MIJN baby, bedoel je.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi, ik kwam voor de baby
Zo jong ben jij toch niet?quote:
Ik ben weer net op tijd: pas je ook even het topicnummertje aan?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:25 schreef Adelante het volgende:
Zo jong ben jij toch niet?
topic centraal gemaakt
Ik denk ik help je. Scheelt weer kosten voor het dumpen en zo. En "af te halen" wil zeggen dat ze d'r nog op komen halen ook. Scheelt reiskosten.quote:
o ja 1645quote:Op zondag 19 maart 2006 18:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik ben weer net op tijd: pas je ook even het topicnummertje aan?
Gelukkig is Parleur er niet om het er nog even flink in te wrijvenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig is Parleur er niet om het er nog even flink in te wrijven.
OMG! wat heb je gedaan???quote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef Ang3l het volgende:die is al een aantal dagen kei stil!
Zou ie nou echt boos op me zijn...
Ik heb hem een belverbod opgelegd....quote:
Nee.quote:
Onderdanig typje, die Parleur..? Hij doet precies wat je hem opdraagt.quote:
10 wekenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:36 schreef wonderer het volgende:
Hoe lang moet je nou wachten op je keuken? Klinkt erg goed hoor... strak en donkergrijs
Damn, kan ik niet komen kijken...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 weken
Strak, donkergrijs en alle apparaten RVS net zoals de handgrepen.
En de achterwand wordt betegeld in .... jawel ... limoengroen natuurlijk
Hij heet Tehrockstar.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoi, ik kwam voor de baby
"Fitness, Aerobics en fun voor het hele gezin"quote:Op zondag 19 maart 2006 19:02 schreef Vlarp het volgende:
http://www.highwaysport.nl/prijzen.htm
*twijfel*
Bepaal ik zelf welquote:
N'avond!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:23 schreef dewceend het volgende:
hallow hallow ben ik weer
heel erg goed hoor en de jouwe ook??:)quote:
Jahoor, hier loopt mn broertje constant te kloten maar ach..da zal welquote:Op zondag 19 maart 2006 19:27 schreef dewceend het volgende:
[..]
heel erg goed hoor en de jouwe ook??:)
Aleen beetje rot met smoeder mja
(k)
Ja, hihiquote:Op zondag 19 maart 2006 12:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vegetariërs zijn helemaal niet lastig, maar kei-lief! toevallig!
Inderdaad, vlees is God's gift to men, je weet niet wat leven is als je geen vlees eet....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan nog. Nooit vlees kunnen/mogen etenmoet er niet aan denken
Mijn broertje is liefquote:Op zondag 19 maart 2006 19:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jahoor, hier loopt mn broertje constant te kloten maar ach..da zal wel
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:39 schreef dewceend het volgende:
wij hebben een ziekte ds tja,,
ach ja boeiie alles is wer oke:d tnx voor t vraguh
Ah!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef dewceend het volgende:
jaaoo eindexamens e.d. dus druk zat!!!!
Vergeleken met de tentamens nu waren eindexamens geweldigquote:Op zondag 19 maart 2006 19:54 schreef petre86 het volgende:
ieuwwww examens...
Doen die ook al examen?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef dewceend het volgende:
uhm examens vmbo = v.a. 19 mei!
Ik ook. Ik heb nasi gegeten met doperwtjes erdoorheen en tofu en jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Just-Dennis het volgende:
Kep ge-eet
soep!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nasi gegeten met doperwtjes erdoorheen en tofu en jij?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig is Parleur er niet om het er nog even flink in te wrijven.
Ow? Nou en SMS-en is niet bellen hoor!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Jij mij? IK heb JOU een belverbod opgelegd!
Het wordt weer allemaal mede mogelijk gemaakt door de absolute nummer één (na echo: één... één... één...) op spelconsolegebied!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff met chinezen op de Xbox spelen en de chinees is net ook bestelden straks Peking express kijken. Nou, als TRS me NU nog niet lief vindt
Je hebt me ge-smst.. moment.. ik zoek mun gsm...quote:
De snelle verkoper heette Aico en hij was kei cute en nu heb ik dankzij hem kunnen regelen dat ze'm gratis komen monterenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je hebt me ge-smst.. moment.. ik zoek mun gsm...
Dat is lief van je Ang3l... ik ook van jou hoor!
En je hebt een keuken gekocht!!! Eentje waarbij zélfs door jou niks verneukt kan worden? Is het er eentje incluis ober? Of heb je van zo'n snelle verkoper een soort van kartonnen dummy keuken gekocht?
Ja nou, het is dat de PS2 van Tim is en het dus onzinnig is als ik PS2 spellen ga kopenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het wordt weer allemaal mede mogelijk gemaakt door de absolute nummer één (na echo: één... één... één...) op spelconsolegebied!
Owh.. je bent dus erg close geraakt met een keukenverkoper... dat is echt STOMMITEIT nummero UNO die je kunt doen als je een keuken gaat kopen sukkol! Hoeveel heeft ie erbij geluld... tweeduizend... drieduizend... vijfduizend? En nu heb je allemaal idiotrie die je nooit gebruikt natuurlijk.. of kun jij overtuigend het nut van de tweede spoelbak uitleggen, van de crispfunctie op je magnetron en het extra lampje dat na tien minuutjes vanzelf uitgaat als je de afzuigkap uitzet?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De snelle verkoper heette Aico en hij was kei cute en nu heb ik dankzij hem kunnen regelen dat ze'm gratis komen monterenEn nou vind ik dat ie zichzelf er in monteerd.
Heel erg goedkoop van je om Tim af te poeieren met die nepconsole en zelf het echte materiaal te houden!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou, het is dat de PS2 van Tim is en het dus onzinnig is als ik PS2 spellen ga kopen
Das dan jammer voor jequote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, hihi![]()
[..]
Inderdaad, vlees is God's gift to men, je weet niet wat leven is als je geen vlees eet....![]()
Ja, het vegetarierbashing van de vorige topic beviel me niet![]()
iew iew iew zo ziet vlees er ranzig uit.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
iew iew iew zo ziet vlees er ranzig uit.
Je mag aan vlees niet zien dat het van ene beets komtvind ik.
Ik eet niks wat aan bot zit. Hooguit maak ik een uitzodnering voor spare ribs
Je eet alleen hamburgers?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag aan vlees niet zien dat het van een beest komtvind ik.
Ben niet zo dol op kluiven, zo primitiefquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit elkaar rukken en uitkluiven!.
En je krijgt allemaal kraakbeen en pezen enzo binnen, eeew.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef TehRockstar het volgende:
Nouhou, de topicpubers sluiten me buiten.
Hoi Jacky.![]()
Juist wel! En je moet 't beest in de ogen hebben gekeken (toen 'ie nog levend was) voordat je 'm opsmikkeltquote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag aan vlees niet zien dat het van een beest komtvind ik.
zolang er maar een vibrator om die batterijen heen zit...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor batterijen moeten er in die baby ?
Tehrockstar werkt goed op standaard netspanning (230V), maar gaat pas echt leuk spartelen als je 'm op krachtspanning (380V) zet.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor batterijen moeten er in die baby ?
Ik heb geen Colombiaanse baby, jij stomme bear.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Tehrockstar werkt goed op standaard 230V, maar gaat pas echt leuk spartelen als je 'm op krachtstroom (380V) zet.
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Juist wel! En je moet 't beest in de ogen hebben gekeken (toen 'ie nog levend was) voordat je 'm opsmikkelt
Van die vermalen fabrieksbeesten wordt niemand blij, wat dat spul betreft ben ik gewoon vegetariër![]()
Nee hoor, ik lust ook worstquote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Je eet alleen hamburgers?
Ach kan ik ook mee leven hoor
DAT IK WORST LUST!!!!!!quote:
Suske en Wiske en de Wulpse Worstquote:
Reclame van hans andersquote:
of gewoon langzaam koken...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.
Liefst koop ik dus ook halal vlees. Met botte messen de kelen doorgesneden, en langzaam leeg laten bloeden..
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
of gewoon langzaam koken...
[afbeelding]
*gniffel*quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
They'd do the same to us, if they only knew how!
So I say: sod them!
Volgens mij was halal nou juist wél diervriendelijk bedoeld, door een klein sneetje in de halsslagader het dier zeker gezien die tijdsgeest een relatief pijnloze dood te laten sterven.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.
Liefst koop ik dus ook halal vlees. Met botte messen de kelen doorgesneden, en langzaam leeg laten bloeden..
Heb je weer dingen op plaatsen gestopt waar ze niet horen?quote:
Ja dat geeft een authentieker gevoel ana het "Wat zeg je? Of je worst lust!"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Heb je weer dingen op plaatsen gestopt waar ze niet horen?
inderdaad: alsof HALAL lijkt op MORAquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
Moslims zijn niet goed wijs.
Niet discriminerend bedoeld..
De goeien kunnen zelfspot toepassen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Nounou, DennisMoore, zo kan 'ie wel weer.
Er zijn ook genoeg goeien tussen die Muzelmannen
Kan ik me niks van herinneren, makkelijk pratenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
Jij typte laatst 'wouden' ipv 'wilden'..
"als ik er langsloop krijg ik spontaan al hoofdpijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef davidov het volgende:
Kan ik me niks van herinneren, makkelijk praten(zou best kunnen daar niet van)
![]()
Wie is er slim?quote:Toch, 2 "zogenaamd slimme" fokkers die het achterelkaar gebruiken
Reductiecouponnenboekje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Als het dan toch over Nederlands gaat...
Ik vraag me al best lang af waar de afkorting red. voor staat![]()
redirect, of redactiequote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Als het dan toch over Nederlands gaat...
Ik vraag me al best lang af waar de afkorting red. voor staat![]()
Auquote:
Ik gokte op de 2e, aangezien het wel eens in de Squeeze staatquote:
Hmmquote:
Deed ik ook niet een klein beetje expres, hè?quote:
Kon ik niet lezen, stonden geen kleine lettertjes bijquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Deed ik ook niet een klein beetje expres, hè?
't is taalgebruik van mijn bijbel, het Bokwerder belang
Mja zelf snap ik die ook niet, ik nam ook alleen over wat ik kon vinden op wikipediaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm
op nu.nl
"Ze (de soldaten, red.)......"
is dat dan redirect? of redactie
wikipedia hoerquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja zelf snap ik die ook niet, ik nam ook alleen over wat ik kon vinden op wikipedia
Misschien kon je opmaken uit de hele zin dat 't niet al te serieus was.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Kon ik niet lezen, stonden geen kleine lettertjes bij
Mja dat zal zo maar kunnen, klinkt wel aannemelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als de redactie iets toevoegt ter verduidelijking, in een quote bijvoorbeeld, dan staat er vaak 'red.' bij.
Zodat je weet dat het niet in het origineel voorkwam, maar later ter verduidelijking is toegevoegd.
Denk ik zo.
Nou je het zegt, dat klinkt erg geloofwaardigquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als de redactie iets toevoegt ter verduidelijking, in een quote bijvoorbeeld, dan staat er vaak 'red.' bij.
Zodat je weet dat het niet in het origineel voorkwam, maar later ter verduidelijking is toegevoegd.
Denk ik zo.
Lukte dus nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Misschien kon je opmaken uit de hele zin dat 't niet al te serieus was.
Niet zo bozig, sweety
Klopt als een bus. Dat mensen later niet gaan klagen "Dat heb ik niet gezegd!"quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Denk ik zo.
Oh ja, jeweetwel, die taal, Arabisch enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad: alsof HALAL lijkt op MORA
en arabisch op nederlands
Oké weer een vraag beantwoord....quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Dat mensen later niet gaan klagen "Dat heb ik niet gezegd!"
Hij is op MSN maar het gaat nu over het feit dat Anson Mount topless zn bed in dookquote:
Oh oh oh ohquote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is op MSN maar het gaat nu over het feit dat Anson Mount topless zn bed in dook![]()
En iedere keer. Dat. Ik weer naar je kijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef Just-Dennis het volgende:
Zo mooi ben jij en lief
Zo interessant en exclusief!
Ik vind je geweldig
In één woord geweldig!
Sjalala
Is 't Evert?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is op MSN maar het gaat nu over het feit dat Anson Mount topless zn bed in dook![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En iedere keer. Dat. Ik weer naar je kijk.
Dan voel ik mij de koning te rijk.
Want jij bent in mijn ogen.
Van alles tegelijk!
I bloody fucking wishquote:
Je hebt dus een lelijk vriendje?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I bloody fucking wish![]()
Evert is een vriend, niet meer
Nee.quote:
O, geef hem dan maar aan mijquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I bloody fucking wish![]()
Evert is een vriend, niet meer
Fok! Jongens Marktquote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, geef hem dan maar aan mij
(wie is evert? EN hoe oud is 't?)
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, geef hem dan maar aan mij
(wie is evert? EN hoe oud is 't?)
Evert probeert me op te geilen.quote:Quaqtapuq: Nou, ik dacht.
Laat ik eens fijn absoluut lastigvallen met mijn ghetto-pussy-taal, alleen omdat ik er zin in heb.
absoluut: je had er zin in!
waar heb je nog meer zin in
Semi-vriendje, interesse ding. De jongen die jouw sms-t met lief en op MSN met jou praat over hoe Anson Mountain wel niet dit, en dat doet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Evert mag zelf over z'n leven beslissen!
En Rijk, ik heb geen vriendje dus kan hem niet beschrijven
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, CDP, jij verklikkert!
Als hij me nou echt aan het ophitsen was zou ik het niet koppiepeesten hoor, schat.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet je niet zo maar even grappig denken te doen en mij daardoor even leuk te pesten
![]()
Ik ook niet. Wiesda?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anson Mount kent hij niet;)
Het feit dat je het hier C+Pt om mij even een hak te zetten, is al zielig genoegquote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als hij me nou echt aan het ophitsen was zou ik het niet koppiepeesten hoor, schat.
Nou zie ik allemaal vieze dingen voor je, met jou, mij en een stilletto-hak.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het feit dat je het hier C+Pt om mij even een hak te zetten, is al zielig genoeg![]()
Acteur uit Conviction en die trok alles behalve zn boxer uit i/d serie. Dat vond ik best smakelijk aangezien hij ook erg aantrekkelijk in Crossroads.quote:
OMG, crossroads... zat ie daar in?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Acteur uit Conviction en die trok alles behalve zn boxer uit i/d serie. Dat vond ik best smakelijk aangezien hij ook erg aantrekkelijk in Crossroads.
iew.quote:
Leggingsquote:
Wie heeft de hek van de giraffes niet dicht gedaan?quote:
Waar zie jij daar een giraffe in, davidof?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Wie heeft de hek van de giraffes niet dicht gedaan?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar zie jij daar een giraffe in, davidoV ?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi, als ik hetero was maakte ik haar tot mijn bilvriendin.![]()
Vanmiddag ook maar weer is gekekenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:14 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond maar weer.
Schnitzelparadijs blijft een leuke film
Ik hou van jou, LuQas.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind haar mooi, als ik hetero was maakte ik haar tot mijn bilvriendin.![]()
Als ik nou niet scoor bij davidovquote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben 't vaakst in Idols III gepost?
007. 3274 CrazyDutchPunk
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik nou niet scoor bij davidov![]()
![]()
*proest*quote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ik nou niet scoor bij davidov![]()
![]()
Drink dan bier, dan heb je dat niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef davidov het volgende:
*proest*
Nou lekker, zit er cola over mn scherm
Je snapte de grap nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef davidov het volgende:
[..]
*proest*
Nou lekker, zit er cola over mn scherm
Wacht jij nou maar eerst totdat je 't überhaupt mag kopen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
Bier is voor homo's die wanhopig straight-looking proberen te doen.
Tuurlijk welquote:
ik vond em kutquote:Op zondag 19 maart 2006 23:14 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond maar weer.
Schnitzelparadijs blijft een leuke film
Dat EN studentenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
Dan koop ik 't niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wacht jij nou maar eerst totdat je 't überhaupt mag kopen..
More beer for me then!quote:
Een japanse?quote:Bah, bier. Neem er gelijk een caravan en een windgong bij.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
als ik hem zelfs niet vat....
Probeer jezelf niet meer te redden met haha-tehrockstar-heeft-een-voorkeur-voor-spleetogen grapjes. Uiterst wanhopig! Jij bierdrinkende, xenos-winkelende, camtrekkende kamper!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
More beer for me then!.
[..]
Een japanse?
me 2.quote:
Omdat?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen die japanse bamboe-klote-windgongen, vandaar.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Probeer jezelf niet meer te redden met haha-tehrockstar-heeft-een-voorkeur-voor-spleetogen grapjes. Uiterst wanhopig! Jij bierdrinkende, xenos-winkelende, camtrekkende kamper!
..steke de windgong in zijn reet?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik alleen die japanse bamboe-klote-windgongen, vandaar..
Maar wie de schoen past....
Neuj.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
En DennisMoore, jij hebt het kelderlied van Drs.P toch?
Echt niet?quote:
Neuj. Ik heb mijn giegs doorspit, maar het is niet te vinden.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Echt niet?
'k kan 't nergens vinden, niet op SoulSeek noch op eMule :-/
Hm, jammer.. :-/quote:Op zondag 19 maart 2006 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj. Ik heb mijn giegs doorspit, maar het is niet te vinden..
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, jammer. Het is leuk om mensen te spammen met goeie muziek.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yay
Zou je 'm dan online willen zetten?
JEZUS!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Wie's Sven Kramer?
Ik heb één keer geschaatst.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander... Nederlanders kunnen goed schaatsen..
ik niet
Nu? jezus waar schaatsen ze echt?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:Sven Kramer heeft een nieuw wereldrecord op de 10km
Trouwens kon die prutser dan niet wat beter zn best doen op de OS?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:Sven Kramer heeft een nieuw wereldrecord op de 10km
Jawelquote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Trouwens kon die prutser dan niet wat beter zn best doen op de OS?
Ik heb alleen de 5 km gezien (en zn onwijs lekkere kont omdat dat pak zo strak was dat t in zn kont kroop)quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:Sven Kramer heeft een nieuw wereldrecord op de 10km
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nu ja, strakke pakjes - vloeiende bewegingen
Aan de voorkant zie je ook een bobbeltjequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 5 km gezien (en zn onwijs lekkere kont omdat dat pak zo strak was dat t in zn kont kroop).
![]()
Na de 10km hebben sommigen door de inspanning een erectiequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 5 km gezien (en zn onwijs lekkere kont omdat dat pak zo strak was dat t in zn kont kroop).
![]()
Je moet door het omhulsel kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
. Maar die dingetjes op hun hoofd, onopwindend!
Wist je dat mijn opa uit Canada komt?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Aan de voorkant zie je ook een bobbeltje
@davidov: In Calgary dus..
Tsk, de omgekeerde wereld...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat mijn opa uit Canada komt?
Zo ontiegelijk debiel, vliegen ze een beetje de halve wereld over. Om daar in een stadion vol Nederlandse reclame te schaatsen....quote:
Toeschouwers of deelnemers?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Na de 10km hebben sommigen door de inspanning een erectie![]()
Wist jij dat ik heel veel familie in Canada heb?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat mijn opa uit Canada komt?
Er kijken vrijwel geen canadezen..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Zo ontiegelijk debiel, vliegen ze een beetje de halve wereld over. Om daar in een stadion vol Nederlandse reclame te schaatsen....
FFS, schaats dan hier, hier hebben we die reclame ook, tevens scheelt dat enorme reiskosten, en kijken tenminste mensen naar die reclame
Alsof een canadees het kan bommen wat essent is
Dit vraagt om screenshotjes als bewijsquote:Op maandag 20 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, de deelnemers zijn in beeld
My point exactlyquote:Op maandag 20 maart 2006 00:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er kijken vrijwel geen canadezen..
Die kijken naar Ijshockey op tv
Wat een mallerd is Ijdelheid tochquote:Op maandag 20 maart 2006 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Of moet ik nog een jargon verhaaltje aan je voorlezen, BB?
Hmm wij hebben hier nu een enge man zittenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.![]()
Verzekeringsdingenadministratief en alles.
.
Ik heb een hele leuke, hippe bril die ik echt niet altijd op heb, geitebreier!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm wij hebben hier nu een enge man zitten
met een stomme bril en die gaat dingen vertellen over verzekeren
Toch niet bij die ene waar je vroeger vlakbij woonde?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke, hippe bril die ik echt niet altijd op heb, geitebreier!
En ik ga declaraties verwerken..
Daar zijn er twee, en één van die twee idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Toch niet bij die ene waar je vroeger vlakbij woonde?
Mijn autobiografie?!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wax..ik lees een boek met u2 invloeden
Neequote:
Die van de appels?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar zijn er twee, en één van die twee idd.
Ooohh ja ze hebben een optreden gegeven in '97 in Sarajevo, vlak nadat de oorlog min of meer voorbij was...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neewant die heeft mn postbus nog niet bereikt
Autobiografische roman over de man die de beelden van Sarajevo op het scherm kreeg tijdens die U2 tour toen?
Naja U2 heeft toch ook beelden laten zien vanSarajevo tijdens hun concerten ofzo? De jongen die daar verantwoordelijk voor was, diens boek lees ik nu..naja ik ben er gister eventjes in begonnenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh ja ze hebben een optreden gegeven in '97 in Sarajevo, vlak nadat de oorlog min of meer voorbij was...
oooohh ja ook tijdens de oorlog idd verbinding, tijdens de Zo TV tourquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja U2 heeft toch ook beelden laten zien vanSarajevo tijdens hun concerten ofzo? De jongen die daar verantwoordelijk voor was, diens boek lees ik nu..naja ik ben er gister eventjes in begonnen![]()
Dat dusquote:Op maandag 20 maart 2006 12:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohh ja ook tijdens de oorlog idd verbinding, tijdens de Zo TV tour
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat dus
Heb het boek gehad en het lijkt me een interessant boek![]()
Ja man!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
oooh van de gelijknamige kennisquiz
Als k hem uit heb, laat ik wel weten wat ik er van vondquote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja maar U2 IS ook interessant!
En idd, ze hebben wel veel bijzonders gedaan, destijds...
Nee ik ben wel van de appel en perenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja man!.
Hahaha daar ben jij niet verzekerd?Scheelt weer he?
Maar heb al een geheimhoudingsverklaring ondertekend hoor, en daarbij weet ik je achternaam niet en alles dus wat dat betreft...
Hmm tis al half 1quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Er is altijd tijd om Mawnin te zeggenquote:
Ik ga een tosti maken met ham kaas en andere dingenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:38 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ga een tosti maken met ham kaas en appel
Speculaas?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ga een tosti maken met ham kaas en andere dingen
En daarna snel de deur uit voordat mn pa terug komt van schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |