Neuj.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:39 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
En DennisMoore, jij hebt het kelderlied van Drs.P toch?

Echt niet?quote:

Neuj. Ik heb mijn giegs doorspit, maar het is niet te vinden.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Echt niet?
'k kan 't nergens vinden, niet op SoulSeek noch op eMule :-/

Hm, jammer.. :-/quote:Op zondag 19 maart 2006 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj. Ik heb mijn giegs doorspit, maar het is niet te vinden..

quote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, jammer. Het is leuk om mensen te spammen met goeie muziek.

quote:Op maandag 20 maart 2006 00:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yay
Zou je 'm dan online willen zetten?

JEZUS!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Wie's Sven Kramer?

Ik heb één keer geschaatst.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander... Nederlanders kunnen goed schaatsen..
ik niet

Nu? jezus waar schaatsen ze echt?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:Sven Kramer heeft een nieuw wereldrecord op de 10km

Trouwens kon die prutser dan niet wat beter zn best doen op de OS?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:Sven Kramer heeft een nieuw wereldrecord op de 10km

Jawelquote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Trouwens kon die prutser dan niet wat beter zn best doen op de OS?

Ik heb alleen de 5 km gezien (en zn onwijs lekkere kont omdat dat pak zo strak was dat t in zn kont kroop)quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef Vlarp het volgende:Sven Kramer heeft een nieuw wereldrecord op de 10km

quote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nu ja, strakke pakjes - vloeiende bewegingen

Aan de voorkant zie je ook een bobbeltjequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 5 km gezien (en zn onwijs lekkere kont omdat dat pak zo strak was dat t in zn kont kroop).
![]()

Na de 10km hebben sommigen door de inspanning een erectiequote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb alleen de 5 km gezien (en zn onwijs lekkere kont omdat dat pak zo strak was dat t in zn kont kroop).
![]()

Je moet door het omhulsel kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
. Maar die dingetjes op hun hoofd, onopwindend!

Wist je dat mijn opa uit Canada komt?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Aan de voorkant zie je ook een bobbeltje
@davidov: In Calgary dus..

Tsk, de omgekeerde wereld...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat mijn opa uit Canada komt?

Zo ontiegelijk debiel, vliegen ze een beetje de halve wereld over. Om daar in een stadion vol Nederlandse reclame te schaatsen....quote:

Toeschouwers of deelnemers?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Na de 10km hebben sommigen door de inspanning een erectie![]()

Wist jij dat ik heel veel familie in Canada heb?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat mijn opa uit Canada komt?

Er kijken vrijwel geen canadezen..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Zo ontiegelijk debiel, vliegen ze een beetje de halve wereld over. Om daar in een stadion vol Nederlandse reclame te schaatsen....
FFS, schaats dan hier, hier hebben we die reclame ook, tevens scheelt dat enorme reiskosten, en kijken tenminste mensen naar die reclame
Alsof een canadees het kan bommen wat essent is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |