Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Vreugde over mijn aanwezigheid?
Where's the catch?!
Ja nouquote:Op zondag 19 maart 2006 12:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vegetariërs zijn helemaal niet lastig, maar kei-lief! toevallig!
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!
*proest*quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!
Je bent gisternacht compleet vergeten?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja noueerst half Valkenburg door ... hup naar het kasteel van Beav, dan weer naar dat ene restaurant, dan weer naar dat hotel, hup weer een restaurant, dan weer naar die cocktail bar met die hunk, en uiteindelijk na 364394,47 restaurants konden we gaan eten
IDEE! Als ik nou gewoon Fuzz bij jou dump? Jullie eten tòch hetzelfde!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef XMN8R het volgende:
En uiteindelijk hebben we dan toch maar heeeerlijk gegeten! Bij de open haard nog wel!
Boe als in "Ik zie een koe (naast de geitjes of zo)" of boe als in "ik laat jullie schrikken?"quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Just-Dennis het volgende:
BOE!
Beide natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boe als in "Ik zie een koe (naast de geitjes of zo)" of boe als in "ik laat jullie schrikken?"
Ik doe mn best jaquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent gisternacht compleet vergeten?
Ik vermoed dat ik dan ook regelmatig Waxxer over de vloer krijgquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Ang3l het volgende:
IDEE! Als ik nou gewoon Fuzz bij jou dump? Jullie eten tòch hetzelfde!
quote:
toch niet mijn geitje hè?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan ook regelmatig Waxxer over de vloer krijg.
OMG! en voor ik het weet staat er dan een geitje op het balkon!
Ik zou m maar goed in de gaten houdenquote:
Geen goed plan: wij vega's zijn graag mysterieusquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef davidov het volgende:
Eigenlijk zouden vega's een soort groene ster op hun jas moeten dragen zodat andere mensen weten waar ze aan beginnen
Ik ben allergisch voor vleesch.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef TehRockstar het volgende:
Yost, waarom ben je dan een vegetarïer?
En dat vinden wij "gezonde" mensen juist zo vervelendquote:Op zondag 19 maart 2006 12:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geen goed plan: wij vega's zijn graag mysterieus.
welnee, dat houdt het spannendquote:Op zondag 19 maart 2006 12:33 schreef davidov het volgende:
En dat vinden wij "gezonde" mensen juist zo vervelend![]()
![]()
Alles, behalve mensenvleesquote:
Dat is wel enorm balen zegquote:
Mag je helemáál geen vlees in de mond nemen?quote:
Maar vlees is zo lekker.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welnee, dat houdt het spannend.
[..]
Alles, behalve mensenvlees. En het is niet vreselijk hoor... het is een uitdaging
![]()
Eensch. En homo's een roze, en mensen die van Mariah Carey houden een zwarte, en blauw is dan voor iemand van adel of iets dergelijks in de bloedlijn, en rood ... uhm ... weet ik 't. Maar goed, allemaal sterretjes, overalquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef davidov het volgende:
Eigenlijk zouden vega's een soort groene ster op hun jas moeten dragen zodat andere mensen weten waar ze aan beginnen
Dat is waar. Maar dan nog. Nooit vlees kunnen/mogen etenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als je het niet kan eten weet XMN8R ook niet hoe het smaakt. Dus hij kan het niet missen
Ik word weer eens niet serieus genomenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. En homo's een roze, en mensen die van Mariah Carey houden een zwarte, en blauw is dan voor iemand van adel of iets dergelijks in de bloedlijn, en rood ... uhm ... weet ik 't. Maar goed, allemaal sterretjes, overalkei gezelliiiig!
Kijk, jij snapt het!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Cazman het volgende:
Als je het niet kan eten weet XMN8R ook niet hoe het smaakt. Dus hij kan het niet missen
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik word weer eens niet serieus genomen
En nee geen woordspelingen graag
En hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Ik mis het ook niet hoor, ik weet niet beter want ik eet het al niet meer sinds ik 3 of 4 was ofzo.
Dat vraag je niet aan een dame!quote:
Er is één uitzonderingquote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Mag je helemáál geen vlees in de mond nemen?
quote:
quote:
Toen ik geboren werd was jij even oud als ik nu ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Och ik doe er niet moeilijk over hoor: ik ben 28.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |