ja ik loop toch, dan kan ik net zo goed iets nuttigs ermee doen, toch? ik denk er nog even goed over na, hoe ik dat ga organiseren enzoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leuk idee
En ik neem aan dat Alf voorlopig nog bij Beestjuh blijft
Ik sponsor je welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:36 schreef sbientje het volgende:
ja ik loop toch, dan kan ik net zo goed iets nuttigs ermee doen, toch? ik denk er nog even goed over na, hoe ik dat ga organiseren enzo
Zeg, tvp's mogen niet hehquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:33 schreef TechXP het volgende:
ik ook (tvp)
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:22 schreef Googolplexian het volgende:
toch zou het leuk zijn als Beestjuh genoeg geld bij elkaar krijgt om ALF zelf te kunnen houden...
ze is zo goed voor 'm ... dat wordt niet meer overtroffen
Ja... dus ik hoop dat ze het verhaal aan 'm vertelt en dat het een dierenliefhebber is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.
desnoods lopen we door en compenseren we de huisbaasquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet aan haar ligt maar meer aan de huisbaas o.i.d.
Er wordt enorm goed gelopen mensen
Even contact opnemen met Hilje23quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook wel een blijde doos sturen. maar ik heb geen flauw benul wat ik erin zou moeten doen.
kan iemand me adviseren?
ladywithredboots apedinges hotmail punt com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |