Mijn haar is te dun voor stekeltjes, dan moet het gemillimeterd. Dan lijk ik helemaal zo'n militante potquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Was even vergeten da'k de laatste poster was, vandaar zo laat
Dat denk ik ja. Multivitaminen en echea force of zoiets slikken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
(of zou m'n verlaagde weerstand van de stress en zo komen)
Iemand zei tegen mij da'k eruit zag als zo'n Amerikaanse GIquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn haar is te dun voor stekeltjes, dan moet het gemillimeterd. Dan lijk ik helemaal zo'n militante pot
Nu ja, 'k hoorde dat 't dit jaar echt erger is dan anders...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik eet kei veel hoor (ben niet zo'n pitsnicht, ik eet zelfs tim's bord nog altijd leeg).
En ik ben echt noooooit ziek. Als ik 1 dag in het jaar ziek ben is't veel. Maar afgelopen maanden al gvd 4x griep of zo. M'n collega's zijn om en om ziek en we steken elkaar allemaal aan(of zou m'n verlaagde weerstand van de stress en zo komen
)
Nee, GI Joequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
GI Jane?
Ik zou het best eens willen proberen, maar ik durf nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Iemand zei tegen mij da'k eruit zag als zo'n Amerikaanse GI![]()
Enfin, ik vindt 't bij vrouwen er best mooi uitzien, mits ze slank zijn, en volgens mij ben jij best slank, gezien dat je model gestaan hebt.
Da's heel netjes, hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen proberen, maar ik durf niet
En voor modelstaan hoef je niet per se een perfect figuur te hebben. Integendeel bijna. Maar mijn BMI ligt rond de 20.
Ik wil voor de zomer minstens 4 kilo vet kwijt. En een kilo of twee spieren erbij. Maar ja... ik ben luiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's heel netjes, hoor
Nuja, een vetkwabje maakt je nog niet dik. Ik bedoelde meer zo van, dat je stiekeltjes of gemillimeterd haar alleen bij vrouwen staat als ze een dun postuur hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil voor de zomer minstens 4 kilo vet kwijt. En een kilo of twee spieren erbij. Maar ja... ik ben lui
Zeker Home Alone nooit gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Jemig! Wat is dat voor een junkie?
tis ook een ex junkie volgens mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Jemig! Wat is dat voor een junkie?
Nou, hij ziet eruit alsof 'ie érg slecht heeft geslapen, en hij moet ook nodig naar de kapper....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie hebben gewoon allemaal geen smaak.
Vind jij! Vergeet de 'vind ik' niet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:35 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Nou, hij ziet eruit alsof 'ie érg slecht heeft geslapen, en hij moet ook nodig naar de kapper....
Kom zegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vind jij! Vergeet de 'vind ik' niet!
Hij mag z'n haartjes wel eens wassen/kammen, maar dat betekent niet dat het geknipt moet worden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Kom zeg:{w , we leven in een beschaafde maatschappij.
En daarom hebben wij de plicht om netjes voor de dag te komen.
Vind jijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie hebben gewoon allemaal geen smaak.
Laburakidada.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef wizarddragon het volgende:
tzvzpz
Was ie op tijd wakker?quote:
1x per dag Centrum (van A tot Zink)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Multivitaminen en echea force of zoiets slikken.
Misschien heb je iets anders onder de leden. Al naar de doc geweest?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x per dag Centrum (van A tot Zink)
3x per dag Echinaforce
Zou genoeg moeten zijn dacht ik zo
SIgaren zijn vies, sigaretten ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat heb jij toch met sigaartjes, BB?
Euh, neequote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
SIgaren zijn vies, sigaretten ookOoit iemand gezoend die rookt?
![]()
Ben jij neit zoenbaar danquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Euh, nee
Maar zo af en toe lust ik wel een sigaartje, niet structureel, gewoon, soms![]()
Ik ga er niet van uit gezoend te worden, met of zonder een sigaar gerookt te hebben.......
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:30 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik wil hier wegggggggggggggggggggggggggg
Nou nog ff wachten, dan heb ik de sleutel en kan ik hier wegquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.
Als je weg wilt van de plaats waar je je nu bevindt: schoenen aan, jas aan en loop de deur uit![]()
BB heeft gesproken![]()
Oeh BB! Jargon!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je weg wilt uit de topic: alt+f4.
Als je weg wilt van de plaats waar je je nu bevindt: schoenen aan, jas aan en loop de deur uit![]()
BB heeft gesproken![]()
Ik ben wel zoenbaar.quote:
Hmmm, waarom zit de deur nu eigenlijk op slot? Maar ja, misschien wil je de sleutels zodat je weer terug kunt komen later, maar waarom wil je nu dan zo graag weg als je uiteindelijk weer terug wilt? Oh mijn god, j ebent met handboeien aan het bed bevestigd en wacht op de sleutels om jezelf te bevrijden! Verlos ons uit onze spanning, in welke situatie bevind je jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:33 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nog ff wachten, dan heb ik de sleutel en kan ik hier weg
Sleutel van mijn eigen huisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, waarom zit de deur nu eigenlijk op slot? Maar ja, misschien wil je de sleutels zodat je weer terug kunt komen later, maar waarom wil je nu dan zo graag weg als je uiteindelijk weer terug wilt? Oh mijn god, j ebent met handboeien aan het bed bevestigd en wacht op de sleutels om jezelf te bevrijden! Verlos ons uit onze spanning, in welke situatie bevind je je![]()
Ik heb het dus ook in me. Nu ga ik jongens gek maken met mijn sexy gepraat: escape, f10, alt-control-deletequote:
Alles wat ik eet is neutraal van smaak of zoetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben wel zoenbaar.
Wil je soms zeggen dat je bijv. ook nooit knoflook eet?
Helaas, n00bquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het dus ook in me. Nu ga ik jongens gek maken met mijn sexy gepraat: escape, f10, alt-control-deleteWerkt het al?
![]()
Ja maar ik wil nu!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh ja, er was een evrhuisepidemie in de [homo] topic![]()
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyquote:
Van hier naar Assenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Van waar naar waar ga jij verhuizen?![]()
Oeh, Surinaamsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyJe bent ontdeugend, hoor
(Dat woord gebruiken Surinamers echt vaak: manggggg, je bent ontdeugend, baja!
Ok, je snapt me vast niet, maar rockster snapt het vast wel, dan is er tenminste 1
)
Waar is hier? (En als je nu zegt 'hier is de plaats waar mn huidige woning is', dan ga ik van mn stokje met alle kippen (eigenlijk gaan kippen op stok en betekent dat niet wat ik wil zeggen, maar het klonk leuk, kippen zijn leuke beestjesquote:
Ja mn huidige woonplaatsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waar is hier? (En als je nu zegt 'hier is de plaats waar mn huidige woning is', dan ga ik van mn stokje met alle kippen (eigenlijk gaan kippen op stok en betekent dat niet wat ik wil zeggen, maar het klonk leuk, kippen zijn leuke beestjes).
![]()
Assenquote:
Aha, so that makes you wet your pantiesquote:
Ik snap het, want dan zouden ze misschien kunnen weten wie je bentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:49 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja mn huidige woonplaats
maar dat hoeft niet per se iedereen te weten hier
Fond memories.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
daar is echt niks te doen hoor
![]()
ik heb zelfs een gay.nl profiel met foto'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik snap het, want dan zouden ze misschien kunnen weten wie je bentJe fotoboek zorgt er gelukkig wel voor dat je anoniem bent
(hihi
)
BB maakte maar een grapjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik heb zelfs een gay.nl profiel met foto's
ik hoef ook niet anoniem te blijven, maar niemand heeft er iets aan om te weten waar ik exact woon
meer, meer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, so that makes you wet your panties
Mi moes tak chiengso moro gi joe, dang ie o kong faja?
Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BB maakte maar een grapje
Maar ik weet nu lekker wel waar je straks gaat wonen: ASSEN!!!!!![]()
![]()
![]()
Doe dat, mi lob a sani joe takiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
meer, meer!
Ik kan je nog wel wat assembly voor je posten
Heb je daar ook hunebedden? Ik en mn vriendin willen een keer naar Assen gaan en hunebedden beklimmenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:57 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja
Assen ja, iets groter dan waar ik nu woon
Hoe wou je het dan noemen, wat wij doen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Edit: ik doe helemaal niet aan cybersex![]()
![]()
)
Geen ideequote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je daar ook hunebedden? Ik en mn vriendin willen een keer naar Assen gaan en hunebedden beklimmen![]()
Ga naar een begraafplaats en loop over de graven. Zelfde effect.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Heb je daar ook hunebedden? Ik en mn vriendin willen een keer naar Assen gaan en hunebedden beklimmen![]()
euh, nee, die hunebedden hebben wel iets vreemds.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga naar een begraafplaats en loop over de graven. Zelfde effect.
Oh, is dat cybersex? Zo zie je maar, ik was me er niet eens bewust van, het was mn eerste keer, mn ontmaagdingquote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan noemen, wat wij doen?![]()
Ik kan ook wel wat machinecode posten, hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Doe dat, mi lob a sani joe taki
Maar wacht eens, zijn we dan niet bezig met cybersex? Eigenlijk doe ik dat niet met vreemde jongens, ik ken je niet eens, ik ben een nette jongen, hoor!![]()
![]()
(Edit: ik doe helemaal niet aan cybersex![]()
![]()
)
Weet ik, maar het zijn graven. Daar klim je niet op...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
euh, nee, die hunebedden hebben wel iets vreemds.
Ik wist niet dat je zo;n duistere kant hadquote:Op zondag 19 maart 2006 00:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga naar een begraafplaats en loop over de graven. Zelfde effect.
Heb ik wel gedaan toen ik nog een jeugdige spruit wasquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zijn graven. Daar klim je niet op...
Ik ben hoofd van een van de grootste griezelcommunities van Nederlandquote:Op zondag 19 maart 2006 00:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo;n duistere kant hadNou, eigenlijk wist ik dat wel
![]()
Ik ook. Tot mijn ouders vertelden wat het waren.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan toen ik nog een jeugdige spruit was
Live-roleplaying communities?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben hoofd van een van de grootste griezelcommunities van Nederland
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zijn graven. Daar klim je niet op...
Nooit bij stilgestaanquote:Wetenschappers denken dat een hunebed een prehistorische grafkamer is geweest. Dit is echter niet wetenschappelijk bewezen, want er zijn geen skeletten of resten van mensen gevonden uit die tijd. Dit wijt men aan de bodemgesteldheid: skeletten kunnen er volledig in vergaan. Wel heeft men grote aantallen potten en voorwerpen gevonden in bijna alle hunebedden. Dit laatste zou er op wijzen dat hunebedden werden gebruikt als begraafplaats. Mogelijk hadden hunebedden voor deze mensen een religieuze betekenis en fungeerde het als een heiligdom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hunebedden
Jargon en ook nog eens goed met je vingersquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat machinecode posten, hoor![]()
Of misschien heb ik nog wel ergens wat CNC vingeroefeningetjes
Nee, dat niet. Oorspronkelijk een site voor de boeken van Paul van loon en collega's, thans een plaats waar iedereen die interesse heeft in griezelen, wicca, gothic etc terecht kan.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Live-roleplaying communities?
De man die sneller typt dan de stack kan bijhoudenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jargon en ook nog eens goed met je vingers![]()
'k vindt 't een beetje vreemd dat wicca daar tussen staat, want dat wordt toch echt als geloof beschouwd, is 't niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Oorspronkelijk een site voor de boeken van Paul van loon en collega's, thans een plaats waar iedereen die interesse heeft in griezelen, wicca, gothic etc terecht kan.
Ja, dus?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vindt 't een beetje vreemd dat wicca daar tussen staat, want dat wordt toch echt als geloof beschouwd, is 't niet?
Ik glijd van mn stoelquote:Op zondag 19 maart 2006 00:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
De man die sneller typt dan de stack kan bijhouden![]()
(nu ja, de stack van 'n 8051 danwel)
De stack is handig/noodzakelijk voor opslag van interrupt-gedreven gegevensstromen (zoals muis en toetsenbord), de 8051 is een microcontroller (een low-end CPU met uitgebreide functionaliteit, zoals bijv. ADC/DAC of USART, plus dat 'ie een interne klok heeft - wat weer aan poorten scheelt).quote:
Nee, maar vaak hebben de personen die in wicca geinteresseerd zijn, ook belangstelling voor andere aspecten van het occulte, of dat nu fictie is of niet. Daarnaast zijn het vooral puberende meisjes, en die kun je dan weer mooi voorlichten over wat wicca nu eigenlijk inhoudt.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
-wat niet echt met griezeldingen te maken heeft...
Ach zo...quote:Op zondag 19 maart 2006 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar vaak hebben de personen die in wicca geinteresseerd zijn, ook belangstelling voor andere aspecten van het occulte, of dat nu fictie is of niet. Daarnaast zijn het vooral puberende meisjes, en die kun je dan weer mooi voorlichten over wat wicca nu eigenlijk inhoudt.
Goed van hem!quote:Op zondag 19 maart 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij smst
en grr ik haat als ik bepaalde songs niet kan vinden
*emmertje pek geef* Slaap lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga denk ik maar de veren opzoeken...
Truste lieverds
Doegquote:Op zondag 19 maart 2006 00:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga denk ik maar de veren opzoeken...
Truste lieverds
Ja lastigequote:Op zondag 19 maart 2006 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Syntax - Destiny
titelsong van Conviction, nieuwe serie die ik op zich erg tof vind.
Als in "veel plezier, lief" he?quote:
Dan helemaalquote:Op zondag 19 maart 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als in "veel plezier, lief" he?![]()
![]()
quote:
quote:
ben nog wat aan het rommelen, ben nog niet echt tevreequote:Op zondag 19 maart 2006 03:35 schreef wonderer het volgende:
Ik vind hem wel cool, maar het is even wennen
Bakra's moeten niet praten, G.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
N00b doet me denken aan boob, dus dat woord is ook best sexyJe bent ontdeugend, hoor
(Dat woord gebruiken Surinamers echt vaak: manggggg, je bent ontdeugend, baja!
Ok, je snapt me vast niet, maar rockster snapt het vast wel, dan is er tenminste 1
)
Misschien wel als je zegt dat ze vegetarisch zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
Logés die vegetarisch zijn, blieven vast geen saucijzebroodjes he?
*crackers zoek*
Ten eerste: O? Is dat zo?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:52 schreef Cairon het volgende:
An3l heeft GEEN sex gehad!
Gatverdamme, je propt 'm toch niet in een vegetariër he?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
Logés die vegetarisch zijn, blieven vast geen saucijzebroodjes he?
*crackers zoek*
Blech. Ga eens douchen jij!quote:
quote:
Nee hoorquote:
Vreugde over mijn aanwezigheid?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef TehRockstar het volgende:
Jeej, Davidov.
Vegetariërs zijn helemaal niet lastig, maar kei-lief! toevallig!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gatverdamme, je propt 'm toch niet in een vegetariër he?
Die zijn ZO lastig, met uit eten gaan en zo, voor ze koken![]()
(sorry YOSTmaar goed, jij bent het ook niet uit vrije keus)
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Vreugde over mijn aanwezigheid?
Where's the catch?!
Ja nouquote:Op zondag 19 maart 2006 12:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Vegetariërs zijn helemaal niet lastig, maar kei-lief! toevallig!
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!
*proest*quote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je kloppende, 15 meter lange cobra-penis!
Je bent gisternacht compleet vergeten?quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Ja noueerst half Valkenburg door ... hup naar het kasteel van Beav, dan weer naar dat ene restaurant, dan weer naar dat hotel, hup weer een restaurant, dan weer naar die cocktail bar met die hunk, en uiteindelijk na 364394,47 restaurants konden we gaan eten
IDEE! Als ik nou gewoon Fuzz bij jou dump? Jullie eten tòch hetzelfde!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef XMN8R het volgende:
En uiteindelijk hebben we dan toch maar heeeerlijk gegeten! Bij de open haard nog wel!
Boe als in "Ik zie een koe (naast de geitjes of zo)" of boe als in "ik laat jullie schrikken?"quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Just-Dennis het volgende:
BOE!
Beide natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boe als in "Ik zie een koe (naast de geitjes of zo)" of boe als in "ik laat jullie schrikken?"
Ik doe mn best jaquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent gisternacht compleet vergeten?
Ik vermoed dat ik dan ook regelmatig Waxxer over de vloer krijgquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Ang3l het volgende:
IDEE! Als ik nou gewoon Fuzz bij jou dump? Jullie eten tòch hetzelfde!
quote:
toch niet mijn geitje hè?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan ook regelmatig Waxxer over de vloer krijg.
OMG! en voor ik het weet staat er dan een geitje op het balkon!
Ik zou m maar goed in de gaten houdenquote:
Geen goed plan: wij vega's zijn graag mysterieusquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef davidov het volgende:
Eigenlijk zouden vega's een soort groene ster op hun jas moeten dragen zodat andere mensen weten waar ze aan beginnen
Ik ben allergisch voor vleesch.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef TehRockstar het volgende:
Yost, waarom ben je dan een vegetarïer?
En dat vinden wij "gezonde" mensen juist zo vervelendquote:Op zondag 19 maart 2006 12:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geen goed plan: wij vega's zijn graag mysterieus.
welnee, dat houdt het spannendquote:Op zondag 19 maart 2006 12:33 schreef davidov het volgende:
En dat vinden wij "gezonde" mensen juist zo vervelend![]()
![]()
Alles, behalve mensenvleesquote:
Dat is wel enorm balen zegquote:
Mag je helemáál geen vlees in de mond nemen?quote:
Maar vlees is zo lekker.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welnee, dat houdt het spannend.
[..]
Alles, behalve mensenvlees. En het is niet vreselijk hoor... het is een uitdaging
![]()
Eensch. En homo's een roze, en mensen die van Mariah Carey houden een zwarte, en blauw is dan voor iemand van adel of iets dergelijks in de bloedlijn, en rood ... uhm ... weet ik 't. Maar goed, allemaal sterretjes, overalquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef davidov het volgende:
Eigenlijk zouden vega's een soort groene ster op hun jas moeten dragen zodat andere mensen weten waar ze aan beginnen
Dat is waar. Maar dan nog. Nooit vlees kunnen/mogen etenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Als je het niet kan eten weet XMN8R ook niet hoe het smaakt. Dus hij kan het niet missen
Ik word weer eens niet serieus genomenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensch. En homo's een roze, en mensen die van Mariah Carey houden een zwarte, en blauw is dan voor iemand van adel of iets dergelijks in de bloedlijn, en rood ... uhm ... weet ik 't. Maar goed, allemaal sterretjes, overalkei gezelliiiig!
Kijk, jij snapt het!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Cazman het volgende:
Als je het niet kan eten weet XMN8R ook niet hoe het smaakt. Dus hij kan het niet missen
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik word weer eens niet serieus genomen
En nee geen woordspelingen graag
En hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:46 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het!
Ik mis het ook niet hoor, ik weet niet beter want ik eet het al niet meer sinds ik 3 of 4 was ofzo.
Dat vraag je niet aan een dame!quote:
Er is één uitzonderingquote:Op zondag 19 maart 2006 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Mag je helemáál geen vlees in de mond nemen?
quote:
quote:
Toen ik geboren werd was jij even oud als ik nu ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Och ik doe er niet moeilijk over hoor: ik ben 28.
Wehehehe, ach flikker toch op kreng, is ook!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Och ik doe er niet moeilijk over hoor: ik ben 28.
Welcome to the clubquote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wehehehe, ach flikker toch op kreng, is ook!
Ik lieg niet over mijn leeftijdquote:
Dat is geen liegen, dat is gewoon een kwestie van op tijd stoppen met tellenquote:
Als ik dus nu stop blijf ik altijd jonger dan jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is geen liegen, dat is gewoon een kwestie van op tijd stoppen met tellen.
Je begint het concept te begrijpenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dus nu stop blijf ik altijd jonger dan jij?
Vind ik niet zo HEEL erg hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 13:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je begint het concept te begrijpen.
Maar ja, dan mag je niet bij de 28-Club he.
Je weet niet wat je mist!! Alléén maar voordelen!quote:
Club-members op een exotisch eiland bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 maart 2006 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Zoals?
Met exotische geile gespierde halfbloed-obers?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Club-members op een exotisch eiland bijvoorbeeld![]()
Die de hele dag voor je klaarstaan terwijl jij lekker in het zwembad ligtquote:Op zondag 19 maart 2006 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Met exotische geile gespierde halfbloed-obers?
bedoel je zo'n bejaardentehuis in zuid spanje?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die de hele dag voor je klaarstaan terwijl jij lekker in het zwembad ligt.
Owquote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef davidov het volgende:
bedoel je zo'n bejaardentehuis in zuid spanje?
*noteer*quote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ownou, spoel ff door naar 8 September dan. Dan word ik echt 28
Ja die kan naar XXXXXXXX nr X, XXXX XX, te Eindhoven.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*noteer*
Ik zal je voordragen als Club-lid.. de brochure kan naar je nieuwe adres?
heel goed, gooi het maar niet gelijk op straat...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kan naar XXXXXXXX nr X, XXXX XX, te Eindhoven.
Dat wordt dan wel een speciale fok warming he. Je denkt toch niet dat ik jullie laat mengen met IRL vrienden?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
heel goed, gooi het maar niet gelijk op straat...
voor je het weet loopt er een groep Fok!kers om je huis met een camera![]()
ik lees het wel in de handgeschreven uitnodiging voor de housewarmingparty
Hey. Die's niet eens lelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
I juuuuust, i juuust don't understaaand
* DennisMoore playing: http://www.pandora.com/?sc=sh5934299quote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef TehRockstar het volgende:
* TehRockstar luistert MIA - Pull up the people (Brad Walsh remix)
Ieuw, een gedrocht. Wie is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
I juuuuust, i juuust don't understaaand
te laat, dat is al gebeurd toen we met z'n allen bij de Pearl naar boven stonden te roepenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat wordt dan wel een speciale fok warming he. Je denkt toch niet dat ik jullie laat mengen met IRL vrienden?
Da's geen vriend, da's een exquote:Op zondag 19 maart 2006 13:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat, dat is al gebeurd toen we met z'n allen bij de Pearl naar boven stonden te roepen.
goh, dat zou je niet verwachten..quote:
Jamie Scottquote:
Dagdag.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag!
Hm, ik had jou wel ingeschat als een type dat de thermostaat op 17.5 had staat of zo in de winter...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip. Zit ik al uuuuren in een huis dat slechts 19 graden Celsius is..
*bijstel*
Met mijn spek-laag, bedoel je?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik had jou wel ingeschat als een type dat de thermostaat op 17.5 had staat of zo in de winter...
Als je dat te lang doet, krijg je van die afwashanden hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ja, da's wel zo... Bradley vindt altijd dat ik maar een trui moet aantrekken als ik het koud hebquote:Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met mijn spek-laag, bedoel je?.
Nee, ik ben iemand die de thermostaat zonder eco-wroeging graag een standje hoger zet.
Vanwege 't milieu of de portemonnee?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, da's wel zo... Bradley vindt altijd dat ik maar een trui moet aantrekken als ik het koud hebMaar die heeft wel natuurlijke isolatie.
Portemonnee, en omdat ie het snel warm heeft. Hij heeft ook bijna nooit kouwe voetenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege 't milieu of de portemonnee?
Hoeveel zou het kosten, op jaarbasis, een graad warmer in huis?
Ja, mên, genereer jij daar ook altijd zo'n hitte mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De hele dag rukken, dan hoeft de kachel niet aan nee..
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
op die leeftijd is dat heel gezond
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef petre86 het volgende:
hey Vlarp.. ik hoor dat je hebt geneukt, en niet met degene die dat zei.. want die lag bij mij
dus vertel...
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef petre86 het volgende:
hey Vlarp.. ik hoor dat je hebt geneukt, en niet met degene die dat zei.. want die lag bij mij
dus vertel...
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie het eerst ruikt heeft zijn poepertje gebruikt..
heey wacht ff..gebreuikt..
JIJ?!
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
UhuhDan doen we gewoon net alsof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over onderschrift valt niet te twisten
Wat zouden ze met die info moeten?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar niet iedereen hoeft t weten toch![]()
Mja voor jou een vraag voor ons een weet hèquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef petre86 het volgende:
gaan jullie nou doen alsof?
droogneuken oid?
Word jij daar geil van? Want dan doen we dat wel jaquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef petre86 het volgende:
gaan jullie nou doen alsof?
droogneuken oid?
Nou nu even niet hoor, heb hoofdpijnquote:Op zondag 19 maart 2006 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Word jij daar geil van? Want dan doen we dat wel ja
Oke.. neem je dan vast een paracetamol in?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nu even niet hoor, heb hoofdpijn![]()
Oh en ik moet opeens etenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. neem je dan vast een paracetamol in?
Ik heb een Colombiaanse baby gekocht.quote:
Ach wa liiiiiiieeeeeeeef! Die zijn uiteindelijk hardstikke handig in huis ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een Colombiaanse baby gekocht.
plaatjes?quote:
Ik heh van TMM 3 strips codeïne gekregenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. neem je dan vast een paracetamol in?
Ze wilt niet schoonmaken, ookal heb ik haar geschopt. Nu doet ze niks meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach wa liiiiiiieeeeeeeef! Die zijn uiteindelijk hardstikke handig in huis ook.
Dat vraagt nou iedereenquote:
Hoe wil je dat in een appartement proppen van 85 m2?quote:
Some sacrifices have to be madequote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in een appartement proppen van 85 m2?
Moet je zeker ook nog eens een verwijderingsbijdrage betalen?!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze wilt niet schoonmaken, ookal heb ik haar geschopt. Nu doet ze niks meer.
Ik haat kokenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Some sacrifices have to be made![]()
Ze was 10 piek op de Albert Cuijp.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je zeker ook nog eens een verwijderingsbijdrage betalen?!
Nou je beschrijving volgende moet ik zeggen dat dat erg goed en mooi klinktquote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vraagt nou iedereen*knip* s en afwerkfrummeltjes en dat soort kitsch).
Kookeilandquote:
maar voor TMM is het wel een speelkamer!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat kokendan heb ik liever die ruimte als speelslaapkamer!
![]()
Nah, dan moet je ook niet zeuren als ie 't niet meer doet hoor. Ik bedoel, 10 eurie, daar zat dan ook vast geen garantie meer op, wel?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze was 10 piek op de Albert Cuijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |