Wehehehe, ach flikker toch op kreng, is ook!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:49 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
Och ik doe er niet moeilijk over hoor: ik ben 28.
Welcome to the clubquote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Wehehehe, ach flikker toch op kreng, is ook!
Ik lieg niet over mijn leeftijdquote:
Dat is geen liegen, dat is gewoon een kwestie van op tijd stoppen met tellenquote:
Als ik dus nu stop blijf ik altijd jonger dan jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is geen liegen, dat is gewoon een kwestie van op tijd stoppen met tellen.
Je begint het concept te begrijpenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dus nu stop blijf ik altijd jonger dan jij?
Vind ik niet zo HEEL erg hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 13:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je begint het concept te begrijpen.
Maar ja, dan mag je niet bij de 28-Club he.
Je weet niet wat je mist!! Alléén maar voordelen!quote:
Club-members op een exotisch eiland bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 maart 2006 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Zoals?
Met exotische geile gespierde halfbloed-obers?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Club-members op een exotisch eiland bijvoorbeeld![]()
Die de hele dag voor je klaarstaan terwijl jij lekker in het zwembad ligtquote:Op zondag 19 maart 2006 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Met exotische geile gespierde halfbloed-obers?
bedoel je zo'n bejaardentehuis in zuid spanje?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Die de hele dag voor je klaarstaan terwijl jij lekker in het zwembad ligt.
Owquote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef davidov het volgende:
bedoel je zo'n bejaardentehuis in zuid spanje?
*noteer*quote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ownou, spoel ff door naar 8 September dan. Dan word ik echt 28
Ja die kan naar XXXXXXXX nr X, XXXX XX, te Eindhoven.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef XMN8R het volgende:
[..]
*noteer*
Ik zal je voordragen als Club-lid.. de brochure kan naar je nieuwe adres?
heel goed, gooi het maar niet gelijk op straat...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja die kan naar XXXXXXXX nr X, XXXX XX, te Eindhoven.
Dat wordt dan wel een speciale fok warming he. Je denkt toch niet dat ik jullie laat mengen met IRL vrienden?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
heel goed, gooi het maar niet gelijk op straat...
voor je het weet loopt er een groep Fok!kers om je huis met een camera![]()
ik lees het wel in de handgeschreven uitnodiging voor de housewarmingparty
Hey. Die's niet eens lelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
I juuuuust, i juuust don't understaaand
* DennisMoore playing: http://www.pandora.com/?sc=sh5934299quote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef TehRockstar het volgende:
* TehRockstar luistert MIA - Pull up the people (Brad Walsh remix)
Ieuw, een gedrocht. Wie is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
I juuuuust, i juuust don't understaaand
te laat, dat is al gebeurd toen we met z'n allen bij de Pearl naar boven stonden te roepenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat wordt dan wel een speciale fok warming he. Je denkt toch niet dat ik jullie laat mengen met IRL vrienden?
Da's geen vriend, da's een exquote:Op zondag 19 maart 2006 13:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
te laat, dat is al gebeurd toen we met z'n allen bij de Pearl naar boven stonden te roepen.
goh, dat zou je niet verwachten..quote:
Jamie Scottquote:
Dagdag.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag!
Hm, ik had jou wel ingeschat als een type dat de thermostaat op 17.5 had staat of zo in de winter...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef DennisMoore het volgende:
Verhip. Zit ik al uuuuren in een huis dat slechts 19 graden Celsius is..
*bijstel*
Met mijn spek-laag, bedoel je?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:06 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik had jou wel ingeschat als een type dat de thermostaat op 17.5 had staat of zo in de winter...
Als je dat te lang doet, krijg je van die afwashanden hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 13:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ja, da's wel zo... Bradley vindt altijd dat ik maar een trui moet aantrekken als ik het koud hebquote:Op zondag 19 maart 2006 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met mijn spek-laag, bedoel je?.
Nee, ik ben iemand die de thermostaat zonder eco-wroeging graag een standje hoger zet.
Vanwege 't milieu of de portemonnee?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:13 schreef wonderer het volgende:
Ja, da's wel zo... Bradley vindt altijd dat ik maar een trui moet aantrekken als ik het koud hebMaar die heeft wel natuurlijke isolatie.
Portemonnee, en omdat ie het snel warm heeft. Hij heeft ook bijna nooit kouwe voetenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vanwege 't milieu of de portemonnee?
Hoeveel zou het kosten, op jaarbasis, een graad warmer in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |