Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:52 schreef static het volgende:
Wat gaat er nu verder gebeuren?
De rechtzaak moet nog voorkomenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:21 schreef static het volgende:
Wil graag weten wat de kosten e.d. zijn.
Garpje mopsquote:
Ik leg je op de stapel in Alfs brievenbus, anders vergeet ik je mssquote:Je weet dat ik sowieso meedoe, dus mailen is overbodig imo.
Ik wil graag weten hoeveel geld nodig is zodat ik mijn donatie in dat perspectief kan zetten, snappie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bluezz wil denk ik een beetje weten hoevéél kilometer je gaat lopen voor Alf ? Of in ieder geval een manier hebben om een nummer ed te sturen.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij lukt het niet; hoe hard ik ook probeer
De kosten t/m de castratie krijg ik a.s.a.p te horen van beestjuh.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:51 schreef static het volgende:
Ik wil graag weten hoeveel geld nodig is zodat ik mijn donatie in dat perspectief kan zetten, snappie.
Al gedaan, maar niet gehonoreerd vanwege hoe het beest aan zijn nieuwe baas komt zeg maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef static het volgende:
Ik vind dit overigens wel een schouderklopje waardig. Kun je het in het FA topic aanzwengelen svp?
----> KLBquote:Op zondag 26 maart 2006 00:34 schreef static het volgende:
WTF?
Dat hoeft toch niet expliciet vermeld te worden?
Het is maar goed dat ik een FB ban heb.
Heb je alles gelezen?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:50 schreef Oosthoek het volgende:
Denkt die hond gered te worden, hak je z'n ballen er af. Nee dáár doe je m een plezier mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |