Ik heb geen Colombiaanse baby, jij stomme bear.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Tehrockstar werkt goed op standaard 230V, maar gaat pas echt leuk spartelen als je 'm op krachtstroom (380V) zet.

Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Juist wel! En je moet 't beest in de ogen hebben gekeken (toen 'ie nog levend was) voordat je 'm opsmikkelt
Van die vermalen fabrieksbeesten wordt niemand blij, wat dat spul betreft ben ik gewoon vegetariër![]()

Nee hoor, ik lust ook worstquote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Je eet alleen hamburgers?
Ach kan ik ook mee leven hoor

DAT IK WORST LUST!!!!!!quote:

Suske en Wiske en de Wulpse Worstquote:

Reclame van hans andersquote:

of gewoon langzaam koken...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.
Liefst koop ik dus ook halal vlees. Met botte messen de kelen doorgesneden, en langzaam leeg laten bloeden..

quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
of gewoon langzaam koken...
[afbeelding]
*gniffel*quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
They'd do the same to us, if they only knew how!
So I say: sod them!

Volgens mij was halal nou juist wél diervriendelijk bedoeld, door een klein sneetje in de halsslagader het dier zeker gezien die tijdsgeest een relatief pijnloze dood te laten sterven.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.
Liefst koop ik dus ook halal vlees. Met botte messen de kelen doorgesneden, en langzaam leeg laten bloeden..

Heb je weer dingen op plaatsen gestopt waar ze niet horen?quote:

Ja dat geeft een authentieker gevoel ana het "Wat zeg je? Of je worst lust!"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Heb je weer dingen op plaatsen gestopt waar ze niet horen?

inderdaad: alsof HALAL lijkt op MORAquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
Moslims zijn niet goed wijs.
Niet discriminerend bedoeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |