Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:30 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik wil hier wegggggggggggggggggggggggggg
Nou nog ff wachten, dan heb ik de sleutel en kan ik hier wegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.
Als je weg wilt van de plaats waar je je nu bevindt: schoenen aan, jas aan en loop de deur uit![]()
BB heeft gesproken![]()
Oeh BB! Jargon!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.
Als je weg wilt van de plaats waar je je nu bevindt: schoenen aan, jas aan en loop de deur uit![]()
BB heeft gesproken![]()
Ik ben wel zoenbaar.quote:
Hmmm, waarom zit de deur nu eigenlijk op slot? Maar ja, misschien wil je de sleutels zodat je weer terug kunt komen later, maar waarom wil je nu dan zo graag weg als je uiteindelijk weer terug wilt? Oh mijn god, j ebent met handboeien aan het bed bevestigd en wacht op de sleutels om jezelf te bevrijden! Verlos ons uit onze spanning, in welke situatie bevind je jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nog ff wachten, dan heb ik de sleutel en kan ik hier weg
Sleutel van mijn eigen huisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, waarom zit de deur nu eigenlijk op slot? Maar ja, misschien wil je de sleutels zodat je weer terug kunt komen later, maar waarom wil je nu dan zo graag weg als je uiteindelijk weer terug wilt? Oh mijn god, j ebent met handboeien aan het bed bevestigd en wacht op de sleutels om jezelf te bevrijden! Verlos ons uit onze spanning, in welke situatie bevind je je![]()
Ik heb het dus ook in me. Nu ga ik jongens gek maken met mijn sexy gepraat: escape, f10, alt-control-deletequote:
Alles wat ik eet is neutraal van smaak of zoetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben wel zoenbaar.
Wil je soms zeggen dat je bijv. ook nooit knoflook eet?
Helaas, n00bquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het dus ook in me. Nu ga ik jongens gek maken met mijn sexy gepraat: escape, f10, alt-control-deleteWerkt het al?
![]()
Ja maar ik wil nu!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh ja, er was een evrhuisepidemie in de [homo] topic![]()
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyquote:
Van hier naar Assenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Van waar naar waar ga jij verhuizen?![]()
Oeh, Surinaamsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyJe bent ontdeugend, hoor
(Dat woord gebruiken Surinamers echt vaak: manggggg, je bent ontdeugend, baja!
Ok, je snapt me vast niet, maar rockster snapt het vast wel, dan is er tenminste 1
)
Waar is hier? (En als je nu zegt 'hier is de plaats waar mn huidige woning is', dan ga ik van mn stokje met alle kippen (eigenlijk gaan kippen op stok en betekent dat niet wat ik wil zeggen, maar het klonk leuk, kippen zijn leuke beestjesquote:
Ja mn huidige woonplaatsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar is hier? (En als je nu zegt 'hier is de plaats waar mn huidige woning is', dan ga ik van mn stokje met alle kippen (eigenlijk gaan kippen op stok en betekent dat niet wat ik wil zeggen, maar het klonk leuk, kippen zijn leuke beestjes).
![]()
Assenquote:
Aha, so that makes you wet your pantiesquote:
Ik snap het, want dan zouden ze misschien kunnen weten wie je bentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja mn huidige woonplaats
maar dat hoeft niet per se iedereen te weten hier
Fond memories.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
daar is echt niks te doen hoor
![]()
ik heb zelfs een gay.nl profiel met foto'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap het, want dan zouden ze misschien kunnen weten wie je bentJe fotoboek zorgt er gelukkig wel voor dat je anoniem bent
(hihi
)
BB maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik heb zelfs een gay.nl profiel met foto's
ik hoef ook niet anoniem te blijven, maar niemand heeft er iets aan om te weten waar ik exact woon
meer, meer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, so that makes you wet your panties
Mi moes tak chiengso moro gi joe, dang ie o kong faja?
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BB maakte maar een grapje
Maar ik weet nu lekker wel waar je straks gaat wonen: ASSEN!!!!!![]()
![]()
![]()
Doe dat, mi lob a sani joe takiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
meer, meer!
Ik kan je nog wel wat assembly voor je posten
Heb je daar ook hunebedden? Ik en mn vriendin willen een keer naar Assen gaan en hunebedden beklimmenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja
Assen ja, iets groter dan waar ik nu woon
Hoe wou je het dan noemen, wat wij doen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Edit: ik doe helemaal niet aan cybersex![]()
![]()
)
Geen ideequote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je daar ook hunebedden? Ik en mn vriendin willen een keer naar Assen gaan en hunebedden beklimmen![]()
Ga naar een begraafplaats en loop over de graven. Zelfde effect.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je daar ook hunebedden? Ik en mn vriendin willen een keer naar Assen gaan en hunebedden beklimmen![]()
euh, nee, die hunebedden hebben wel iets vreemds.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga naar een begraafplaats en loop over de graven. Zelfde effect.
Oh, is dat cybersex? Zo zie je maar, ik was me er niet eens bewust van, het was mn eerste keer, mn ontmaagdingquote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan noemen, wat wij doen?![]()
Ik kan ook wel wat machinecode posten, hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doe dat, mi lob a sani joe taki
Maar wacht eens, zijn we dan niet bezig met cybersex? Eigenlijk doe ik dat niet met vreemde jongens, ik ken je niet eens, ik ben een nette jongen, hoor!![]()
![]()
(Edit: ik doe helemaal niet aan cybersex![]()
![]()
)
Weet ik, maar het zijn graven. Daar klim je niet op...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
euh, nee, die hunebedden hebben wel iets vreemds.
Ik wist niet dat je zo;n duistere kant hadquote:Op zondag 19 maart 2006 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga naar een begraafplaats en loop over de graven. Zelfde effect.
Heb ik wel gedaan toen ik nog een jeugdige spruit wasquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zijn graven. Daar klim je niet op...
Ik ben hoofd van een van de grootste griezelcommunities van Nederlandquote:Op zondag 19 maart 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo;n duistere kant hadNou, eigenlijk wist ik dat wel
![]()
Ik ook. Tot mijn ouders vertelden wat het waren.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan toen ik nog een jeugdige spruit was
Live-roleplaying communities?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hoofd van een van de grootste griezelcommunities van Nederland
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zijn graven. Daar klim je niet op...
Nooit bij stilgestaanquote:Wetenschappers denken dat een hunebed een prehistorische grafkamer is geweest. Dit is echter niet wetenschappelijk bewezen, want er zijn geen skeletten of resten van mensen gevonden uit die tijd. Dit wijt men aan de bodemgesteldheid: skeletten kunnen er volledig in vergaan. Wel heeft men grote aantallen potten en voorwerpen gevonden in bijna alle hunebedden. Dit laatste zou er op wijzen dat hunebedden werden gebruikt als begraafplaats. Mogelijk hadden hunebedden voor deze mensen een religieuze betekenis en fungeerde het als een heiligdom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hunebedden
Jargon en ook nog eens goed met je vingersquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat machinecode posten, hoor![]()
Of misschien heb ik nog wel ergens wat CNC vingeroefeningetjes
Nee, dat niet. Oorspronkelijk een site voor de boeken van Paul van loon en collega's, thans een plaats waar iedereen die interesse heeft in griezelen, wicca, gothic etc terecht kan.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Live-roleplaying communities?
De man die sneller typt dan de stack kan bijhoudenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jargon en ook nog eens goed met je vingers![]()
'k vindt 't een beetje vreemd dat wicca daar tussen staat, want dat wordt toch echt als geloof beschouwd, is 't niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Oorspronkelijk een site voor de boeken van Paul van loon en collega's, thans een plaats waar iedereen die interesse heeft in griezelen, wicca, gothic etc terecht kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |