Zo ontiegelijk debiel, vliegen ze een beetje de halve wereld over. Om daar in een stadion vol Nederlandse reclame te schaatsen....quote:

Toeschouwers of deelnemers?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Na de 10km hebben sommigen door de inspanning een erectie![]()

Wist jij dat ik heel veel familie in Canada heb?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wist je dat mijn opa uit Canada komt?

Er kijken vrijwel geen canadezen..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:27 schreef davidov het volgende:
[..]
Zo ontiegelijk debiel, vliegen ze een beetje de halve wereld over. Om daar in een stadion vol Nederlandse reclame te schaatsen....
FFS, schaats dan hier, hier hebben we die reclame ook, tevens scheelt dat enorme reiskosten, en kijken tenminste mensen naar die reclame
Alsof een canadees het kan bommen wat essent is

Dit vraagt om screenshotjes als bewijsquote:Op maandag 20 maart 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, de deelnemers zijn in beeld

My point exactlyquote:Op maandag 20 maart 2006 00:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er kijken vrijwel geen canadezen..
Die kijken naar Ijshockey op tv

Wat een mallerd is Ijdelheid tochquote:Op maandag 20 maart 2006 00:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Of moet ik nog een jargon verhaaltje aan je voorlezen, BB?

Hmm wij hebben hier nu een enge man zittenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja.![]()
Verzekeringsdingenadministratief en alles.
.

Ik heb een hele leuke, hippe bril die ik echt niet altijd op heb, geitebreier!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hmm wij hebben hier nu een enge man zitten
met een stomme bril en die gaat dingen vertellen over verzekeren

Toch niet bij die ene waar je vroeger vlakbij woonde?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke, hippe bril die ik echt niet altijd op heb, geitebreier!
En ik ga declaraties verwerken..

Daar zijn er twee, en één van die twee idd.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Toch niet bij die ene waar je vroeger vlakbij woonde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |