Wel meer dan dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef SHE het volgende:
Ik had die mensen echt wel even willen spreken
Ik doneer nooit wat, behalve als het dieren betreft.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:08 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen gaat weer roepen dat ze wat bijdragenen hoeveel % doet t uiteindelijk
![]()
ik zie het wel als een persoonlijke aanval...zeker als je dit tikt nadat ik aanbied een doosje op te sturen of geld over te maken..quote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef PLAE@ het volgende:
t was geen persoonlijke aanval. Gewoon een opmerking in z'n algemeen.
Ik heb er alleen zo'n hekel aan dat iedereen dat gaat roepenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn er in het verleden op Fok vaker inzamelingsacties geweest en er werd altijd een mooi bedra opgehaald, dus wat zeur je nou, PlaeDoemdenker.
Zo vatte ik het ook niet op.quote:
ga je wel een beetje oppassen met je adresgegevens + overige gegevens rond te strooien de komende tijd. Je weet maar nooit via via. Straks heb je een zeer boze eigenaar voor de deur staan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Hilje23 het volgende:
mail je mij nog even voor je adres? hahahahaha....anders stuurt zo'n doosje wel lastig op! hahaha!
zeg pessimist...ze kan haar adres naar me mailen hoor...dat moet ze hier niet openbaar gooien...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ga je wel een beetje oppassen met je adresgegevens + overige gegevens rond te strooien de komende tijd. Je weet maar nooit via via. Straks heb je een zeer boze eigenaar voor de deur staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |