Ja, mên, genereer jij daar ook altijd zo'n hitte mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De hele dag rukken, dan hoeft de kachel niet aan nee..
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
op die leeftijd is dat heel gezond
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef petre86 het volgende:
hey Vlarp.. ik hoor dat je hebt geneukt, en niet met degene die dat zei.. want die lag bij mij
dus vertel...
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef petre86 het volgende:
hey Vlarp.. ik hoor dat je hebt geneukt, en niet met degene die dat zei.. want die lag bij mij
dus vertel...
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie het eerst ruikt heeft zijn poepertje gebruikt..
heey wacht ff..gebreuikt..
JIJ?!
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
UhuhDan doen we gewoon net alsof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over onderschrift valt niet te twisten
Wat zouden ze met die info moeten?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Maar niet iedereen hoeft t weten toch![]()
Mja voor jou een vraag voor ons een weet hèquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef petre86 het volgende:
gaan jullie nou doen alsof?
droogneuken oid?
Word jij daar geil van? Want dan doen we dat wel jaquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef petre86 het volgende:
gaan jullie nou doen alsof?
droogneuken oid?
Nou nu even niet hoor, heb hoofdpijnquote:Op zondag 19 maart 2006 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Word jij daar geil van? Want dan doen we dat wel ja
Oke.. neem je dan vast een paracetamol in?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou nu even niet hoor, heb hoofdpijn![]()
Oh en ik moet opeens etenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. neem je dan vast een paracetamol in?
Ik heb een Colombiaanse baby gekocht.quote:
Ach wa liiiiiiieeeeeeeef! Die zijn uiteindelijk hardstikke handig in huis ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een Colombiaanse baby gekocht.
plaatjes?quote:
Ik heh van TMM 3 strips codeïne gekregenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke.. neem je dan vast een paracetamol in?
Ze wilt niet schoonmaken, ookal heb ik haar geschopt. Nu doet ze niks meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach wa liiiiiiieeeeeeeef! Die zijn uiteindelijk hardstikke handig in huis ook.
Dat vraagt nou iedereenquote:
Hoe wil je dat in een appartement proppen van 85 m2?quote:
Some sacrifices have to be madequote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in een appartement proppen van 85 m2?
Moet je zeker ook nog eens een verwijderingsbijdrage betalen?!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze wilt niet schoonmaken, ookal heb ik haar geschopt. Nu doet ze niks meer.
Ik haat kokenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Some sacrifices have to be made![]()
Ze was 10 piek op de Albert Cuijp.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je zeker ook nog eens een verwijderingsbijdrage betalen?!
Nou je beschrijving volgende moet ik zeggen dat dat erg goed en mooi klinktquote:Op zondag 19 maart 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vraagt nou iedereen*knip* s en afwerkfrummeltjes en dat soort kitsch).
Kookeilandquote:
maar voor TMM is het wel een speelkamer!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat kokendan heb ik liever die ruimte als speelslaapkamer!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |