Mijn haar is te dun voor stekeltjes, dan moet het gemillimeterd. Dan lijk ik helemaal zo'n militante potquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Was even vergeten da'k de laatste poster was, vandaar zo laat
Dat denk ik ja. Multivitaminen en echea force of zoiets slikken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
(of zou m'n verlaagde weerstand van de stress en zo komen)
Iemand zei tegen mij da'k eruit zag als zo'n Amerikaanse GIquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn haar is te dun voor stekeltjes, dan moet het gemillimeterd. Dan lijk ik helemaal zo'n militante pot
Nu ja, 'k hoorde dat 't dit jaar echt erger is dan anders...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik eet kei veel hoor (ben niet zo'n pitsnicht, ik eet zelfs tim's bord nog altijd leeg).
En ik ben echt noooooit ziek. Als ik 1 dag in het jaar ziek ben is't veel. Maar afgelopen maanden al gvd 4x griep of zo. M'n collega's zijn om en om ziek en we steken elkaar allemaal aan(of zou m'n verlaagde weerstand van de stress en zo komen
)
Nee, GI Joequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
GI Jane?
Ik zou het best eens willen proberen, maar ik durf nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand zei tegen mij da'k eruit zag als zo'n Amerikaanse GI![]()
Enfin, ik vindt 't bij vrouwen er best mooi uitzien, mits ze slank zijn, en volgens mij ben jij best slank, gezien dat je model gestaan hebt.
Da's heel netjes, hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen proberen, maar ik durf niet
En voor modelstaan hoef je niet per se een perfect figuur te hebben. Integendeel bijna. Maar mijn BMI ligt rond de 20.
Ik wil voor de zomer minstens 4 kilo vet kwijt. En een kilo of twee spieren erbij. Maar ja... ik ben luiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's heel netjes, hoor
Nuja, een vetkwabje maakt je nog niet dik. Ik bedoelde meer zo van, dat je stiekeltjes of gemillimeterd haar alleen bij vrouwen staat als ze een dun postuur hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil voor de zomer minstens 4 kilo vet kwijt. En een kilo of twee spieren erbij. Maar ja... ik ben lui
Zeker Home Alone nooit gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jemig! Wat is dat voor een junkie?
tis ook een ex junkie volgens mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Jemig! Wat is dat voor een junkie?
Nou, hij ziet eruit alsof 'ie érg slecht heeft geslapen, en hij moet ook nodig naar de kapper....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie hebben gewoon allemaal geen smaak.
Vind jij! Vergeet de 'vind ik' niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nou, hij ziet eruit alsof 'ie érg slecht heeft geslapen, en hij moet ook nodig naar de kapper....
Kom zegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vind jij! Vergeet de 'vind ik' niet!
Hij mag z'n haartjes wel eens wassen/kammen, maar dat betekent niet dat het geknipt moet worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Kom zeg:{w , we leven in een beschaafde maatschappij.
En daarom hebben wij de plicht om netjes voor de dag te komen.
Vind jijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie hebben gewoon allemaal geen smaak.
Laburakidada.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef wizarddragon het volgende:
tzvzpz
Was ie op tijd wakker?quote:
1x per dag Centrum (van A tot Zink)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Multivitaminen en echea force of zoiets slikken.
Misschien heb je iets anders onder de leden. Al naar de doc geweest?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x per dag Centrum (van A tot Zink)
3x per dag Echinaforce
Zou genoeg moeten zijn dacht ik zo
SIgaren zijn vies, sigaretten ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat heb jij toch met sigaartjes, BB?
Euh, neequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
SIgaren zijn vies, sigaretten ookOoit iemand gezoend die rookt?
![]()
Ben jij neit zoenbaar danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee
Maar zo af en toe lust ik wel een sigaartje, niet structureel, gewoon, soms![]()
Ik ga er niet van uit gezoend te worden, met of zonder een sigaar gerookt te hebben.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |