De goeien kunnen zelfspot toepassen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Nounou, DennisMoore, zo kan 'ie wel weer.
Er zijn ook genoeg goeien tussen die Muzelmannen
Kan ik me niks van herinneren, makkelijk pratenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
Jij typte laatst 'wouden' ipv 'wilden'..
"als ik er langsloop krijg ik spontaan al hoofdpijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef davidov het volgende:
Kan ik me niks van herinneren, makkelijk praten(zou best kunnen daar niet van)
![]()
Wie is er slim?quote:Toch, 2 "zogenaamd slimme" fokkers die het achterelkaar gebruiken
Reductiecouponnenboekje.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Als het dan toch over Nederlands gaat...
Ik vraag me al best lang af waar de afkorting red. voor staat![]()
redirect, of redactiequote:Op zondag 19 maart 2006 21:55 schreef Just-Dennis het volgende:
Als het dan toch over Nederlands gaat...
Ik vraag me al best lang af waar de afkorting red. voor staat![]()
Auquote:
Ik gokte op de 2e, aangezien het wel eens in de Squeeze staatquote:
Hmmquote:
Deed ik ook niet een klein beetje expres, hè?quote:
Kon ik niet lezen, stonden geen kleine lettertjes bijquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Deed ik ook niet een klein beetje expres, hè?
't is taalgebruik van mijn bijbel, het Bokwerder belang
Mja zelf snap ik die ook niet, ik nam ook alleen over wat ik kon vinden op wikipediaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm
op nu.nl
"Ze (de soldaten, red.)......"
is dat dan redirect? of redactie
wikipedia hoerquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja zelf snap ik die ook niet, ik nam ook alleen over wat ik kon vinden op wikipedia
Misschien kon je opmaken uit de hele zin dat 't niet al te serieus was.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Kon ik niet lezen, stonden geen kleine lettertjes bij
Mja dat zal zo maar kunnen, klinkt wel aannemelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als de redactie iets toevoegt ter verduidelijking, in een quote bijvoorbeeld, dan staat er vaak 'red.' bij.
Zodat je weet dat het niet in het origineel voorkwam, maar later ter verduidelijking is toegevoegd.
Denk ik zo.
Nou je het zegt, dat klinkt erg geloofwaardigquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als de redactie iets toevoegt ter verduidelijking, in een quote bijvoorbeeld, dan staat er vaak 'red.' bij.
Zodat je weet dat het niet in het origineel voorkwam, maar later ter verduidelijking is toegevoegd.
Denk ik zo.
Lukte dus nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Misschien kon je opmaken uit de hele zin dat 't niet al te serieus was.
Niet zo bozig, sweety
Klopt als een bus. Dat mensen later niet gaan klagen "Dat heb ik niet gezegd!"quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Denk ik zo.
Oh ja, jeweetwel, die taal, Arabisch enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad: alsof HALAL lijkt op MORA
en arabisch op nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |