geen zin om te lopen, maar wil wel sponsoren. ook goed?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Als mensen mee willen lopen met Alf, mail me maar
Waar moet m'n eigen hond dan van etenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal je salaris inhouden en op giro HOND storten![]()
WTF? Waar moet ik dan naar toe lopen? Heb helemaal geen conditie johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:55 schreef Hilje23 het volgende:
We gaan "kilometers lopen voor Alf"
Tranen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:29 schreef aIf het volgende: -knip-
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef ElisaB het volgende:
Er kan maar heel weinig mis mee zijn, tenzij de nieuwe baas van het hondje problemen heeft met de sociale dienst. Maar dan nog...
Ik zou me er niet zoveel zorgen om maken en het vooral niet ingewikkelder maken dan strikt noodzakelijk.
Ik kan geen woorden vinden voor deze actie van jou.. meisje je bent een engel, echt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:01 schreef beestjuh het volgende:
-weer knip-
moet ik dan ook familie, vrienden en kennissen gaan vragen of ze me willen sponsoren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
We doen het zo, mail mij met je usernaam, hoeveel kilometers en het woordje Alf.
Zodra er meer bekend is over een nummer kan je gaan lopen, dat hoor je dan vanzelf.
Kadootjes voer etc. via Hilje, haar mailadres staat ook in haar profiel
En open
Met toestemming edits gezet
johquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:34 schreef static het volgende:
Open anders een topic in WGR; ik zie de eventuele problemen iig niet en vind deze manier ietwat omslachtig en overbodig geheimzinnig.
Prima, maar nóg zie ik het probleem niet. Net beweer je e.e.a. uit te gaan zoeken; dat heb je blijkbaar dus in de tussentijd gedaan; wat zijn je bevindingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef Hilje23 het volgende:
Anderen vinden het misscnien omslachtig en geheimzinnig, maar op deze manier is het safe, en kun je verantwoorden.
Allemaal dingen die we aan zagen komen en dus in gecalculeerd hebben....
lampjes, sokken, allemaal geen enkel probleem en vooral: simpel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:07 schreef static het volgende:
Dat lampjes gebeuren was ook geen probleem.
Mail naar Hilje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou graag een adres willen om voer en snacks heen te sturen.
Als daar belang bij is tenminste.
Precies.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lampjes, sokken, allemaal geen enkel probleem en vooral: simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |