1x per dag Centrum (van A tot Zink)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Multivitaminen en echea force of zoiets slikken.
Misschien heb je iets anders onder de leden. Al naar de doc geweest?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x per dag Centrum (van A tot Zink)
3x per dag Echinaforce
Zou genoeg moeten zijn dacht ik zo
SIgaren zijn vies, sigaretten ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat heb jij toch met sigaartjes, BB?
Euh, neequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
SIgaren zijn vies, sigaretten ookOoit iemand gezoend die rookt?
![]()
Ben jij neit zoenbaar danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee
Maar zo af en toe lust ik wel een sigaartje, niet structureel, gewoon, soms![]()
Ik ga er niet van uit gezoend te worden, met of zonder een sigaar gerookt te hebben.......
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:30 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik wil hier wegggggggggggggggggggggggggg
Nou nog ff wachten, dan heb ik de sleutel en kan ik hier wegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.
Als je weg wilt van de plaats waar je je nu bevindt: schoenen aan, jas aan en loop de deur uit![]()
BB heeft gesproken![]()
Oeh BB! Jargon!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.
Als je weg wilt van de plaats waar je je nu bevindt: schoenen aan, jas aan en loop de deur uit![]()
BB heeft gesproken![]()
Ik ben wel zoenbaar.quote:
Hmmm, waarom zit de deur nu eigenlijk op slot? Maar ja, misschien wil je de sleutels zodat je weer terug kunt komen later, maar waarom wil je nu dan zo graag weg als je uiteindelijk weer terug wilt? Oh mijn god, j ebent met handboeien aan het bed bevestigd en wacht op de sleutels om jezelf te bevrijden! Verlos ons uit onze spanning, in welke situatie bevind je jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nog ff wachten, dan heb ik de sleutel en kan ik hier weg
Sleutel van mijn eigen huisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, waarom zit de deur nu eigenlijk op slot? Maar ja, misschien wil je de sleutels zodat je weer terug kunt komen later, maar waarom wil je nu dan zo graag weg als je uiteindelijk weer terug wilt? Oh mijn god, j ebent met handboeien aan het bed bevestigd en wacht op de sleutels om jezelf te bevrijden! Verlos ons uit onze spanning, in welke situatie bevind je je![]()
Ik heb het dus ook in me. Nu ga ik jongens gek maken met mijn sexy gepraat: escape, f10, alt-control-deletequote:
Alles wat ik eet is neutraal van smaak of zoetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben wel zoenbaar.
Wil je soms zeggen dat je bijv. ook nooit knoflook eet?
Helaas, n00bquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het dus ook in me. Nu ga ik jongens gek maken met mijn sexy gepraat: escape, f10, alt-control-deleteWerkt het al?
![]()
Ja maar ik wil nu!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh ja, er was een evrhuisepidemie in de [homo] topic![]()
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyquote:
Van hier naar Assenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Van waar naar waar ga jij verhuizen?![]()
Oeh, Surinaamsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyJe bent ontdeugend, hoor
(Dat woord gebruiken Surinamers echt vaak: manggggg, je bent ontdeugend, baja!
Ok, je snapt me vast niet, maar rockster snapt het vast wel, dan is er tenminste 1
)
Waar is hier? (En als je nu zegt 'hier is de plaats waar mn huidige woning is', dan ga ik van mn stokje met alle kippen (eigenlijk gaan kippen op stok en betekent dat niet wat ik wil zeggen, maar het klonk leuk, kippen zijn leuke beestjesquote:
Ja mn huidige woonplaatsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar is hier? (En als je nu zegt 'hier is de plaats waar mn huidige woning is', dan ga ik van mn stokje met alle kippen (eigenlijk gaan kippen op stok en betekent dat niet wat ik wil zeggen, maar het klonk leuk, kippen zijn leuke beestjes).
![]()
Assenquote:
Aha, so that makes you wet your pantiesquote:
Ik snap het, want dan zouden ze misschien kunnen weten wie je bentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja mn huidige woonplaats
maar dat hoeft niet per se iedereen te weten hier
Fond memories.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
daar is echt niks te doen hoor
![]()
ik heb zelfs een gay.nl profiel met foto'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap het, want dan zouden ze misschien kunnen weten wie je bentJe fotoboek zorgt er gelukkig wel voor dat je anoniem bent
(hihi
)
BB maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik heb zelfs een gay.nl profiel met foto's
ik hoef ook niet anoniem te blijven, maar niemand heeft er iets aan om te weten waar ik exact woon
meer, meer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, so that makes you wet your panties
Mi moes tak chiengso moro gi joe, dang ie o kong faja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |