Dat doet er verder niet toequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef Viper_74 het volgende:
maaruh, hoe kom je aan die hond dan
ga jij nu ook eens in geld wat bijdragen in plaats van dat getetterquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word donateur.
Voldoe ik nu aan je eisen?![]()
Ik zal je salaris inhouden en op giro HOND stortenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word donateur.
Voldoe ik nu aan je eisen?![]()
paypal?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef beestjuh het volgende:
Het gaat al met al toch wel wat kosten dus ik vind het heel fijn om te lezen dat er mensen zijn die eraan willen bijdragen! Alleen hoe pak je zoiets aan?
die haken en ogen kunnen we omzeilen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef Hilje23 het volgende:
er wordt aan gewerkt door Bluezz....jullie horen spoedig meer!
Maar houdt het even op "wandelen voor Alf".....er blijken toch wel wat haken en ogen te zitten aan dit soort actie's
ja, door het in dit topic alvast te hebben over kilometers lopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
die haken en ogen kunnen we omzeilen.![]()
Welke?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef Hilje23 het volgende:
er blijken toch wel wat haken en ogen te zitten aan dit soort actie's
ben ik naar aan het informerenquote:
geen zin om te lopen, maar wil wel sponsoren. ook goed?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Als mensen mee willen lopen met Alf, mail me maar
Waar moet m'n eigen hond dan van etenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal je salaris inhouden en op giro HOND storten![]()
WTF? Waar moet ik dan naar toe lopen? Heb helemaal geen conditie johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Hilje23 het volgende:
We gaan "kilometers lopen voor Alf"
Tranen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef aIf het volgende: -knip-
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef ElisaB het volgende:
Er kan maar heel weinig mis mee zijn, tenzij de nieuwe baas van het hondje problemen heeft met de sociale dienst. Maar dan nog...
Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken en het vooral niet ingewikkelder maken dan strikt noodzakelijk.
Ik kan geen woorden vinden voor deze actie van jou.. meisje je bent een engel, echt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef beestjuh het volgende:
-weer knip-
moet ik dan ook familie, vrienden en kennissen gaan vragen of ze me willen sponsoren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
We doen het zo, mail mij met je usernaam, hoeveel kilometers en het woordje Alf.
Zodra er meer bekend is over een nummer kan je gaan lopen, dat hoor je dan vanzelf.
Kadootjes voer etc. via Hilje, haar mailadres staat ook in haar profiel
En open
Met toestemming edits gezet
johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef static het volgende:
Open anders een topic in WGR; ik zie de eventuele problemen iig niet en vind deze manier ietwat omslachtig en overbodig geheimzinnig.
Prima, maar nóg zie ik het probleem niet. Net beweer je e.e.a. uit te gaan zoeken; dat heb je blijkbaar dus in de tussentijd gedaan; wat zijn je bevindingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef Hilje23 het volgende:
Anderen vinden het misscnien omslachtig en geheimzinnig, maar op deze manier is het safe, en kun je verantwoorden.
Allemaal dingen die we aan zagen komen en dus in gecalculeerd hebben....
lampjes, sokken, allemaal geen enkel probleem en vooral: simpel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:07 schreef static het volgende:
Dat lampjes gebeuren was ook geen probleem.
Mail naar Hilje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou graag een adres willen om voer en snacks heen te sturen.
Als daar belang bij is tenminste.
Precies.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lampjes, sokken, allemaal geen enkel probleem en vooral: simpel.
Gemaild.quote:
Mailen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Static, mail mij even als je wilt?
Beestjequote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef beestjuh het volgende:
Wat een nacht. Ik kon gewoon niet langer wachten en hij (ik heb hem nog geen naam gegeven maar noem hem hier even Alf) blijkbaar ook niet. We gaan hem redden!
..uitgebreid verslag...
[afbeelding]
Waar maakte ik me ook al weer druk om...![]()
![]()
wat Isabeau zegtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
johIk wil niet sponsoren, ik wil niet lopen, ik wil geen voer sturen (dan moet ik dat eerst kopen + verzendkosten) ik wil alleen maar bijdragen in de rekening van de dierenarts. Geef me gvd anders maar het adres van de dierenarts dan stort ik het geld wel op zijn rekeningnummer onder vermelding van Alf of zo.
Bluezz dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef Marietje_34 het volgende:
wat Isabeau zegtWie moet ik nou mailen voor dat rekeningnr, Bluezz of Hilje?
thanxquote:
Zie het vanavond wel, zit op mijn werk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
zowel Bluezz als Hilje toegevoegd op MSN
Ja, foeiquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het vanavond wel, zit op mijn werk.
Te fokken.
Foei
dat zou betekenen dat een deel van het gestorte bedrag niet bij Alf terechtkomtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Maak een paypal account aan, volgens mij toch het makkelijkste
Nee, ik ben nu al bezig op de ingeslagen wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Maak een paypal account aan, volgens mij toch het makkelijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, please!
quote:
Ik heb hier over nagedacht en wil het graag doen maar zit nog een beetje met de exposurequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
Oh ja, als je niet vermogend bent, maar wel wil helpen. Kleine moeite om ff een blaadje te maken, met daarop het verhaal, kort en bondig, en een verzoek tot spullies. Gooi deze ff in je straat door de brievenbusjes en ga over een dag langs de deuren.
Kleine moeite, groot plezier.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef lesley het volgende:
is beestje wel niet achterhaalbaar hier?
Het is ook een geweldig dier!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef nietzman het volgende:
Ik ben verliefd.
Hahaha, het is echt een reus hequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:07 schreef beestjuh het volgende:
-knip-
misschien vindt Beestjuh dat zelf leuk om te vertellen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat zat er in wat zat er in wat zat er in![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vanmiddag heb ik een pakje voor Alf op de post gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |