Gatverdamme, je propt 'm toch niet in een vegetariër he?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
Logés die vegetarisch zijn, blieven vast geen saucijzebroodjes he?
*crackers zoek*
Blech. Ga eens douchen jij!quote:
quote:
Nee hoorquote:
Vreugde over mijn aanwezigheid?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef TehRockstar het volgende:
Jeej, Davidov.
Vegetariërs zijn helemaal niet lastig, maar kei-lief! toevallig!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gatverdamme, je propt 'm toch niet in een vegetariër he?
Die zijn ZO lastig, met uit eten gaan en zo, voor ze koken![]()
(sorry YOSTmaar goed, jij bent het ook niet uit vrije keus)
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Vreugde over mijn aanwezigheid?
Where's the catch?!
Ja nouquote:Op zondag 19 maart 2006 12:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vegetariërs zijn helemaal niet lastig, maar kei-lief! toevallig!
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!
*proest*quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!
Je bent gisternacht compleet vergeten?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja noueerst half Valkenburg door ... hup naar het kasteel van Beav, dan weer naar dat ene restaurant, dan weer naar dat hotel, hup weer een restaurant, dan weer naar die cocktail bar met die hunk, en uiteindelijk na 364394,47 restaurants konden we gaan eten
IDEE! Als ik nou gewoon Fuzz bij jou dump? Jullie eten tòch hetzelfde!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef XMN8R het volgende:
En uiteindelijk hebben we dan toch maar heeeerlijk gegeten! Bij de open haard nog wel!
Boe als in "Ik zie een koe (naast de geitjes of zo)" of boe als in "ik laat jullie schrikken?"quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Just-Dennis het volgende:
BOE!
Beide natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boe als in "Ik zie een koe (naast de geitjes of zo)" of boe als in "ik laat jullie schrikken?"
Ik doe mn best jaquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent gisternacht compleet vergeten?
Ik vermoed dat ik dan ook regelmatig Waxxer over de vloer krijgquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Ang3l het volgende:
IDEE! Als ik nou gewoon Fuzz bij jou dump? Jullie eten tòch hetzelfde!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |