soep!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nasi gegeten met doperwtjes erdoorheen en tofu en jij?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gelukkig is Parleur er niet om het er nog even flink in te wrijven.
Ow? Nou en SMS-en is niet bellen hoor!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Jij mij? IK heb JOU een belverbod opgelegd!
Het wordt weer allemaal mede mogelijk gemaakt door de absolute nummer één (na echo: één... één... één...) op spelconsolegebied!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ik ga ff met chinezen op de Xbox spelen en de chinees is net ook bestelden straks Peking express kijken. Nou, als TRS me NU nog niet lief vindt
Je hebt me ge-smst.. moment.. ik zoek mun gsm...quote:
De snelle verkoper heette Aico en hij was kei cute en nu heb ik dankzij hem kunnen regelen dat ze'm gratis komen monterenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je hebt me ge-smst.. moment.. ik zoek mun gsm...
Dat is lief van je Ang3l... ik ook van jou hoor!
En je hebt een keuken gekocht!!! Eentje waarbij zélfs door jou niks verneukt kan worden? Is het er eentje incluis ober? Of heb je van zo'n snelle verkoper een soort van kartonnen dummy keuken gekocht?
Ja nou, het is dat de PS2 van Tim is en het dus onzinnig is als ik PS2 spellen ga kopenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het wordt weer allemaal mede mogelijk gemaakt door de absolute nummer één (na echo: één... één... één...) op spelconsolegebied!
Owh.. je bent dus erg close geraakt met een keukenverkoper... dat is echt STOMMITEIT nummero UNO die je kunt doen als je een keuken gaat kopen sukkol! Hoeveel heeft ie erbij geluld... tweeduizend... drieduizend... vijfduizend? En nu heb je allemaal idiotrie die je nooit gebruikt natuurlijk.. of kun jij overtuigend het nut van de tweede spoelbak uitleggen, van de crispfunctie op je magnetron en het extra lampje dat na tien minuutjes vanzelf uitgaat als je de afzuigkap uitzet?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De snelle verkoper heette Aico en hij was kei cute en nu heb ik dankzij hem kunnen regelen dat ze'm gratis komen monterenEn nou vind ik dat ie zichzelf er in monteerd.
Heel erg goedkoop van je om Tim af te poeieren met die nepconsole en zelf het echte materiaal te houden!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou, het is dat de PS2 van Tim is en het dus onzinnig is als ik PS2 spellen ga kopen
Das dan jammer voor jequote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, hihi![]()
[..]
Inderdaad, vlees is God's gift to men, je weet niet wat leven is als je geen vlees eet....![]()
Ja, het vegetarierbashing van de vorige topic beviel me niet![]()
iew iew iew zo ziet vlees er ranzig uit.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
iew iew iew zo ziet vlees er ranzig uit.
Je mag aan vlees niet zien dat het van ene beets komtvind ik.
Ik eet niks wat aan bot zit. Hooguit maak ik een uitzodnering voor spare ribs
Je eet alleen hamburgers?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag aan vlees niet zien dat het van een beest komtvind ik.
Ben niet zo dol op kluiven, zo primitiefquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uit elkaar rukken en uitkluiven!.
En je krijgt allemaal kraakbeen en pezen enzo binnen, eeew.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef TehRockstar het volgende:
Nouhou, de topicpubers sluiten me buiten.
Hoi Jacky.![]()
Juist wel! En je moet 't beest in de ogen hebben gekeken (toen 'ie nog levend was) voordat je 'm opsmikkeltquote:Op zondag 19 maart 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag aan vlees niet zien dat het van een beest komtvind ik.
zolang er maar een vibrator om die batterijen heen zit...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor batterijen moeten er in die baby ?
Tehrockstar werkt goed op standaard netspanning (230V), maar gaat pas echt leuk spartelen als je 'm op krachtspanning (380V) zet.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor batterijen moeten er in die baby ?
Ik heb geen Colombiaanse baby, jij stomme bear.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:45 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Tehrockstar werkt goed op standaard 230V, maar gaat pas echt leuk spartelen als je 'm op krachtstroom (380V) zet.
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Juist wel! En je moet 't beest in de ogen hebben gekeken (toen 'ie nog levend was) voordat je 'm opsmikkelt
Van die vermalen fabrieksbeesten wordt niemand blij, wat dat spul betreft ben ik gewoon vegetariër![]()
Nee hoor, ik lust ook worstquote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef davidov het volgende:
[..]
Je eet alleen hamburgers?
Ach kan ik ook mee leven hoor
DAT IK WORST LUST!!!!!!quote:
Suske en Wiske en de Wulpse Worstquote:
Reclame van hans andersquote:
of gewoon langzaam koken...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.
Liefst koop ik dus ook halal vlees. Met botte messen de kelen doorgesneden, en langzaam leeg laten bloeden..
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef XMN8R het volgende:
[..]
of gewoon langzaam koken...
[afbeelding]
*gniffel*quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
They'd do the same to us, if they only knew how!
So I say: sod them!
Volgens mij was halal nou juist wél diervriendelijk bedoeld, door een klein sneetje in de halsslagader het dier zeker gezien die tijdsgeest een relatief pijnloze dood te laten sterven.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies! I'd never eat an animal that didn't really suffer.
Liefst koop ik dus ook halal vlees. Met botte messen de kelen doorgesneden, en langzaam leeg laten bloeden..
Heb je weer dingen op plaatsen gestopt waar ze niet horen?quote:
Ja dat geeft een authentieker gevoel ana het "Wat zeg je? Of je worst lust!"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Heb je weer dingen op plaatsen gestopt waar ze niet horen?
inderdaad: alsof HALAL lijkt op MORAquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
Moslims zijn niet goed wijs.
Niet discriminerend bedoeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |