Ja, dus?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vindt 't een beetje vreemd dat wicca daar tussen staat, want dat wordt toch echt als geloof beschouwd, is 't niet?
Ik glijd van mn stoelquote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De man die sneller typt dan de stack kan bijhouden![]()
(nu ja, de stack van 'n 8051 danwel)
De stack is handig/noodzakelijk voor opslag van interrupt-gedreven gegevensstromen (zoals muis en toetsenbord), de 8051 is een microcontroller (een low-end CPU met uitgebreide functionaliteit, zoals bijv. ADC/DAC of USART, plus dat 'ie een interne klok heeft - wat weer aan poorten scheelt).quote:
Nee, maar vaak hebben de personen die in wicca geinteresseerd zijn, ook belangstelling voor andere aspecten van het occulte, of dat nu fictie is of niet. Daarnaast zijn het vooral puberende meisjes, en die kun je dan weer mooi voorlichten over wat wicca nu eigenlijk inhoudt.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
-wat niet echt met griezeldingen te maken heeft...
Ach zo...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar vaak hebben de personen die in wicca geinteresseerd zijn, ook belangstelling voor andere aspecten van het occulte, of dat nu fictie is of niet. Daarnaast zijn het vooral puberende meisjes, en die kun je dan weer mooi voorlichten over wat wicca nu eigenlijk inhoudt.
Goed van hem!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij smst
en grr ik haat als ik bepaalde songs niet kan vinden
*emmertje pek geef* Slaap lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga denk ik maar de veren opzoeken...
Truste lieverds
Doegquote:Op zondag 19 maart 2006 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga denk ik maar de veren opzoeken...
Truste lieverds
Ja lastigequote:Op zondag 19 maart 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Syntax - Destiny
titelsong van Conviction, nieuwe serie die ik op zich erg tof vind.
Als in "veel plezier, lief" he?quote:
Dan helemaalquote:Op zondag 19 maart 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als in "veel plezier, lief" he?![]()
![]()
quote:
quote:
ben nog wat aan het rommelen, ben nog niet echt tevreequote:Op zondag 19 maart 2006 03:35 schreef wonderer het volgende:
Ik vind hem wel cool, maar het is even wennen
Bakra's moeten niet praten, G.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyJe bent ontdeugend, hoor
(Dat woord gebruiken Surinamers echt vaak: manggggg, je bent ontdeugend, baja!
Ok, je snapt me vast niet, maar rockster snapt het vast wel, dan is er tenminste 1
)
Misschien wel als je zegt dat ze vegetarisch zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
Logés die vegetarisch zijn, blieven vast geen saucijzebroodjes he?
*crackers zoek*
Ten eerste: O? Is dat zo?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:52 schreef Cairon het volgende:
An3l heeft GEEN sex gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |