Ruim je het dan wel zelf weer op?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding] Mijn reden om in de American Bookstore te komen!
quote:
Die meneer heeft mij laatst nog een manga verkocht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding] Mijn reden om in de American Bookstore te komen!
Sssst, zo jaag je de vissen weg!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:53 schreef Weemz het volgende:
Wat is het eigenlijk stil?
Hm. Er ligt nog haring in de koelkastquote:
HEY!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wow.. wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Nu Davidov nog
spammen op fok?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:28 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk nog even 5000 tekens typen...
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:14 schreef wizarddragon het volgende:
Bonk bonk saxofoon bonk bonk saxofoon saxofoon bonk bonk ow nog een piano ertussendoor
truste
Owquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die bij deze titel even dacht aan Anita Meyer?
Nee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik de enige die bij deze titel even dacht aan Anita Meyer?
De jury ZOOG! Aanfluiting! DRAMA!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Helaas is voor mij het monologenavontuur vanavond geëindigd.
Met het risico over te komen als een slechte verliezer wil ik er toch over kwijt dat ook nu weer de Tilburgse jury een voorkeur had voor de jongere deelnemers.
Maar ook onder de jongeren bekeken vond ik niet dat alleen de besten door waren, maar goed.
Vanavond bleek ook dat in Den Bosch de maximum deelname leeftijd 20 was, vreemd.
Ik vind het jammer dat de deelnemers niet gelijkwaardig beoordeeld worden als je een festival voor alle leeftijden organiseert.
Maar goed, volgend jaar opnieuw proberen, tenzij Eindhoven dan toch leeftijds restricties er aan verbind.
Terwijl er dan toch eigenlijk een woord te veel in staat, want dat is "Why tell me why!"quote:
'k Heb maar één mp3 van Anita op m'n pc... een duet met Leen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl er dan toch eigenlijk een woord te veel in staat, want dat is "Why tell me why!"
Soms. Nou zijn ze kort hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ang3l, wat een lange nagels heb jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |