Gemaild.quote:
Mailen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Static, mail mij even als je wilt?
Beestjequote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef beestjuh het volgende:
Wat een nacht. Ik kon gewoon niet langer wachten en hij (ik heb hem nog geen naam gegeven maar noem hem hier even Alf) blijkbaar ook niet. We gaan hem redden!
..uitgebreid verslag...
[afbeelding]
Waar maakte ik me ook al weer druk om...![]()
![]()
wat Isabeau zegtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
johIk wil niet sponsoren, ik wil niet lopen, ik wil geen voer sturen (dan moet ik dat eerst kopen + verzendkosten) ik wil alleen maar bijdragen in de rekening van de dierenarts. Geef me gvd anders maar het adres van de dierenarts dan stort ik het geld wel op zijn rekeningnummer onder vermelding van Alf of zo.
Bluezz dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:18 schreef Marietje_34 het volgende:
wat Isabeau zegtWie moet ik nou mailen voor dat rekeningnr, Bluezz of Hilje?
thanxquote:
Zie het vanavond wel, zit op mijn werk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
zowel Bluezz als Hilje toegevoegd op MSN
Ja, foeiquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zie het vanavond wel, zit op mijn werk.
Te fokken.
Foei
dat zou betekenen dat een deel van het gestorte bedrag niet bij Alf terechtkomtquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Maak een paypal account aan, volgens mij toch het makkelijkste
Nee, ik ben nu al bezig op de ingeslagen wegquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Maak een paypal account aan, volgens mij toch het makkelijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, please!
quote:
Ik heb hier over nagedacht en wil het graag doen maar zit nog een beetje met de exposurequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef SHE het volgende:
Oh ja, als je niet vermogend bent, maar wel wil helpen. Kleine moeite om ff een blaadje te maken, met daarop het verhaal, kort en bondig, en een verzoek tot spullies. Gooi deze ff in je straat door de brievenbusjes en ga over een dag langs de deuren.
Kleine moeite, groot plezier.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:46 schreef lesley het volgende:
is beestje wel niet achterhaalbaar hier?
Het is ook een geweldig dier!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef nietzman het volgende:
Ik ben verliefd.
Hahaha, het is echt een reus hequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:07 schreef beestjuh het volgende:
-knip-
misschien vindt Beestjuh dat zelf leuk om te vertellen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat zat er in wat zat er in wat zat er in![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
Vanmiddag heb ik een pakje voor Alf op de post gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |