schreef static het volgende:
Dat lampjes gebeuren was ook geen probleem.
Mail naar Hilje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou graag een adres willen om voer en snacks heen te sturen.
Als daar belang bij is tenminste.
Precies.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lampjes, sokken, allemaal geen enkel probleem en vooral: simpel.
Gemaild.quote:
Mailen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Static, mail mij even als je wilt?
Beestjequote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef beestjuh het volgende:
Wat een nacht. Ik kon gewoon niet langer wachten en hij (ik heb hem nog geen naam gegeven maar noem hem hier even Alf) blijkbaar ook niet. We gaan hem redden!
..uitgebreid verslag...
[afbeelding]
Waar maakte ik me ook al weer druk om...![]()
![]()
wat Isabeau zegtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
johIk wil niet sponsoren, ik wil niet lopen, ik wil geen voer sturen (dan moet ik dat eerst kopen + verzendkosten) ik wil alleen maar bijdragen in de rekening van de dierenarts. Geef me gvd anders maar het adres van de dierenarts dan stort ik het geld wel op zijn rekeningnummer onder vermelding van Alf of zo.
Bluezz dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef Marietje_34 het volgende:
wat Isabeau zegtWie moet ik nou mailen voor dat rekeningnr, Bluezz of Hilje?
thanxquote:
Zie het vanavond wel, zit op mijn werk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
zowel Bluezz als Hilje toegevoegd op MSN
Ja, foeiquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het vanavond wel, zit op mijn werk.
Te fokken.
Foei
dat zou betekenen dat een deel van het gestorte bedrag niet bij Alf terechtkomtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Maak een paypal account aan, volgens mij toch het makkelijkste
Nee, ik ben nu al bezig op de ingeslagen wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Maak een paypal account aan, volgens mij toch het makkelijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, please!
quote:
Ik heb hier over nagedacht en wil het graag doen maar zit nog een beetje met de exposurequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
Oh ja, als je niet vermogend bent, maar wel wil helpen. Kleine moeite om ff een blaadje te maken, met daarop het verhaal, kort en bondig, en een verzoek tot spullies. Gooi deze ff in je straat door de brievenbusjes en ga over een dag langs de deuren.
Kleine moeite, groot plezier.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef lesley het volgende:
is beestje wel niet achterhaalbaar hier?
Het is ook een geweldig dier!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef nietzman het volgende:
Ik ben verliefd.
Hahaha, het is echt een reus hequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:07 schreef beestjuh het volgende:
-knip-
misschien vindt Beestjuh dat zelf leuk om te vertellen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat zat er in wat zat er in wat zat er in![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vanmiddag heb ik een pakje voor Alf op de post gedaan..
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef static het volgende:
Wat gaat er nu verder gebeuren?
De rechtzaak moet nog voorkomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:21 schreef static het volgende:
Wil graag weten wat de kosten e.d. zijn.
Garpje mopsquote:
Ik leg je op de stapel in Alfs brievenbus, anders vergeet ik je mssquote:Je weet dat ik sowieso meedoe, dus mailen is overbodig imo.
Ik wil graag weten hoeveel geld nodig is zodat ik mijn donatie in dat perspectief kan zetten, snappie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bluezz wil denk ik een beetje weten hoevéél kilometer je gaat lopen voor Alf ? Of in ieder geval een manier hebben om een nummer ed te sturen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij lukt het niet; hoe hard ik ook probeer
De kosten t/m de castratie krijg ik a.s.a.p te horen van beestjuh.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:51 schreef static het volgende:
Ik wil graag weten hoeveel geld nodig is zodat ik mijn donatie in dat perspectief kan zetten, snappie.
Al gedaan, maar niet gehonoreerd vanwege hoe het beest aan zijn nieuwe baas komt zeg maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef static het volgende:
Ik vind dit overigens wel een schouderklopje waardig. Kun je het in het FA topic aanzwengelen svp?
----> KLBquote:Op zondag 26 maart 2006 00:34 schreef static het volgende:
WTF?
Dat hoeft toch niet expliciet vermeld te worden?
Het is maar goed dat ik een FB ban heb.
Heb je alles gelezen?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:50 schreef Oosthoek het volgende:
Denkt die hond gered te worden, hak je z'n ballen er af. Nee dáár doe je m een plezier mee.
Wrom?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef static het volgende:
Kan ze haar telefoonnummer niet mailen naar een mod of FA?
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:16 schreef static het volgende:
Die mods daar sporen niet, zal dus wel erg snel een slot op zitten.
Beter een blije doos dan een lege doos.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:48 schreef ondeugend het volgende:
Morgen stuur ik je mijn blije doos Alf.
dit klinkt wel heel raar![]()
Jeutje Alf, wat een avontuur!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:33 schreef aIf het volgende:
Er is wel post voor ons! Inso heeft een paar zakjes troost gestuurd voor de kleintjes, omdat ik wel erg veel aandacht krijg nu. Maar ik heb nu geen blije doos gekregen en het vrouwtje wilde niet dat ik daar verdrietig om was, dus heb ik er wel van meegegeten. Dank je wel Inso, de brokjes waren heerlijk!
Ach man, je bent zelf lief.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:40 schreef CartWOman het volgende:
Zit ik wéer te blêren.![]()
Wat een avontuur Alf... arme lieverd, dat dit nu net jou moet overkomen... maar je gaat alleen maar een fijnere toekomst tegemoet hoor, dankzij je lieve baasje!![]()
Inso... dit bewijst wel weer dat ze éen van de liefste users is op dit forum.
Beestjuh
Ik mail jou welquote:Op zondag 26 maart 2006 15:51 schreef beestjuh het volgende:
SHE, ik heb wel gemaild (diverse pogingen tot, in ieder geval) maar denk ik naar het verkeerde adres? We vinden het in principe prima als je vanavond langs komt... Mits we nu nog niet te laat zijnAnders ben je ook van de week in de avond van harte welkom.
Het is niet in Breda maar Baarle, klein stukje verder. Mail me even voor het adres of telefoonnummer?
Alf heeft nog wel een avontuur beleefd vandaag... Hij ligt nog even uit te hijgen, ik zal wel eens kijken of hij er straks meer over kwijt wil
Bij de buren afgegeven misschien?quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef Hilje23 het volgende:
Ik heb gekeken en hij is tot Tilburg gewoon aangekomen...
Daarna staat er een zinnetje: "zending uitgereikt"
bij uitleg staat dat hij aangeboden is aan de geadresseerde ....
23-3 al!
HOE KAN DAT NOU???? Ik heb je huisnummer en PB nummer goed...ik heb het al dubbel gecheckt...snif snif....
Laat je me even weten hoe het afloopt? Ik wil morgen dat postkantoor ook wel even bellen?
Ik denk dat iemand bij de receptie het pakje opgevangen heeft, tenminste dat hoop ik! In mijn brievenbus past het wellicht niet maar dan had ik wel een afhaalbericht gekregen denk ik. Vanmiddag zijn ze er, het hele weekend was er niemand aanwezig dus dan vraag ik het straks gelijk na.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:03 schreef Hilje23 het volgende:
Ik heb gekeken en hij is tot Tilburg gewoon aangekomen...
Daarna staat er een zinnetje: "zending uitgereikt"
bij uitleg staat dat hij aangeboden is aan de geadresseerde ....
23-3 al!
HOE KAN DAT NOU???? Ik heb je huisnummer en PB nummer goed...ik heb het al dubbel gecheckt...snif snif....
Laat je me even weten hoe het afloopt? Ik wil morgen dat postkantoor ook wel even bellen?
Dat is helemaal geen slecht idee!! Straks is hij weer helemaal gezond en valt niet meer te bewijzen hoe hij er aan toe was, stel dat de vorige eigenaar of de politie dan voor de deur staat heb ik geen poot om op te staan. Puur hypothetisch eigenlijk, volgens mij hoor ik nooit meer wat van die mensen.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:39 schreef RealZeus het volgende:
@ Beestjuh:
Laat je de dierenarts wel even een rapport opstellen van de toestand van Alf toen je voor het eerst met hem bij de arts kwam?
Weliswaar stelt de dierenbescherming weinig eisen qua huisvesting ,maar verwaarlozing is nog steeds niet toegestaan.
En als ik zie hoe erg het beestje er aan toe was werd hij niet erg enthousiast verzorgd.
Dus ik denk niet dat de eigenaar aangifte gaat doen,zowel,dan hebben ze nog steeds je adres niet en moeten ze eerst bewijzen dat dat de hond is waar het om draait.
Succes met het beestje.
En![]()
voor je actie.
Donequote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Zet met het storten er even duidelijk bij je Nickname en bij opmerkingen : ALF.
overschrijvingskaart gaat straks op de postquote:Op maandag 27 maart 2006 14:27 schreef Bluezz het volgende:
Het nummer is binnen, ga ik zo mailen naar iedereen in de ALF mailmap.
Zet met het storten er even duidelijk je Nickname en ALF bij
Hopelijk komen de blije dozen aan!!!
Is Alf de aanval van gisteren alweer te boven beest?
Bij mij gaat ie morgen op de postquote:Op maandag 27 maart 2006 15:10 schreef laffer het volgende:
[..]
overschrijvingskaart gaat straks op de post![]()
(kan wel een paar dagen duren voordat het bijgeschreven is)
Zie je mailquote:Op maandag 27 maart 2006 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Sta ik niet in de ALF map of zo?
Ik moet ook niet denken aan de winter die hij daar zojuist heeft gehad.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig lag hij met de hagelbui binnen en niet in een koud schuurtje
Geniet van al het lekkers, Alf!
Ik voel me vereerd!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:21 schreef nietzman het volgende:
Ik draag de nieuwe lay van het FB op aan Alf.
Afgezien van het feit dat hij z'n honden onaangeleind had (en dus schuld had), heeft die man wel gelijk... Een aangeleinde hond is altijd in het nadeel en een onaangeleinde hond zal daar nogal 'ns misbruik van maken.quote:k durf gewoon niet meer op te staan nu. "Ja ik weet wel waarom hij dat deed," hoor ik de man zeggen. "Dat doen ze nou eenmaal, als er eentje aan de riem zit en de anderen lopen los."
Wel heb ik ooit. Geeft hij hier nou mijn vrouwtje de schuld van deze knokpartij?
Dat kan wel zo zijn (en ik weet ook wel dat het zo is), maar mijn bijna dove en slechtziende diertje wat ik nog maar een week heb, moet zich niet aan hoeven passen aan een Argentijnse Dog met een autoriteitsprobleem. Dat beest had in het geheel niet aan mogen vallen want Alf deed niks verkeerd, of hij had meteen los moeten laten toen zijn baas het zei...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat hij z'n honden onaangeleind had (en dus schuld had), heeft die man wel gelijk... Een aangeleinde hond is altijd in het nadeel en een onaangeleinde hond zal daar nogal 'ns misbruik van maken.
Oh sorryy.... Waarom geef je je vriendje dan zo'n hondennaam?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:38 schreef Hilje23 het volgende:
EDIT: Robin is mijn vriend (de naam van het kaartje) en Rimpel is de hond hahahahah
En zo is het; kick-assss ALFquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:58 schreef beestjuh het volgende:
Dat kan wel zo zijn (en ik weet ook wel dat het zo is), maar mijn bijna dove en slechtziende diertje wat ik nog maar een week heb, moet zich niet aan hoeven passen aan een Argentijnse Dog met een autoriteitsprobleem. Dat beest had in het geheel niet aan mogen vallen want Alf deed niks verkeerd, of hij had meteen los moeten laten toen zijn baas het zei...
Ach voor mij en Alf een goede reden om te oefenen op het loslopen. En zijn zelfverdediging
Enorm! Ik woon in de Indische Buurt in A'dam dus daar heb je sowieso al bekijks als je blond bent en geen hoofddoekje draagt, maar als je dan ook nog eens gaat rennen....quote:
ik weet eigenlijk ook niet precies hoeveel ik nou moet overmaken. 5 euro ofzo? Of is dat veel te weinig?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:11 schreef static het volgende:
Is er nou al een kostenoverzicht voordat iedeen als een wildeman wat gaat overmaken?
Als een heleboel mensen dat doen heb je al flink wat medische kosten bespaard denk ik zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk ook niet precies hoeveel ik nou moet overmaken. 5 euro ofzo? Of is dat veel te weinig?
te weinig bestaat niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk ook niet precies hoeveel ik nou moet overmaken. 5 euro ofzo? Of is dat veel te weinig?
Ik maak ook 5 euro over. Als student zijnde heb ik het niet breed maar ik wil toch graag iets bijdragen. Veel meer dan 5 euro kan ik helaas niet missen. Maar zoals Bluezz al tegen me zei, alle beetjes helpen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wil idd graag een donatie doen aan beestjuh want ik vind het echt zo lief van haar, dat ze dit doetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
te weinig bestaat niet.
als je het diertje het allerbeste wenst denk ik dat je al meer dan genoeg hebt gedaan.
Als je daarnaast wat geld kan/wil missen is dat mooi megenomen en maakt dat alles voor Beestjuh wat makkelijker.
En of dat nou 1 euro is of 50 euro... het helpt natuurlijk àllemaal.
is mijn bescheiden mening..
Die kostenraming kan mij eigenlijk niet boeien. Ik heb gewoon wat overgemaakt. Dieren zijn duur, en zeker wanneer ze iets mankeren. Helemaal niet erg, maar wel wáár. Bloes zal vast wel waarschuwen als het de pan uit giert. En als er zoveel wordt opgehaald dat er na de medische kosten nog geld over is, dan kan Beestjuh dat wat mij betreft gebruiken voor een paar maanden voeding.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:11 schreef static het volgende:
Is er nou al een kostenoverzicht voordat iedeen als een wildeman wat gaat overmaken?
Ik word spontaan verliefd als ik die laatste foto ziequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Wat een heerlijke foto's en wat kijkt Alf blij
Of een lading extra koeie-orenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef ElisaB het volgende:
dan kan Beestjuh dat wat mij betreft gebruiken voor een paar maanden voeding.
je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die kostenraming kan mij eigenlijk niet boeien. Ik heb gewoon wat overgemaakt. Dieren zijn duur, en zeker wanneer ze iets mankeren. Helemaal niet erg, maar wel wáár. Bloes zal vast wel waarschuwen als het de pan uit giert. En als er zoveel wordt opgehaald dat er na de medische kosten nog geld over is, dan kan Beestjuh dat wat mij betreft gebruiken voor een paar maanden voeding.
Of een check-up over een half jaar, of een behandeling bij de hondenkapper, of een nieuwe mand voor ALF, of een hele moeie halsband, of vlooiendinges, of anti-wormendinges, of, of, of...quote:
Ik wacht een week of 2, dan zal alles wel binnen zijn wat nu door de fokkers gestort is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef ElisaB het volgende:
Die kostenraming kan mij eigenlijk niet boeien. Ik heb gewoon wat overgemaakt. Dieren zijn duur, en zeker wanneer ze iets mankeren. Helemaal niet erg, maar wel wáár. Bloes zal vast wel waarschuwen als het de pan uit giert. En als er zoveel wordt opgehaald dat er na de medische kosten nog geld over is, dan kan Beestjuh dat wat mij betreft gebruiken voor een paar maanden voeding.
hee, nu ik dit zo zie... ik loop deze zomer de vierdaagsequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:22 schreef ElisaB het volgende:
Het mooie weer komt eraan, dus het lange-afstandslopen kan beginnen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Japy
Nee nog niets bekend maar dat kan ook nog niet omdat ie nog niet uitgeprocedeerd is
Wat een leuk ideequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:00 schreef sbientje het volgende:
hee, nu ik dit zo zie... ik loop deze zomer de vierdaagseik wil best kijken of er mensen zijn die me voor een kleine vergoeding willen sponsoren, of zou het dan niet meer nodig zijn? Jawel toch, volgens mij is Alf een grote eter
Kan ik ook ergens mee helpen?
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
En ik neem aan dat Als Alf voorlopig nog bij Beestjuh blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |