Mja dat zal zo maar kunnen, klinkt wel aannemelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als de redactie iets toevoegt ter verduidelijking, in een quote bijvoorbeeld, dan staat er vaak 'red.' bij.
Zodat je weet dat het niet in het origineel voorkwam, maar later ter verduidelijking is toegevoegd.
Denk ik zo.
Nou je het zegt, dat klinkt erg geloofwaardigquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als de redactie iets toevoegt ter verduidelijking, in een quote bijvoorbeeld, dan staat er vaak 'red.' bij.
Zodat je weet dat het niet in het origineel voorkwam, maar later ter verduidelijking is toegevoegd.
Denk ik zo.
Lukte dus nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Misschien kon je opmaken uit de hele zin dat 't niet al te serieus was.
Niet zo bozig, sweety
Klopt als een bus. Dat mensen later niet gaan klagen "Dat heb ik niet gezegd!"quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Denk ik zo.
Oh ja, jeweetwel, die taal, Arabisch enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad: alsof HALAL lijkt op MORA
en arabisch op nederlands
Oké weer een vraag beantwoord....quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Dat mensen later niet gaan klagen "Dat heb ik niet gezegd!"
Hij is op MSN maar het gaat nu over het feit dat Anson Mount topless zn bed in dookquote:
Oh oh oh ohquote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is op MSN maar het gaat nu over het feit dat Anson Mount topless zn bed in dook![]()
En iedere keer. Dat. Ik weer naar je kijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:09 schreef Just-Dennis het volgende:
Zo mooi ben jij en lief
Zo interessant en exclusief!
Ik vind je geweldig
In één woord geweldig!
Sjalala
Is 't Evert?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is op MSN maar het gaat nu over het feit dat Anson Mount topless zn bed in dook![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En iedere keer. Dat. Ik weer naar je kijk.
Dan voel ik mij de koning te rijk.
Want jij bent in mijn ogen.
Van alles tegelijk!
I bloody fucking wishquote:
Je hebt dus een lelijk vriendje?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I bloody fucking wish![]()
Evert is een vriend, niet meer
Nee.quote:
O, geef hem dan maar aan mijquote:Op zondag 19 maart 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I bloody fucking wish![]()
Evert is een vriend, niet meer
Fok! Jongens Marktquote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, geef hem dan maar aan mij
(wie is evert? EN hoe oud is 't?)
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, geef hem dan maar aan mij
(wie is evert? EN hoe oud is 't?)
Evert probeert me op te geilen.quote:Quaqtapuq: Nou, ik dacht.
Laat ik eens fijn absoluut lastigvallen met mijn ghetto-pussy-taal, alleen omdat ik er zin in heb.
absoluut: je had er zin in!
waar heb je nog meer zin in
Semi-vriendje, interesse ding. De jongen die jouw sms-t met lief en op MSN met jou praat over hoe Anson Mountain wel niet dit, en dat doet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Evert mag zelf over z'n leven beslissen!
En Rijk, ik heb geen vriendje dus kan hem niet beschrijven
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, CDP, jij verklikkert!
Als hij me nou echt aan het ophitsen was zou ik het niet koppiepeesten hoor, schat.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet je niet zo maar even grappig denken te doen en mij daardoor even leuk te pesten
![]()
Ik ook niet. Wiesda?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anson Mount kent hij niet;)
Het feit dat je het hier C+Pt om mij even een hak te zetten, is al zielig genoegquote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als hij me nou echt aan het ophitsen was zou ik het niet koppiepeesten hoor, schat.
Nou zie ik allemaal vieze dingen voor je, met jou, mij en een stilletto-hak.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het feit dat je het hier C+Pt om mij even een hak te zetten, is al zielig genoeg![]()
Acteur uit Conviction en die trok alles behalve zn boxer uit i/d serie. Dat vond ik best smakelijk aangezien hij ook erg aantrekkelijk in Crossroads.quote:
OMG, crossroads... zat ie daar in?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Acteur uit Conviction en die trok alles behalve zn boxer uit i/d serie. Dat vond ik best smakelijk aangezien hij ook erg aantrekkelijk in Crossroads.
iew.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |